Debitantska sezona Yukija Tsunode obilježena je mnogim greškama, posebice prva polovica sezone kada je često zbog vlastitih pogrešaka završavao izvan staze. No, završetkom prošle sezone njegov je napredak postao jasno vidljiv. Na posljednjoj utrci sezone u Abu Dhabiju završio je na četvrtom mjestu što je predstavljalo njegov najbolji rezultat u debitantskoj godini.
Na zadnjoj utrci u Imoli ove sezone završio je na sedmom mjestu. Šef momčadi Franz Tost pohvalio je Tsunodu rekavši kako je njegov napredak zaista vidljiv, posebice ove sezone.
Na pitanje o svojoj formi, Tsunoda je rekao:
“Rekao bih da imam puno više kontrole u odnosu na prošlu godinu.”
“Prošle godine u isto vrijeme nisam imao potpunu kontrolu. Nisam znao što radim. Svaki krug samo pritiskao do granice, i tako se svašta dogodi.”
“Ali zapravo, to mi je pomoglo, tako da je to bilo stvarno dobro učenje za vozača poput mene. Upao sam u loš trend, ali to pomaže u učenju. Uspio sam napraviti iskorak, zato danas mogu osvajati bodove. Dakle, mislim da je u usporedbi s prošlom godinom to ogroman napredak, posebno u tempu utrke.”
Yuki Tsunoda
Komentirao je i česte ispade bijesa te što čini po pitanju toga:
“Da, reći ću svašta na radiju… Možda još uvijek vičem, samo ne pritišćem radio gumb.”
“Ipak, pokušavam biti smireniji. Naravno, poštujem inženjere, ali mislim da se možda sada više trudim u tome. Shvatio sam da nema smisla vikati na radiju.”
Yuki Tsunoda
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
idalje se ne slažem s onom Brawnovom izjavom da je Tsunoda ”F1’s best rookie for years”.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ko da sad zna…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evo usporedite njega i Micka,on polako hvata konce i popravlja se dok je ovaj drugi u Nigdjezemskoj
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma neka treba momku vremena,ali je zato Stroll tatin sin
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
svak je nečiji sin ili možda nije ? a kad smo već kod tatinih( i maminih ) sinova lance je u rookie sezoni završija na 12. mistu , osvojio 40 bodova i postolje . yuki je u rookie sezoni završija 14. osvojia 32 boda , najbolji rezultat te sezone 4. da ne ispadne da je do bolida možda je TR iz 2021. bija čak bolji bolid od williamsa iz 2017. iako je williams sezonu završija 5. , a TR 6. u konstruktorskom no gasly ka No 1 u timu je osvojia 110 ( 76 više od yukia ) , a massa ka No 1 u williamsu je osvojai 43 ( 3 više od strolla) boda . ove sezone AM je bar za sada jedino bolji od williamsa tj skoro je na dnu poredka konstruktora . ako je to zbog tatinog sina koji ima tek bod onda možda treba obratit pažnju i da je 4 X prvak u tom AM za sada osvojai tek 4 boda
“privremenu” netrpeljivost prema nekom vozaču još mogu i shvatit ali konstantnu !?!? kad je u rookie sezoni osvaja bodove ( max je npr u rookie sezoni osvojai 49 i to je bilo wowww) onda je to bilo po srići i važne su bile Q jer ga je tu massa “uništija” iako je na kraju ima tek 3 boda više od LS . 2018. je u katastrofi od williamsa ipak osvojia 6 bodova , tek 3 manje od puno iskusnijeg ericssona u sauberu koji je bija nekoliko klasa konkurentniji bolid od williamsa . 2019. novak u RP , a bolid nije bija na nivou proteklih sezona , tek 7. u konstruktorskom . čak je i perezu to bio najlošiji plasman u timu ako ne računamo 2014. kad je vozija prvu sezonu za tim i također završija 10 ka i te 2019. sezone 2020. sergio 4. LS 11. osvojia je 75 bodova jednako ka i gasly , ispred ocona koji malko “mući” alonsa ove sezone i 22 boda manje od norrisa no treba uzet u obzir da je LS ima 5 ( u 3 trke u trenutku odsutajanja vozija je u bodovima ) , gasly 3 ( samo jednom je bija u bodovima kad je odusta ) i norris 1 ( bija u bodovima kad je odusta ) odustajanja . istine radi i ocon je ima 4 odustajanja ( 3 odustajanja dok je bija u bodovima ) . lani 13. sa 9 bodova manje od kolege 4 X prvaka . ispada da ga je jedino sergio 2020. “nadvozija” sa 50 bodova + ali LS je tatin sin pa udri po njemu iako se momak ne ku*či ni novcem ni izjavama . sličan je i odnos prema micku .
1. u lanskom haasu nije ni moga nešto naučit s obzirom na “konkurentnost” bolida
2. ove sezone fanovi misle da treba bar pobjedit ako ne deklsirat KM , a zaboravljaju npr da kevin iza sebe ima 6 sezona , 123 GP – a , mick tek sezonu i 25 GP – a ALI on je schumacher , sin michaela pa može i MORA pobjedit kevina zar ne ?
jbeš (ne)iskustvo . čudni su “obićaji” na portalu … omalovažavalo se seba kad ga je DR pobjedija u RB , gasly – a , albona , ocona , kvyata , sada LS i MS , a npr ricciarda treba čekat , bit strpljiv jer će “proradit” iako ga je lani “odera” puno neiskusniji norris , a sad ima 24 boda više od australca . smijali ste se KM kad se vratija , “zaledija2 vam je osmjeh u prvoj trci koju je završija 5. i bez testiranja ali sad je u padu osvajanja bodova . KM je zapravo dobar iako je u sljedeće 3 trke ostvarija tek ukupno 5 bodova . ne spominje s ekako kevin “pada” u plasmanima nego kako ga mick ne može pobjedit , a michaelov sin ….
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prijatelju moj nisi me razumio izgleda ono je bio sarkazam.Ja i jesam upravo protiv tih dvostrukih kriterija gdje se jednom vozaču “progleda” kroz prste a drugi se dočeka na “nož”.A to što KM osvaja manje bodova je zbog toga što Haas polahko pada u poretku konstruktora.
2
1