Izdvojeno

Brown: Ne žurimo po pitanju budućnosti Daniela Ricciarda

Piše: Marko Litvić

Prije 11 mjeseci, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Australac Daniel Ricciardo ima ugovor s McLarenom do kraja 2023. godine. Direktor McLarena, Zak Brown, je priupitan kakav je njihov plan po pitanju Australčeve budućnosti u momčadi, na što je dao odgovor kako neće žuriti s odlukom i da će pregovori početi u nekom trenutku pred kraj godine.

Brown je pohvalio svoga vozača kako je bio pošten i naporno radio, te kako se vidi njegov napredak u odnosu na prethodnu sezonu.

„Naravno da je napredovao. Njegovi rezultati na utrkama su dobri, a njegove kvalifikacije su bolje nego prije. Iz onoga što sam čuo na sjednici momčadi ranije ovoga tjedna, on ima osjećaj kako još nije u potpunosti savladao bolid, ali ima dobar odnos s Landom Norrisom i dobro poznaje momčad.“

„Bilo je odlično što se mogao vratiti u Australiju prvi put nakon nekoliko godina, vidjeti svoju obitelj i napuniti svoje baterije, te nam je drago što je Daniel sad u dobroj formi.“

Razgovori što se tiče Ricciardova ugovora će početi u nastavku sezone i Brown kaže kako će uz to morati riješiti situaciju i sa svoja dva Indycar vozača – Coltonom Hertom i Patom O’Wardom, ali se ne žure sa odlukama.

„Imamo još jednu sezonu zajedno, ali volimo razmišljati unaprijed. Zato smo odradili neka testiranja s Patom i zato ćemo raditi neka testiranja s Coltonom. Također imamo i Uga u Formuli 4 koji je imao najbolju startnu poziciju na svojoj prvoj utrci. Tako da mislim da se ne može planirati previše unaprijed, ali opet ne treba pretjerano žuriti.“

Zak Brown

Komentiraj

12 komentara

  1. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ako u nekom scenariju mclaren uspije sklepat bolid za pobjede, ne otpisujem ričija, dapače

    al dok su izvan top ekipa, lando će ga šamarat.



    1

    7
    • Ne razumijem tu logiku, Riccardo bi s boljim bolidom odjednom bio bolji od Norrisa koji ga proslu i ovu sezonu šamara.



      5

      0
      • Kimi Raikkonen
        drstrain Prikaži

        nije ric neko ko se treba dokazivati, to je vec obavio.. sad mu treba bolid za pobjede a do tad – tak svejedno di je lando


        0

        5
        • Znaci po ovome on će dobro vozit i trudit se isključivo u situacijama kada ima bolid za pobjede, inace ovo ostalo nije vrijedno truda. S tim stavom može komotno u mirovinu. Sad tek bi trebo davat sve od sebe da bude bolji nego sta je i da pobijedi Landa. S ovakvim stavom će ga McLaren smijenit čim uspiju skrpat bolid koji može konkurirat RB i Ferrariju.



          4

          0
      • Kimi Raikkonen
        drstrain Prikaži

        paa da, to otprilike to znaci..

        kad netko kao ric ode iz kompetitivnog bolida i dode na sredinu ili kraj grida pretpostavljam da ti padne motivacija i preostaje ti ili cekat ponudu nekog tima na vrhu, što je spor proces i vec se sad zna unaprijed tko ce di voziti, ili cekat i nadat se da ce tvoj trenutni tim slozit dobar bolid.. sta mislis zasto je alonso otisao iz f1


        0

        3
        • Ali Ricciardo nije i nikad neće bit Alonso. Nisam ga vidio da izvlaci maksimum iz osrednjeg bolida kao što Alonso uvijek pokusavam, nego se Ricc vozi čisto reda radi. Tako nikad neće dobit mjesto u velikom timu, a ionako su ga svi dugorocno otpisali. Sad da hoće nez u koji bi tim mogo otic jer ga nitko ne bi htio.



          2

          1
    • Mclaren
      raca Prikaži

      @DFIXXX3R Jesi ti svjestan svoje nesvjesti ovim što si napisao? MCL imalošiji bolid pa je onda zbog toga on lošiji od Landa, jer da MCL ima bolji bolid, onda bi on bio bolji od tog istog Landa :bonk:



      3

      0
  2. Zašto imam dojam kada god netko nešto opovrgava kao Brown sada u vezi Riciarda, da se iza leđa i zatvorenih vrata događa upravno suprotno?



    8

    0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Dovesti Gaslya…



    4

    0
  4. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Fale pitanja novinara. Naravno da nece reci kako su zapalili bezbroj miliona za tri godine. Da su znali i ja bih ima sansu da sjedim u tom bolidu za smjestaj i hranu. I putne troskove.



    1

    0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    ma šta bi žurili. Ionako nema budućnosti za njega u McLarenu



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni