Ferrari je ranije ovoga tjedna upao u probleme s FIA-om oko vožnje s drugačijim podnicama za vrijeme Pirellijeva testiranja za razvoj guma za 2023. koje se održalo na Imoli nakon VN Emilia-Romagne, no ispostavilo se da je sve bilo u skladu s pravilima.
Charles Leclerc vozio je u jutarnjem dijelu testiranja toga dana, a onda je Carlos Sainz preuzeo volan za popodnevni dio. Ono što je privuklo pozornost drugih momčadi je činjenica kako je Sainz imao vidno drugačiju podnicu, što je potencijalno bilo protiv pravila testiranja.
Naime, pravila za testiranja guma Formule 1 nalažu kako:
„Bolidi na ovim testovima moraju koristiti samo komponente i specifikacije koje su se koristile barem na jednoj (1) utrci ili na testiranjima trenutnih bolida tijekom tekuće sezone. Ovi bolidi se moraju u potpunosti slagati s odredbama tehničkih propisa. Nikakvi dijelovi za testiranje, kao niti promjene komponenti i promjene postavki nisu dozvoljene, odnosno bilo što što može natjecatelju dati nekakve dodatne informacije koje nisu vezane uz testiranje guma. Promjene mehaničkih postavki, promjene vozačkih kontrola i komponenti su dozvoljene ako je momčad unaprijed dogovorila s dobavljačem guma kako su te promjene apsolutno neophodne za dobivanje što boljih informacija iz guma.“
Pravila za testiranje guma Formule 1
Činilo se kako je Sainz koristio novo izdanje podnice, jer je imalo nešto što je izgledalo kao dodatne komponente za smanjenje poskakivanja pa su se počela postavljati pitanja. Dvije momčadi žalile su se FIA-i da provjere je li ta podnica u skladu s pravilima.
Nakon toga su uslijedili razgovori FIA-e i ljudi iz Ferrarija, iz kojih je proizašlo kako je Sainz koristio drugačiju podnicu jer se ona koju je koristio Leclerc bila oštetila. Sainz je koristio staru verziju podnice koja se koristila nešto ranije u sezoni i kao takva je bila u skladu s pravilima testiranja.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“u bilo kojem sportu danasnjice, najbolji si samo zato sto te nisu ‘uvatili”
N. Pulić
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znači i ferrari ima ilegalan test guma.
0
0