Iako je u uvjetima utrke Red Bull na medium gumama bio nešto bolji bolid od Ferrarija – ne treba zaboraviti da je Verstappen nakon petka i dva slobodna treninga na novoj izazovnoj stazi imao odrađenih tek nekoliko brzih krugova. Kad je ekipu preko team-radija pitao kako očekuju da on nauči stazu – bilo je za pretpostaviti da će se u nedjeljnoj utrci cijela priča svesti na umanjivanje štete. No, Max je očito odradio domaću zadaću na trećem treningu i to je bilo dosta i njemu da se upozna sa stazom, ali i ekipi da pronađe optimalan setup. Ferrari je bio spretniji bolid u sporim zavojima, ali je Red Bull na pravcima uspijevao pobjeći, a Verstappen se nije dao impresionirati prvim startnim redom crvenih bolida, kao ni Leclercovim dobrim tempom u utrci. Na startu je odradio ključno pretjecanje nad Sainzom, a onda nakon deset krugova i nad Leclercom. Monegažanin se držao u DRS zoni nakon tog pretjecanja, ali se Verstappen nije dao u greške, kao ni u finišu utrke kad se našao pod još većim pritiskom jer su tvrđe gume očigledno odgovarale i jednom i drugom bolidu. Za savršenu desetku su mu nedostajale i savršene kvalifikacije, i premda se za to može pronaći isprika u nedostatku treninga – vikend mu ipak nije bio savršen. Svejedno, neće puno plakati za time jer je u nedjelju još jednom pokazao šampionsku vožnju.
Devetoplasiranom vozaču dati jednaku ocjenu kao pobjedniku utrke koji je imao nekoliko tijesnih duela možda nije najmudrije, ali Albon još jednom pokazuje da se u ulozi Williamsovog vozača snašao apsolutno savršeno. Dok se Latifi pita kako je to moguće i što se točno događa, Albon utrke odrađuje tiho i efikasno. Kapitalizira na tuđim greškama dok istovremeno izvlači sve iz bolida koji je trenutno još uvijek najsporiji na gridu. Kaznom za Fernanda Alonsa Albon je skočio na deveto mjesto i ušićario još dva boda.
Dok s jedne strane Leclerc gura svoj Ferrari do limita i uvjerljivo bježi timskom kolegi – svejedno ostaje dojam da izuzev Bahreina gubi duele s Verstappenom iako razlika u bolidima nije toliko drastična. Kad se radi o borbi za naslov, kriteriji su shodno tome puno i stroži pa se ne treba kititi lovorikama zbog drugog mjesta ili pole positiona. Ipak, bio je mudriji nego u Imoli i na kraju je uvidio da nema nema vajde od pritiskanja Maxa u eventualnu pogrešku jer je i sam pod rizikom da učini isto. Na medium gumama nije mogao pratiti Red Bull, a na hardu, nakon što je sigurnosni bolid izbrisao prednost Verstappena, nije uspio pronaći načina da anulira deficit kojeg imaju u maksimalnoj brzini na pravcu. S pozitivne strane, sve je jasnije da će se Ferrari vrlo skoro u potpunosti okrenuti njemu kao prvom vozaču jer je i ovog vikenda deklasirao Sainza, unatoč čistoj utrci koju je Španjolac napokon uspio složiti.
Nakon što je krenuo s posljednjeg mjesta sa šasijom koju do početka utrke nije vozio nijednom – Ocon je ponovo nadmašio timskog kolegu i odradio sjajnu utrku. Kao što je bio slučaj kod Albona – i on je kapitalizirao na tuđim greškama, što je sastavni dio utrkivanja. Greška i sudar u FP3 koštaju ga i bolje ocjene, ali bez sudjelovanja u kvalifikacijama doći do bodova u ovako gustom gridu na stazi na kojoj nije jednostavno pretjecati – zaslužuje svaku pohvalu. Na kraju utrke je dobio uputu ekipe da uspori kako bi Alonsovih pet sekundi kazne što manje utjecale na poredak, ali im je odgovorio da to neće moći odraditi bez da ga Albon ne prestigne.
Treninzi opet nisu izgledali blistavo za Lewisa Hamiltona, a u jednom trenutku je i u kvalifikacijama visio o ekstremno tankoj niti da ispadne već u prvoj rundi. No, nakon toga se trgnuo dovoljno da pobijedi timskog kolegu i plasira se šest mjesta ispred njega na startu utrke. Jučer je (opet) imao manje sreće od timskog kolege koji je profitirao tajmingom izlaska sigurnosnog automobila, ali se nije ni trebao naći u toj situaciji jer je Russell na početku utrke kružio pri začelju na tvrđim gumama koje 15 krugova nisu baš sjajno funkcionirale. Zanimljivo je bilo primijetiti i kako Hamilton reagira kad ga ekipa pita što želi napraviti sa strategijom. Lewis očigledno ne čita utrku kao neki drugi vozači i u tim situacijama se u potpunosti oslanja na stratege. Međutim, dojam je da su ga stratezi to i priupitali upravo zato da se nakon utrke ne dogodi novo prebacivanje krivice i priče o lošoj taktici. Završio je iza kolege, ali je pošteno zaključiti da je ovog vikenda on bio marginalno brži vozač Mercedesa.
