Izdvojeno

Sainz: Bolid me još uvijek iznenađuje

Piše: Lovro Andraka

Prije 9 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Carlos Sainz loše je započeo vikend u Miamiju – na prvom treningu se izvrtio i srećom, samo probušio gumu, dok je na drugom treningu imao manje sreće s izlijetanjem te je zabio svoj Ferrari u zid.

Španjolac je nedavno potpisao novi dvogodišnji ugovor s Ferrarijem, ali je u zadnjih nekoliko utrka upao u lošu formu s nizom incidenata. U Australiji je već u prvom krugu utrke ispao nakon izvrtanja u šljunak, a u Imoli je razbio bolid u kvalifikacijama. Utrku je također završio u šljunku u prvom krugu, iako ne svojom krivicom.

“Prvi sam koji nije sretan zbog posljednja dva sudara i prvi sam koji će ih analizirati i pokušati izvući zaključke iz njih”, rekao je Sainz nakon petka u Miamiju.

“Sjećam se da sam prolazio kroz sličan scenarij prošle godine, kada sam se razbio nekoliko puta, a odmah nakon toga je krenuo moj najbolji niz utrka u F1, stoga znam kako izaći iz toga.”

“I dalje puno učim o ovom bolidu, neću lagati, ovaj bolid me i dalje iznenađuje.”

Vjeruje kako ima brzine za popravak dojma u nastavku vikenda:

“Stvari koje su izvan moje kontrole i dalje me iznenađuju, ali čim ih savladam i naučim iz njih, mislim da, kao što ste vidjeli danas, mogu biti brz u svakom krugu.”

“Tempo je i dalje tu, prilično sam brz. Samo sam očito razočaran jer ovo nije način na koji želite započeti vikend, davanjem dodatnog posla mehaničarima. Pogodio sam barijere na vjerojatno najgorem mogućem mjestu, tamo nema Tecproa, udario sam izravno u betonski zid, što je i pri toj brzini bilo poprilično grubo.”

“Vrućina ne pomaže gumama, a ja sam osjetio mali trzaj na izlazu iz prošlog zavoja. Mislim da sam malo pregrijao stražnje gume i u potpunosti sam izgubio kontrolu.”

“Bit će zeznut vikend, puno stvari se može dogoditi, ali tempo je tu, čini se da bolid dobro funkcionira ovdje, stoga ćemo se okrenuti pozitivi.”

Za kraj je povukao paralelu sa svojim omiljenim nogometnim klubom, Real Madridom, koji je ranije ovog tjedna velikim preokretom izbacio Manchester City u polufinalu Lige prvaka.

“Kao što je Real pokazao, u sportu se sve može promijeniti u nekoliko minuta. Još uvijek sam optimističan. Samo mi treba jedan čišći vikend da se pokrenem.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    #ForzaFerrari
    #HalaMadrid



    3

    5
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Jedna pobjeda bi mu dala malo vjetra u leđa. Kao što sam već napisao, i Čarli griješi, ali i pobjeđuje. Sainz još uvijek čeka na svoju prvu pobjedu. Što sezona više odmiče to ima sve manje pravo na izgovore.


    0

    0
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Joj kakve koma izjave
    Dislike



    1

    2
  4. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ako želiš pobijediti, ne smiješ izgubiti.



    2

    1
  5. Kako ono si govorio kad si dolazio u Ferarri, pravom vozaču je dosta 10 krugova da upozna bolid. Jasno je svakome da ne ide to tako lako, pritisak koji nameće Leclerc svojim vožnjama sigurno ne pomaže, izvući će se on kroz nekoliko utrka, novi ugovor mu daje sigurnost da nema pedale na kraju sezone.


    0

    0
  6. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Iznenadit ćeš se kad te Elkann napuca i shvati da je napravio najveću grešku davajući otkaz Sebu. Seb i kao drugi vozač bi bio puno korisniji jer je iskusan, može dati feedback, spreman je podrediti se ekipi ako treba, budući da je u zadnjih nekoliko godina sazrio u najtoplijeg čovjeka u paddocku.



    1

    7

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni