Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Ferrari oslobođen otpužbi testiranja s novim podnicama na Imoli

Marko Litvić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrari oslobođen otpužbi testiranja s novim podnicama na Imoli

Marko Litvić

Ferrari je ranije ovoga tjedna upao u probleme s FIA-om oko vožnje s drugačijim podnicama za vrijeme Pirellijeva testiranja za razvoj guma za 2023. koje se održalo na Imoli nakon VN Emilia-Romagne, no ispostavilo se da je sve bilo u skladu s pravilima.

Charles Leclerc vozio je u jutarnjem dijelu testiranja toga dana, a onda je Carlos Sainz preuzeo volan za popodnevni dio. Ono što je privuklo pozornost drugih momčadi je činjenica kako je Sainz imao vidno drugačiju podnicu, što je potencijalno bilo protiv pravila testiranja.

Naime, pravila za testiranja guma Formule 1 nalažu kako:

„Bolidi na ovim testovima moraju koristiti samo komponente i specifikacije koje su se koristile barem na jednoj (1) utrci ili na testiranjima trenutnih bolida tijekom tekuće sezone. Ovi bolidi se moraju u potpunosti slagati s odredbama tehničkih propisa. Nikakvi dijelovi za testiranje, kao niti promjene komponenti i promjene postavki nisu dozvoljene, odnosno bilo što što može natjecatelju dati nekakve dodatne informacije koje nisu vezane uz testiranje guma. Promjene mehaničkih postavki, promjene vozačkih kontrola i komponenti su dozvoljene ako je momčad unaprijed dogovorila s dobavljačem guma kako su te promjene apsolutno neophodne za dobivanje što boljih informacija iz guma.“

Pravila za testiranje guma Formule 1

Činilo se kako je Sainz koristio novo izdanje podnice, jer je imalo nešto što je izgledalo kao dodatne komponente za smanjenje poskakivanja pa su se počela postavljati pitanja. Dvije momčadi žalile su se FIA-i da provjere je li ta podnica u skladu s pravilima.

Nakon toga su uslijedili razgovori FIA-e i ljudi iz Ferrarija, iz kojih je proizašlo kako je Sainz koristio drugačiju podnicu jer se ona koju je koristio Leclerc bila oštetila. Sainz je koristio staru verziju podnice koja se koristila nešto ranije u sezoni i kao takva je bila u skladu s pravilima testiranja.

Zadnji donatori:
Vordas
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10061 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Marko Litvić
Pulsmedia autor
92 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Ferrari drstrain Prikaži

    “u bilo kojem sportu danasnjice, najbolji si samo zato sto te nisu ‘uvatili”

    N. Pulić



    5

    0
  2. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Znači i ferrari ima ilegalan test guma.


    0

    0