Izdvojeno

Russell smatra da je Mercedes brži zbog prirode staze, a ne toliko zbog nadogradnji

Piše: Lovro Andraka

Prije 9 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

George Russell pokazao je odličan tempo na jučerašnjim treninzima u Miamiju postavljanjem drugog vremena na prvom, a najbržeg na drugom treningu.

Mercedes je na VN Miamija donio novo prednje i stražnje krilo, no Russell vjeruje da njihovoj brzini uvelike pomažu karakteristike staze.

“Znali smo uoči vikenda da bi nam uvjeti ovdje trebali odgovarati”, rekao je Russell nakon obećavajućih treninga.

“Mučili smo se sa zagrijavanjem guma, čak i u Bahreinu gdje je staza bila vrlo gruba, a ovo je prva prava vruća utrka sezone.”

“Zasigurno je to veliki faktor. Bolid funkcionira dobro, no to je tek petak, ne želim se zanositi.”

Britanac je ipak priznao da je problem s dupinjanjem u Miamiju manji nego dosad:

“Znamo da će ga uvijek biti, no sada ga možda ima manje nego ranije.”

“Osjetio sam ga tijekom vožnje s puno goriva i nije se činilo nešto bolje, ali ako uspijemo to dostići s bolidom postavljenim bliže tlu nego inače, onda ćemo očito vidjeti pomak.”

“Ali kao što sam rekao, općenito imate utrke koje idu u vašu korist i neke koje ne idu. Imola očito nije bila naša jača staza, no iz ovoga što zasad vidimo, bolid dobro funkcionira po Miamiju.”

“Ovo je definitivno bio vrlo produktivan dan za nas, vjerojatno najproduktivniji petak dosad.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Mali Georrge za sada hoda po zemlji. Vidjet cemo kasnije.



    1

    0
  2. Mislim da je kombinacija jednog i drugog, ali i tog da ni Ferrari ni Red Bull nisu imali idelan dan jučer. Prema razglabanjima stručnjaka iz paddocka, filozofija W13 bi “trebala” odlikovati se u zavojima većih radijusa, nižih brzina i tehničkih obilježja. Vidjet ćemo hoće li Mercedes danas, a i sutra u utrci, nalaziti konzistentnu prednost u onoj uskoj skalameriji u trećem sektoru (možda drugom? ne znam). Uz modificirana (sva) krila na bolidu, reduciran utjecaj poskakivanja radi manjka downforcea, pretpostavio bih da su išli za tim da smanje kašnjenja na pravcima. Ukoliko nisu dovoljno brzi za borbu s Ferrarijem ili Red Bullom, očekujem da će savladati ostatak grida dosta lagano ovdje u Miamiu.


    0

    0
  3. Đorž je loš momak, ali pred njim je svjetla budučnost


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni