Izdvojeno

Šef cestovnog odjela napustio Aston Martin

Piše: Haris Džananović

Prije 7 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prije samo nekoliko mjeseci, odnosno početkom godine u siječnju, šef ekipe Aston Martin Racing – Otmar Szafnauer – napustio je ekipu nakon dvanaest godina zbog navodnih kreativnih razlika s većinskim vlasnikom korporacije, Lawrenceom Strollom. Nedugo nakon toga, pojavile su se vijesti o mogućem odlasku i čelnika odjela za cestovne automobile, Tobiasa Moersa, što je oštro demantirano u medijima. Ipak, tijekom jučerašnjeg dana potvrđeno je da Moers više nije zaposlenik Aston Martina.

Razlog raskida suradnje mogao bi se kriti u padu profita kompanije za proteklu godinu, te sve češćim produženjem rokova za isporuku automobila njihovim vlasnicima. U jeku logističkih problema širom svijeta zbog već poznatih otežavajućih uvjeta pandemije, te sankcija zbog agresije Rusije na Ukrajinu, izlazak Aston Martinovog premium modela Valkyrie je odgođen nekoliko puta. Samo deset primjeraka modela ‘Valkyrie’ je dostavljeno kupcima u 2021. godini, što predstavlja polovinu planirane količine.

Moers je preuzeo čelnu poziciju tek u svibnju 2020. godine, zamijenivši dugogodišnjeg šefa Andyja Palmera. Bilo je to velik izazov, budući da se Palmer smatra arhitektom modernog Aston Martina, razvivši brend od Fordove druge ruke do pravog natjecatelja na tržištu luksuznih automobila. Njemački stručnjak je zaustavio dosta projekata koji su započeti pred kraj Palmerovog mandata, uključujući autentičan V6 motor koji bi se proizvodio unutar vlastitih pogona, kao i električnu luksuznu liniju Lagonda. Te ideje su trebale obilježiti inovativnu i uzbudljivu budućnost brenda, ali su naišle na nagli opoziv zbog “prevelikih ulaganja”.

Osim toga, Moers je navodno vodio razgovore o otvaranju tehnološke baze Aston Martina u Njemačkoj, što je uključivalo premještanje centra za istraživanje i razvoj iz Gaydona i jačanje veza s manjinskim vlasnikom Mercedes-Benzom. Kako navodi Car Magazine, Stroll ima čvrstu ideju o uspostavljanju baze u Italiji, što bi po njegovom mišljenju dalo brendu dašak egzotike.

Također se pojavljuju glasine da će na upražnjenu poziciju doći bivši izvršni direktor Ferrarija, Amedo Felisa, ali za to još uvijek ne postoje konkretni pokazatelji. Nagađanja svakako imaju uporište u informacijama da je Audi zainteresiran za kupovinu Aston Martina, kao ključnom dijelu slagalice za ulazak u sport 2026. godine.

Komentiraj

3 komentara

  1. Kao što sam rekao već.

    Project Aston Martin propao dionice potonule para se nema više i kako to obično biva svi odlaze sa broda koji tone.



    7

    1
  2. Ništa od Las Vegas pristupa….



    5

    0
  3. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Sad će biti fora praviti borbena vozila ko u Batmana. Mora oklop iči na njega i ostala oprema.
    Teška su vremena, kome treba sportski auto😉


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni