Izdvojeno

Leclerc: Sviđa mi se pozicija lovine

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Drugu utrku u nizu je Max Verstappen osvojio više bodova od Ferrarijeva Charlesa Leclerca, čime je dodatno smanjio zaostatak u prvenstvu s 27 bodova na 19 bodova.

Na VN Miamija je Leclerc startao s najbolje startne pozicije, ali ga je Verstappen prestigao u 9. krugu, a kasnije nije imao dovoljno brzine za uzvratiti te se na kraju morao zadovoljiti drugim mjestom. Vozač iz Monaka je i dalje vodeći u prvenstvu, ali je njegovo vodstvo skoro duplo manje u odnosu na 34 boda razlike koliko je u jednome trenutku bilo.

„Mislim kako sam od početka sezone bio samo na jednoj poziciji, što znači kako sam trenutno lovina. Iskreno, sviđa mi se ta pozicija jer to znači kako nešto radimo ispravno. Također je istina kako se razmak malo smanjio u zadnje dvije utrke.“

„Ali da, iskreno, nije mi toliko važno na kojoj sam poziciji. Jedino što želim je biti konkurentan na stazi, a čini se kako je trenutno Red Bull jedan korak ispred nas u utrkama.“

Charles Leclerc

Iako nisu imali oba vozača na postolju u Miamiju, Verstappen kaže kako on ima osjećaj koliko je RB18 brz i kako se ne brine previše, te koliko je bitno tko se osjeća kao lovac, a tko kao lovina u borbi za prvenstvo.

„Sviđa mi se pozicija u kojoj se trenutno nalazimo, jer znamo koliko je bolid brz. Na primjer, pred krajem prošle godine ja sam se našao u situaciji da sam bio lovina. Osjećaj nije bio nimalo lagodan jer sam znao kako u tom trenutku nismo više imali brzinu kao naši suparnici. Znao sam koliko će biti napeto do kraja. Ovisi i od toga koliko ste kompetitivni.“

Max Verstappen

Komentiraj

13 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Leclerc i Verstappen su dosta daleko ispred svih ostalih vozaca trenutno. Medutim ipak smatram da je Max za nijansu bolji, jednostavno je hladniji kad lovi nekoga ispred sebe. Charlesu jos fali taj segment da bi bio bolji od Maxa.



    13

    6
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      Max je naravno u boljoj pozociji jer ima iskustvo prosle godine, nista drugo



      8

      6
    • Fali mu jedno 20kmh na pravcu. I obojica su daleko bolji od ostalih jer imaju daleko bolje bolide od ostalih. Lani ste to pričali za Lewisa i Maxa pa vidimo gdje je sada Lewis bez dominantnog auta. Naravno postoji ona top klasa vozaca naspram drugih no to nije ni blizu tolika razlika koliku radi sam bolid. Da su Max i Leclerc u Williamsu bili bi sretni s pokojim bidom tu i tamo.



      13

      0
      • Robert Kubica
        Yura Prikaži

        Najbolje je mjeriti prema momcadskim kolegama. Obojica su bili znacajno bolji od svih s kojima su bili u timu, a neki od njih su velika imena (Leclerc – Vettel, Verstappen – Ricciardo, Perez). Osim toga i u Miamiju se vidjelo koliko su brzi od momcadskih kolega, svaki krug su se odvojili za 2 do 3 desetinke vise od Sainza/Pereza.

        P. S. Mnogo ljudi je prosle sezone smatralo Verstappena najboljim, dok su Hamiltona redovno svrstavali u samo bolju polovicu vozaca, odnosno da je bio pri vrhu 95% zbog bolida (sto je i normalno zakljuciti obzirom da nije bio toliko bolji od Bottasa kao sto je Verstappen od Pereza)



        3

        3
        • Meni je glupo kada se upotrebljava izraz taj i taj su daleko bolji od ostalih. Realno to ne možemo znati i vjerovano nećemo nikad saznati jer nemaju iste bolide. Što se tiče killer insinkta, pa imaju ga vozači kada imaju bolid s kojim mogu napadati i proći bolid ispred sebe. Trenutno je za Ferrari velika mana maximalna brzina i mislim da bi svakome sa grida na Leclercovom mjestu bila ista ili još gora situacija u borbi sa Maxom. Jednostavno na pravcu presporo stizu rb i ne moze tu vozač napraviti apsolutno ništa. Leclerc je na kraju zadnje utrke ako me pamćenje služi dobro bio na pola sekunde Maxu i nije mogao ništa. Da su max brzine tu negdje onda bi vrlo vjerovatno prosao na p1. S druge strane RB kad je u takvoj situaciji je više manje svaki puta Max sa lakoćom prestizao Leclerca bez da je tu bilo realne šanse za obranu pozcije



