Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Mercedes je pronašao nekoliko načina za poboljšanje bolida

Haris Džananović

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes je pronašao nekoliko načina za poboljšanje bolida

Haris Džananović

Aktualni konstruktorski prvak prolazi kroz – doslovno – turbulentan ulazak u novu sezonu, što smo mogli vidjeti u prvih pet utrka. Lewis Hamilton i George Russell imaju velikih poteškoća s poskakivanjem bolida bez obzira na konfiguraciju staze, što su pokušali riješiti podešavanjem nagiba samog auta, međutim to je rezultiralo velikim zaostacima za vodećim timovima i generalno veliku razliku u podešavanjima dva bolida.

Ipak, čelnici ekipe iz Brackleya su uvjereni da su konačno pronašli recept za rješenje postojećih problema bez da mijenjaju visinu bolida na stražnjem ovjesu, što bi ih u konačnici približilo vremenima Red Bulla i Ferrarija. Nadogradnje koje su isprobane u tvornici će biti na bolidima već na Velikoj nagradi Miamija ovog vikenda, a šef ekipe Toto Wolff se osvrnuo na prethodnih nekoliko tjedana i utiske lošeg vikenda u Imoli:

“Od našeg povratka iz Italije sumirali smo dojmove i prionuli na posao. Prikupili smo veliki broj podataka u raznim uvjetima utrke, pa smo iste ponovno analizirali kroz zračni tunel i simulacije. Na slobodnim treninzima u Miamiju ćemo isprobati neka nova rješenja i preinake na postojećim komponentama bolida, čisto da bismo uspostavili korelaciju između realnih scenarija i rada u tvornici.”

Mercedes se trenutno nalazi na trećem mjestu u poretku konstruktora sa 77 bodova, što je samo 47 bodova iza vodećeg Ferrarija – s obzirom na jako loša izdanja njemačke momčadi na otvaranju sezone, bodovni saldo uopće nije loš zbog mnogih raspleta utrka koji su im išli na ruku, poput odustajanja bolje plasiranih vozača.

“Ova ekipa je pokazala upornost i nepokolebljivost kroz godine, a loš ulazak u tekuću sezonu je zapalio vatru u svakom od nas. Apsolutno svi smo odlučni da popravimo stvari, a ono što mi pada na pamet je izreka – mirno more ne pravi dobre mornare.”

Nadogradnju koju smo već mogli vidjeti u boksu Mercedesa jest novo prednje krilo, koje će navodno na raspolaganju imati oba vozača. S druge strane, staza u Miamiju je velika nepoznanica za sve ekipe budući da je ovo njeno premijerno izdanje, tako da će slobodni treninzi imati još i veću ulogu nego inače.

“Miami za nas predstavlja nov i uzbudljiv izazov, korak u nepoznato. Staza se čini jako zahtjevna, s kombiniranim brzim i sporim zavojima, što za vozače mora biti prava poslastica. Oba naša vozača su naporno radili u simulatoru, a tvornice su radile punom parom kao dio plana za period koji dolazi.”

Osim toga, Wolff je dao svoj dosadašnji utisak o VN Miamija:

“Organizacija je na vrhunskom nivou. Staza izgleda sjajno, a i sve oko staze je dotjerano do najsitnijeg detalja. Postoji dosta sadržaja van staze i mislim da će ovo biti spektakularan događaj koji će nam pomoći da dodatno izgradimo bazu navijača u SAD.”

Zadnji donatori:
Vordas
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10061 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Haris Džananović
Pulsmedia autor
20 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. James Hunt Mata98 Prikaži

    Znači može se očekivati borba za Q3



    9

    6
  2. Alfa Romeo laky614 Donator Prikaži

    Nevjerojatno je koliko malo zaostaju za Ferrariem, i Red bullom. Oni ako profukcioniraju ubrzo, po meni imaju jos par utrka fore, bez problema idu u borbu za naslov.



    13

    8
  3. Ako prorade…a realno nisu u velikom bodovnom deficitu …



    10

    0
  4. Robert Kubica Yura Prikaži

    Nekako mi se cini da ce im motor predstavljati najveci problem. Honda i Ferrari imaju dosta mocnu PU i ekipe koje koriste njihove motore imaju dobre rezultate (pogotovo na ravnici) dok AM, Williams, MClaren redovno ispadaju u Q1



    6

    4
  5. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Pa i ovaj bolid je njima u simulacijama pokazivao top performanse a na stazi je bio truba.
    To što na simulatoru pokazuje poboljšanje ne znači nužno da će i na stazi.
    I to im je bio glavni problem što korelacija iz simulatora i zračnog tunela nije odgovarala performansama sa staze.

    Da je tako jednostavno onda bi Ferrari sa svojim simulatorima kroz prošlo desetljeće bio bar 5 puta prvak.

    Sa ovim najviše što se mogu nadati da vide dali idu u pravom smjeru uopće.



    6

    2
    • Kimi Raikkonen Michael Schumacher Prikaži

      Problem je što je brzina strujanja u zracnom tunelu limitirana i efekti koji su se javili na pocetku testiranja su rezultat limitacije. Da su limiti kao i max brzina na stazi imali bi puno mirnije bolide.



      5

      0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Nije samo to. U zračnom tunelu bolid i pod stoje a zrak de miče. Na stazi zrak i pod stoje, a bolid se miče. To nije svejedno kad podnica ima interakciju s podom. Do ove godine toga nije bilo, tj. bilo je propisano da je pod ravan. dakle u tunelu nemamo micanje poda u odnosu na bolid, a u stvarnosti imamo. u uvjetima u kojima radimo s ground effectom to je problem koji treba znati riješiti



        9

        0
        • Pirelli Wet r2d2 Donator Prikaži

          Ne stoji pod:

          Problem je točna simulacija vertikalnih gibanja jer bolid nije ‘slobodan’ i udarci u pod bi oštetili traku. Isto tako model je smanjen pa sve treba preračunavati na prave dimenzije i eto ti problema s korelacijom.



          6

          0
        • Pirelli Wet r2d2 Donator Prikaži


          Očito ne znam ubaciti link.



          5

          0
  6. Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

    Ako su pronašli nekoliko načina onda to može značit samo da i dalje nemaju pojma što je problem…

    Kad postoji neki problem na bilo kojem stroju, uređaju, motoru i majstor koji krene popravljat krene filozofirat o tome kak bi moglo bit ovo, ono, pa možda bi moglo bit i ono to znači samo jedno, on nema pojma što je uzrok kvara i ne zna kako to riješiti.
    Eventualno može nabadat i pokušavat popravit posljedice, no uzrok riješit neće jer nema pojma što je uzrok…
    A to jasno i glasno znači da će se kvar skoro pa sigurno ponoviti jer uzrok istog otklonjen nije…
    Eventualno je moguće pogoditi po sistemu “i ćorava koka ponekad ubode zrno”…



    13

    3
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      It.motosport i nije nešto mjerodavan kad prenosi insajderske informacije iz Mercedesa.
      Nadam se da su oni ovaj put bili ćorava koja koja ubode zrno.
      Inače slažem se sa komentarom. Mercedes još uvijek luta i nema pravo rješenje.
      Optimista sam da ako ovi trikovi budu radili da će u Barceloni doći sa pravim rješenjem.



      2

      2
  7. Možda je opet odrađen skrivoviti test u Barceloni



    11

    4