Gasly je većinu utrke odrađivao tipično svoje nedjeljno poslijepodne i bio na putu prema sedmoj poziciji sve do trenutka kad ga je Alonso katapultirao u prvom zavoju i vjerojatno oštetio njegov AlphaTauri. Od tog trenutka sve je krenulo nizbrdo. Nespretno je uzrokovao sudar s Norrisom, a onda je morao i odustati. Nije vikend za pamćenje, ali je bio uvjerljiv protiv Tsunode i držao solidne bodove uz odličnu obranu protiv Alpinea sve do trenutka sudara.
Stroll je ovog vikenda bio brži vozač u kvalifikacijama, a ni on ni timski kolega nisu imali previše sreće jer su u utrku morali krenuti iz pit-lanea. Stroll je do posljednje četvrtine utrke bio ispred Vettela, ali je onda na restartu nakon sigurnosnog automobila sve prosuo kad je u jednom zavoju otišao preširoko i izgubio dvije pozicije – od Vettela i Magnussena. Vettel je kasnije odustao kad se Schumacher zabio u njega, a s Magnussenom je imao još jedan kontakt na kraju utrke zbog kojeg je Danac dobio 5 sekundi kazne. U cilj je ušao 12., ali je profitirao i ugrabio jedan bod nakon kazni za Ricciarda i Alonsa.
Kad su suci pregledavali incident između Schumachera i Vettela vjerojatno se nisu htjeli miješati u unutarfamilijarne konflikte jer su zaključili da će to dvojac riješiti među sobom, ali je jasno da je Mick u toj situaciji bio mrvicu preambiciozan. Do tog trenutka je vozio možda i najbolju utrku karijere, a jedan trenutak nepažnje otklonio je mogućnost da osvoji prve bodove u karijeri. Utjehu može pronaći u činjenici da je bio brži od Magnussena, te na tome može graditi nastavak sezone.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je ovo svaki trkaći vikend najčudniji “članak” na portalu.
Baš ga ne kužim.
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kolumna je autorovo osobno viđenje vikenda, a ne neutralni članak
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S čim točno se ti ne slažeš, po mom sudu je sve okej. Sad ocjena +-1 to ne računam, sve su ocjene realne.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocon debelo precjenjen, također nije mi jasno po čemu su mick i kevin zaslužili bolju ocjenu od alonsa. Također se ne bih složio s konstatacijom da je ham bio brži od russela, al o tome sam već s nekim diskutirao pa mi se neda sad ponovo pisati.Također i norris bolje ocjenjen od alonsa sad vidim… Vetma ga stvarno ne može nacrtanog vidit
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je uvijek čudan ovaj raspon ocjena. Uvijek mora biti od 10 do 1, ili od 9 do 2… I to uglavnom po poretku. Oni na dnu da su ne znam kakvu utrku imali od Vetme ne mogu dobiti više od 4, 5… Meni su puno realnije tvoje ocjene. Mislim, ovoliko dvica, trica. Mislim da niko osim Latiffija nije zaslužio ovako niske ocjene. Nekada bi raspon trebao biti od nekih 5 do 10. Niže samo ako je neko bio ekstremno loš.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bih Ferdi dao mršavu 2…valjda će konačno nešto dobro napraviti u Barceloni
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamiltonu ista ocjena ko i russelu hahahah
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni meni bas nije jasno….. :-)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne slažem s Oconovom ocjenom.
Alonsova je zaslužena za ovaj vikend jer je radio teške gluppsti, ali Ocon se 80% utrke vozikao iza sporijih bolida, i da nije bilo SC nema šanse da bi osvojio ikakve bodove. Npr 7 krugova je kampirao iza Schumachera nakon restarta. Na soft gumama, a Mick je bio na starim hard… A da ne govorimo o greški u kvalifikacijama. IMO čista prosječnost od njega.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je napravio glupost s gaslyem, al zašto je mali schumacher dobio ocjenu 5 za ono napucavanje vettela, gora glupost od alonsove. Slažem se da je oconova ocjena neshvatljiva, sve iznad 5 je previše.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da Alonsa nisu zajebali u boksu ladno bi izasao ispred gaslija i ubrao dobre bodove.Samo zbog onog odlicnog starta bi ocjena trebala biti duplo veca.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
🤣🤣🤣🤣
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vetma, sto se tice Leclerca… je li ovo ocjena za Barsu ili za Imolu i Miami!? :) pošto vidim da se sav komentar na njegovu vožnju sveo na prethodne dvije trke, a ne na jučerašnje ubjedljivo vođstvo do trenutka odustajanja! :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:D greška… izvinjavam se…
0
0