          1

          1
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži

          Pa dobro ako ti nije gust usporedivati vozace onda nemoj msm po toj logici bilo koji vozac moze biti prvi u najboljem bolidu, ali mislim da se mnogi mogu sloziti u tome da su njih dvojica osjetno bolji od ostalih trenutno.

          Prosle godine je Mercedes imao znacajnu prednost nad RB na ravnicama, pa je svejedno Max osvojio naslov…



          1

          3
        • Je imao je Mercedes prednost i Max jeosvojio jer se dogodio SC i cijeli onaj show u suprotnom od toga ne bi bilo ništa. Ja ne kažem da ih ne treba uspoređivati, nego ne pričati da su daleko iznad ostalih jer nisu. Dao sam ti za primjer prošlu godinu. Ham i Max su iznad ostalih su bile priče prošle godine. Sada Leclerc i Max su tom tonu. Znači Leclerc je najednom drastično poboljšao vožnju a Lewis katastrofalno pao? Ili možda bolid radi 80-90 % razlike. Da su kraj njih u istom bolidu ham rus alo noris isl vozači bilo bi iznenadenja. Imaju najbolje bolide i bolji su od timskih kolega i to je to. Kako ti možeš razlučiti koliko je dobro odvezao ovaj vikend npr russel ili sainz? Po plasmanu? Po meni je Russel napravio odličan posao bolji nego recimo sainz i perez ali plasam je jedini kriterij za ocjenu vozača po mnogima. Koliko je samo podija uzeo Bottas pa čak i pobjeda. Sasvim solidna brojka naspram jednog npr Kimija. Da, ali kad se uzme u obzir da je sjedio 5 godina u najbolje bolidu na gridu onda te brojke i nisu bajne jer u par sezona nisu konkurencije imali. Vozače bi se trebalo rangirati po onome sto oni rade naspram bolida kojeg imaju. Noris i Rusel au po meni isto u samom vrhu mozda bolji od Maxa i Leclerca. Problem je što nemaju bolid koji se može boriti sa onima na vrhu. Nadam se da sam sada pojasnio stvari.



          2

          2
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži

          Istu stvar sam ja rekao, ali tebe bode u oci sto sam rekao da su daleko ispred svih, iako sam naglasio da je to sve relativan pojam…


          0

          2
  2. Da Max nema dva odustajanja s drugog mjesta nebi se znalo tko lovi a tko bjezi 😀



    11

    0
  3. Ako nastavite sa politikom prvo moramo razumjeti sve aspekte postojećeg bolida prije nego krenemo razvijati i donositi nove stvari mogao bi vrlo brzo postati lovina.



    1

    1
  4. …matematički je lovina, ali rb je bolji paket trenutno ponajviše zbog toga jer honda ima super motor što se vidi i po ‘drs trainu’ iza alpha taurija često…nitko ih u pravilu ne može prestići i sa otvorenim drs-om…a to je ogromna prednost…to se vidjelo već na prvoj utrci i postaje sve očitije kako sezona ide dalje…tako da će lovina postati lovac vrlo skoro….



    5

    0
  5. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Te price o brzem bolidu na pravcu su smijesne.Barem prije lupanja i komentiranja provijerite neke stvari,imate internet,kopajte,cackajte.
    Oko 2 god pratim vijesti na par talij stranicama,citam komentare i prije svakog gp vikenda i tjekom bude nakon treninga,kvala i utrke usporedivanje telemetrije,kad koji vozac pusta gas,itd.u detalje,vise pridodaju paznje detaljima .
    Za ovu sezonu isto ima dobrih stvari,recimo za posljednu utrku su izvukli telemetriju i podatke da MV ne radi prednost na pravcu nego na kocenju u zavojima i prolasku kroz zavoje.
    Ukucajte; http://www.formulapassion.it,Federico Albano
    Covijek je dobro upucen i ima odlicnih objasnjenja za one koji se bore za vrh pa vidis da nije sve tako kako mi inace mislimo.



    4

    5

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni