Aktualni konstruktorski prvak prolazi kroz – doslovno – turbulentan ulazak u novu sezonu, što smo mogli vidjeti u prvih pet utrka. Lewis Hamilton i George Russell imaju velikih poteškoća s poskakivanjem bolida bez obzira na konfiguraciju staze, što su pokušali riješiti podešavanjem nagiba samog auta, međutim to je rezultiralo velikim zaostacima za vodećim timovima i generalno veliku razliku u podešavanjima dva bolida.
Ipak, čelnici ekipe iz Brackleya su uvjereni da su konačno pronašli recept za rješenje postojećih problema bez da mijenjaju visinu bolida na stražnjem ovjesu, što bi ih u konačnici približilo vremenima Red Bulla i Ferrarija. Nadogradnje koje su isprobane u tvornici će biti na bolidima već na Velikoj nagradi Miamija ovog vikenda, a šef ekipe Toto Wolff se osvrnuo na prethodnih nekoliko tjedana i utiske lošeg vikenda u Imoli:
“Od našeg povratka iz Italije sumirali smo dojmove i prionuli na posao. Prikupili smo veliki broj podataka u raznim uvjetima utrke, pa smo iste ponovno analizirali kroz zračni tunel i simulacije. Na slobodnim treninzima u Miamiju ćemo isprobati neka nova rješenja i preinake na postojećim komponentama bolida, čisto da bismo uspostavili korelaciju između realnih scenarija i rada u tvornici.”
Mercedes se trenutno nalazi na trećem mjestu u poretku konstruktora sa 77 bodova, što je samo 47 bodova iza vodećeg Ferrarija – s obzirom na jako loša izdanja njemačke momčadi na otvaranju sezone, bodovni saldo uopće nije loš zbog mnogih raspleta utrka koji su im išli na ruku, poput odustajanja bolje plasiranih vozača.
“Ova ekipa je pokazala upornost i nepokolebljivost kroz godine, a loš ulazak u tekuću sezonu je zapalio vatru u svakom od nas. Apsolutno svi smo odlučni da popravimo stvari, a ono što mi pada na pamet je izreka – mirno more ne pravi dobre mornare.”
Nadogradnju koju smo već mogli vidjeti u boksu Mercedesa jest novo prednje krilo, koje će navodno na raspolaganju imati oba vozača. S druge strane, staza u Miamiju je velika nepoznanica za sve ekipe budući da je ovo njeno premijerno izdanje, tako da će slobodni treninzi imati još i veću ulogu nego inače.
“Miami za nas predstavlja nov i uzbudljiv izazov, korak u nepoznato. Staza se čini jako zahtjevna, s kombiniranim brzim i sporim zavojima, što za vozače mora biti prava poslastica. Oba naša vozača su naporno radili u simulatoru, a tvornice su radile punom parom kao dio plana za period koji dolazi.”
Osim toga, Wolff je dao svoj dosadašnji utisak o VN Miamija:
“Organizacija je na vrhunskom nivou. Staza izgleda sjajno, a i sve oko staze je dotjerano do najsitnijeg detalja. Postoji dosta sadržaja van staze i mislim da će ovo biti spektakularan događaj koji će nam pomoći da dodatno izgradimo bazu navijača u SAD.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znači može se očekivati borba za Q3
9
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nevjerojatno je koliko malo zaostaju za Ferrariem, i Red bullom. Oni ako profukcioniraju ubrzo, po meni imaju jos par utrka fore, bez problema idu u borbu za naslov.
13
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako prorade…a realno nisu u velikom bodovnom deficitu …
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Deficit je velik jer će se morati boriti ne sa jednom ekipom nego sa dvije.
Puno bodova će jedni drugima otkidati osim ako ne budu glatko 1-2 završavali a to je gotovo sigurno nemoguće za njih ove godine.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da..to stoji..ali mislio sam da s obzirom na zaostatak u bodovima je dobar koliko kasne po samoj brzini…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dovoljno je da se ovi ispred izbace još koji put u dvoboju i evo švaba tu. Pod uvjetom da budu konkurentni.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nekako mi se cini da ce im motor predstavljati najveci problem. Honda i Ferrari imaju dosta mocnu PU i ekipe koje koriste njihove motore imaju dobre rezultate (pogotovo na ravnici) dok AM, Williams, MClaren redovno ispadaju u Q1
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa i ovaj bolid je njima u simulacijama pokazivao top performanse a na stazi je bio truba.
To što na simulatoru pokazuje poboljšanje ne znači nužno da će i na stazi.
I to im je bio glavni problem što korelacija iz simulatora i zračnog tunela nije odgovarala performansama sa staze.
Da je tako jednostavno onda bi Ferrari sa svojim simulatorima kroz prošlo desetljeće bio bar 5 puta prvak.
Sa ovim najviše što se mogu nadati da vide dali idu u pravom smjeru uopće.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Problem je što je brzina strujanja u zracnom tunelu limitirana i efekti koji su se javili na pocetku testiranja su rezultat limitacije. Da su limiti kao i max brzina na stazi imali bi puno mirnije bolide.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije samo to. U zračnom tunelu bolid i pod stoje a zrak de miče. Na stazi zrak i pod stoje, a bolid se miče. To nije svejedno kad podnica ima interakciju s podom. Do ove godine toga nije bilo, tj. bilo je propisano da je pod ravan. dakle u tunelu nemamo micanje poda u odnosu na bolid, a u stvarnosti imamo. u uvjetima u kojima radimo s ground effectom to je problem koji treba znati riješiti
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne stoji pod:
Problem je točna simulacija vertikalnih gibanja jer bolid nije ‘slobodan’ i udarci u pod bi oštetili traku. Isto tako model je smanjen pa sve treba preračunavati na prave dimenzije i eto ti problema s korelacijom.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Očito ne znam ubaciti link.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako su pronašli nekoliko načina onda to može značit samo da i dalje nemaju pojma što je problem…
Kad postoji neki problem na bilo kojem stroju, uređaju, motoru i majstor koji krene popravljat krene filozofirat o tome kak bi moglo bit ovo, ono, pa možda bi moglo bit i ono to znači samo jedno, on nema pojma što je uzrok kvara i ne zna kako to riješiti.
Eventualno može nabadat i pokušavat popravit posljedice, no uzrok riješit neće jer nema pojma što je uzrok…
A to jasno i glasno znači da će se kvar skoro pa sigurno ponoviti jer uzrok istog otklonjen nije…
Eventualno je moguće pogoditi po sistemu “i ćorava koka ponekad ubode zrno”…
13
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
It.motosport i nije nešto mjerodavan kad prenosi insajderske informacije iz Mercedesa.
Nadam se da su oni ovaj put bili ćorava koja koja ubode zrno.
Inače slažem se sa komentarom. Mercedes još uvijek luta i nema pravo rješenje.
Optimista sam da ako ovi trikovi budu radili da će u Barceloni doći sa pravim rješenjem.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajde?!?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda je opet odrađen skrivoviti test u Barceloni
11
4