Prije samo nekoliko mjeseci, odnosno početkom godine u siječnju, šef ekipe Aston Martin Racing – Otmar Szafnauer – napustio je ekipu nakon dvanaest godina zbog navodnih kreativnih razlika s većinskim vlasnikom korporacije, Lawrenceom Strollom. Nedugo nakon toga, pojavile su se vijesti o mogućem odlasku i čelnika odjela za cestovne automobile, Tobiasa Moersa, što je oštro demantirano u medijima. Ipak, tijekom jučerašnjeg dana potvrđeno je da Moers više nije zaposlenik Aston Martina.
Razlog raskida suradnje mogao bi se kriti u padu profita kompanije za proteklu godinu, te sve češćim produženjem rokova za isporuku automobila njihovim vlasnicima. U jeku logističkih problema širom svijeta zbog već poznatih otežavajućih uvjeta pandemije, te sankcija zbog agresije Rusije na Ukrajinu, izlazak Aston Martinovog premium modela Valkyrie je odgođen nekoliko puta. Samo deset primjeraka modela ‘Valkyrie’ je dostavljeno kupcima u 2021. godini, što predstavlja polovinu planirane količine.
Moers je preuzeo čelnu poziciju tek u svibnju 2020. godine, zamijenivši dugogodišnjeg šefa Andyja Palmera. Bilo je to velik izazov, budući da se Palmer smatra arhitektom modernog Aston Martina, razvivši brend od Fordove druge ruke do pravog natjecatelja na tržištu luksuznih automobila. Njemački stručnjak je zaustavio dosta projekata koji su započeti pred kraj Palmerovog mandata, uključujući autentičan V6 motor koji bi se proizvodio unutar vlastitih pogona, kao i električnu luksuznu liniju Lagonda. Te ideje su trebale obilježiti inovativnu i uzbudljivu budućnost brenda, ali su naišle na nagli opoziv zbog “prevelikih ulaganja”.
Osim toga, Moers je navodno vodio razgovore o otvaranju tehnološke baze Aston Martina u Njemačkoj, što je uključivalo premještanje centra za istraživanje i razvoj iz Gaydona i jačanje veza s manjinskim vlasnikom Mercedes-Benzom. Kako navodi Car Magazine, Stroll ima čvrstu ideju o uspostavljanju baze u Italiji, što bi po njegovom mišljenju dalo brendu dašak egzotike.
Također se pojavljuju glasine da će na upražnjenu poziciju doći bivši izvršni direktor Ferrarija, Amedo Felisa, ali za to još uvijek ne postoje konkretni pokazatelji. Nagađanja svakako imaju uporište u informacijama da je Audi zainteresiran za kupovinu Aston Martina, kao ključnom dijelu slagalice za ulazak u sport 2026. godine.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što sam rekao već.
Project Aston Martin propao dionice potonule para se nema više i kako to obično biva svi odlaze sa broda koji tone.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ništa od Las Vegas pristupa….
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad će biti fora praviti borbena vozila ko u Batmana. Mora oklop iči na njega i ostala oprema.
Teška su vremena, kome treba sportski auto😉
0
0