Izdvojeno

Tsunoda: Nisam znao što radim u debitantskoj godini

Piše: Katarina Predovan

Prije 11 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Debitantska sezona Yukija Tsunode obilježena je mnogim greškama, posebice prva polovica sezone kada je često zbog vlastitih pogrešaka završavao izvan staze. No, završetkom prošle sezone njegov je napredak postao jasno vidljiv. Na posljednjoj utrci sezone u Abu Dhabiju završio je na četvrtom mjestu što je predstavljalo njegov najbolji rezultat u debitantskoj godini.

Na zadnjoj utrci u Imoli ove sezone završio je na sedmom mjestu. Šef momčadi Franz Tost pohvalio je Tsunodu rekavši kako je njegov napredak zaista vidljiv, posebice ove sezone.

Na pitanje o svojoj formi, Tsunoda je rekao:

“Rekao bih da imam puno više kontrole u odnosu na prošlu godinu.”

“Prošle godine u isto vrijeme nisam imao potpunu kontrolu. Nisam znao što radim. Svaki krug samo pritiskao do granice, i tako se svašta dogodi.”

“Ali zapravo, to mi je pomoglo, tako da je to bilo stvarno dobro učenje za vozača poput mene. Upao sam u loš trend, ali to pomaže u učenju. Uspio sam napraviti iskorak, zato danas mogu osvajati bodove. Dakle, mislim da je u usporedbi s prošlom godinom to ogroman napredak, posebno u tempu utrke.”

Yuki Tsunoda

Komentirao je i česte ispade bijesa te što čini po pitanju toga:

“Da, reći ću svašta na radiju… Možda još uvijek vičem, samo ne pritišćem radio gumb.”

“Ipak, pokušavam biti smireniji. Naravno, poštujem inženjere, ali mislim da se možda sada više trudim u tome. Shvatio sam da nema smisla vikati na radiju.”

Yuki Tsunoda

Komentiraj

6 komentara

  1. idalje se ne slažem s onom Brawnovom izjavom da je Tsunoda ”F1’s best rookie for years”.



    7

    0
  2. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Evo usporedite njega i Micka,on polako hvata konce i popravlja se dok je ovaj drugi u Nigdjezemskoj



    2

    2
    • Ma neka treba momku vremena,ali je zato Stroll tatin sin



      2

      2
      • svak je nečiji sin ili možda nije ? a kad smo već kod tatinih( i maminih ) sinova lance je u rookie sezoni završija na 12. mistu , osvojio 40 bodova i postolje . yuki je u rookie sezoni završija 14. osvojia 32 boda , najbolji rezultat te sezone 4. da ne ispadne da je do bolida možda je TR iz 2021. bija čak bolji bolid od williamsa iz 2017. iako je williams sezonu završija 5. , a TR 6. u konstruktorskom no gasly ka No 1 u timu je osvojia 110 ( 76 više od yukia ) , a massa ka No 1 u williamsu je osvojai 43 ( 3 više od strolla) boda . ove sezone AM je bar za sada jedino bolji od williamsa tj skoro je na dnu poredka konstruktora . ako je to zbog tatinog sina koji ima tek bod onda možda treba obratit pažnju i da je 4 X prvak u tom AM za sada osvojai tek 4 boda
        “privremenu” netrpeljivost prema nekom vozaču još mogu i shvatit ali konstantnu !?!? kad je u rookie sezoni osvaja bodove ( max je npr u rookie sezoni osvojai 49 i to je bilo wowww) onda je to bilo po srići i važne su bile Q jer ga je tu massa “uništija” iako je na kraju ima tek 3 boda više od LS . 2018. je u katastrofi od williamsa ipak osvojia 6 bodova , tek 3 manje od puno iskusnijeg ericssona u sauberu koji je bija nekoliko klasa konkurentniji bolid od williamsa . 2019. novak u RP , a bolid nije bija na nivou proteklih sezona , tek 7. u konstruktorskom . čak je i perezu to bio najlošiji plasman u timu ako ne računamo 2014. kad je vozija prvu sezonu za tim i također završija 10 ka i te 2019. sezone 2020. sergio 4. LS 11. osvojia je 75 bodova jednako ka i gasly , ispred ocona koji malko “mući” alonsa ove sezone i 22 boda manje od norrisa no treba uzet u obzir da je LS ima 5 ( u 3 trke u trenutku odsutajanja vozija je u bodovima ) , gasly 3 ( samo jednom je bija u bodovima kad je odusta ) i norris 1 ( bija u bodovima kad je odusta ) odustajanja . istine radi i ocon je ima 4 odustajanja ( 3 odustajanja dok je bija u bodovima ) . lani 13. sa 9 bodova manje od kolege 4 X prvaka . ispada da ga je jedino sergio 2020. “nadvozija” sa 50 bodova + ali LS je tatin sin pa udri po njemu iako se momak ne ku*či ni novcem ni izjavama . sličan je i odnos prema micku .
        1. u lanskom haasu nije ni moga nešto naučit s obzirom na “konkurentnost” bolida
        2. ove sezone fanovi misle da treba bar pobjedit ako ne deklsirat KM , a zaboravljaju npr da kevin iza sebe ima 6 sezona , 123 GP – a , mick tek sezonu i 25 GP – a ALI on je schumacher , sin michaela pa može i MORA pobjedit kevina zar ne ?
        jbeš (ne)iskustvo . čudni su “obićaji” na portalu … omalovažavalo se seba kad ga je DR pobjedija u RB , gasly – a , albona , ocona , kvyata , sada LS i MS , a npr ricciarda treba čekat , bit strpljiv jer će “proradit” iako ga je lani “odera” puno neiskusniji norris , a sad ima 24 boda više od australca . smijali ste se KM kad se vratija , “zaledija2 vam je osmjeh u prvoj trci koju je završija 5. i bez testiranja ali sad je u padu osvajanja bodova . KM je zapravo dobar iako je u sljedeće 3 trke ostvarija tek ukupno 5 bodova . ne spominje s ekako kevin “pada” u plasmanima nego kako ga mick ne može pobjedit , a michaelov sin ….


        0

        3
        • Prijatelju moj nisi me razumio izgleda ono je bio sarkazam.Ja i jesam upravo protiv tih dvostrukih kriterija gdje se jednom vozaču “progleda” kroz prste a drugi se dočeka na “nož”.A to što KM osvaja manje bodova je zbog toga što Haas polahko pada u poretku konstruktora.



          2

          1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni