Volkswagen Grupacija je zadnjih par mjeseci radila na svojoj ideji o priključivanju Formuli 1, barem preko brendova koje čine grupaciju. Sada je potvrđeno kako će Audi i Porsche dobiti dozvolu grupacije kad se potvrde nova pravila za motore za 2026. godinu.
Direktor Volkswagen Grupacije, Herbert Diess, je u YouTube videu odgovarao na neka pitanja stanovnika Wolfsburga, gdje je sjedište grupacije. Nekoliko pitanja je bilo vezano uz pridruživanje Formuli 1. Odgovorio je kako su visoki porast popularnosti na američkom tržištu i nova pravila za motore u 2026. stvorili mogućnost i priliku za pridruživanje kakva im se dugo neće pružiti u budućnosti.
„Formula 1 se ekstremno pozitivno razvija svuda u svijetu. Njihov marketing i Netflix su jako doprinijeli porastu popularnosti u SAD-u. Popularnost u Aziji također značajno raste, pogotovo među mlađom populacijom. Ako pogledate velike sportske događaje u svijetu, situacija je takva da se Formula 1 jako ističe među svim moto sportovima.“
„Ako ste u moto sportu, više-manje morate biti u Formuli 1 jer ona ima najveći utjecaj. Povrh toga, ne možete ući u Formulu 1 ako se tehnološki prozor ne otvori, što znači kako kad želite ući, morate čekati neku veću promjenu pravila, jer onda svi kreću od iste početne točke.“
„Markus Duesman mi stalno govori kako se može nadoknaditi sekunda po sezoni na stazi prosječne duljine ako savršeno optimizirate sitne detalje, no ne možete se samo tako približiti kad uvedete novu momčad, morate raditi barem 5 do 10 godina kako biste bili pri vrhu. Drugim riječima, ne isplati se osim ako nema nekih promjena pravila.“
„To se sad dogodilo i dogodit će se 2026., kada će motori biti još više elektrificirani i uz to će biti pogonjeni na nova sintetička goriva. To znači kako će se morati razvijati novi motori, a za razvoj dobroga motora obično treba 3 ili 4 godine.“
„To znači kako je vrijeme za ući u Formulu 1 ili sad ili čekati sljedećih 10-ak godina. Naša dva glavna brenda misle kako je to pravi potez i postavili su to kao svoj prioritet.“
Diess je potvrdio kako ime Volkswagen ne pristaje na trkaće staze i kako cijela Grupacija neće ući kao cjelina, nego kako će samo dozvoliti Audiju i Porscheu neka zasebno uđu u Formulu 1. Porsche se već jako dugo spominje kao budući partner Red Bulla, dok je Audi malo veća nepoznanica po pitanju suradnje.
„Volkswagen neće biti uključen u to, ne paše brendu i on neće sudjelovati.“
Rekao je kako Porsche i Audi kao brendovi imaju velike ambicije za dugoročno povećanje prodaje i kako nisu puno razmišljali o ulasku u Formulu 1, jedino pitanje je bilo kada bi se to dogodilo. Analiza koju su imali je pokazala kako bi sudjelovanje u Formuli 1 jako povećalo prodaju njihovih automobila.
„Porsche je jedan od najpoznatijih sportskih automobila na svijetu, što znači kako Porsche mora biti u moto sportu. Lako se dođe do zaključka: Ako Porsche želi neki moto sport, najlogičnija je Formula 1. Praktički već možete staviti kvačicu na to.“
„Audi je nešto slabiji brend od Porschea i zato ne može tražiti toliko visoku cijenu. Audiju ulazak u Formulu 1 još i više znači jer tako mogu jako poboljšati svoj brend.“
„Sad se pomiču u nešto viši segment, u direktnu borbu s Daimlerom. Sad će i Audi imati slučaj za koji se može reći kako ima smisla. Audi u Wolfsburg svake godine donese oko 4 ili 5 milijardi, a još više će donijeti ako sudjeluje u Formuli 1, nego ako ne sudjeluje.“
„Nakon toga jednostavno ponestane argumenata. Možete reći „Ja ne vjerujem u Formulu 1.“, ali postoje odlični argumenti za to kako će se nastaviti razvijati u budućnosti. Zašto bismo onemogućili brendovima ulazak ako bi nam time zaradili još novca?“
Za kraj je Diess otkrio kako nisu svi članovi odbora podržavali dopuštanje ulaska u Formulu 1 dok tvrtka prolazi kroz razvoj električnih automobila.
„Odluka odbora nije bila jednoglasna. Naravno kako strateški odlučujemo i o drugim prioritetima. Nije problem sama činjenica što je u pitanju moto sport, nego to što naši automobili moraju biti tehnološki razvijeni, moraju se voziti autonomno, moramo imati visoke softverske mogućnosti i trebamo baterije za naše aute. Imamo dovoljno toga za raditi i ne treba nam još i Formula 1. “
„Ali naši glavni brendovi kažu kako je to najvažnija poluga za podizanje vrijednosti brenda i pozitivni utjecaj na cijenu automobila. Također je prilika za pokazivanje suparnicima koliko bolju tehnologiju imate, barem što se Audija tiče.“
„Zbog toga su uprava i nadzorni odbor glasali u korist ulaska u Formulu 1. Audi još uvijek mora odlučiti u kojoj konstelaciji i s kojom momčadi. Ono što znamo je kako su i jedni i drugi počeli razvijati motore.“
Herbert Diess
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj dio je vrlo značajan, tako da su to stvarno odlične vijesti i pojačavanje i zaoštravanje konkurencije brendova u F1. Treba još vidjeti kako će se to rasplesti i ako će putem možda odustati ako se računica dobiti promjeni, ali za sada je vrlo obećavajuće.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svjetlo
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit će zabavnije :-)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja i dalje tvrdim da ako sudjelovanje u F1 može biti točka na dnevnom redu Upravnog odbora onda je samo pitanje godine kad će se 1 ili 2 člana flipnut i glasat protiv i ćao Audi i Porsche.
Meni bi Andretti bio draži nego ovi luftbremzeri koji ne dolaze da bi se utrkivali nego digli cijenu Audija.
27
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se sve cini da i Audi i Porsche ulaze umjesto Aston Martina i…Mercedesa…jedan veliki njemacki OEM van, drugi unutra….jos ako se nastavi slobodan pad Mercedesa..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, primjer Honde i odluke njihovog Upravnog odbora to potvrđuje.
A problemi ce tek nastati kad pocnu pokazivati mišice prilikom lobiranja za neke ideje jer sigurno imaju svoje “viđenje ” F1 .
Andretti bi bio bolji izbor.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je svakako potencijalni problem, jer već godinu dana Porsche razvija novu vrstu goriva, kojem je baza elektroliza vode i tu postoje razne mogućnosti lobiranja, pogotovo dolaskom novih pravila 2026. godine, koja će se među ostalim dotaknuti i novih vrsta goriva kako bi se postigli zero emission ciljevi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogu oni lobirati ali mislim da se ponešto i pita postojeće proizvođaće u F1.
Nema teorije da bi sjedili skrštenih ruku i dozvolili FIA i pridošlicama da kroje pravila pogotovo ako ista idu na ruku jednom od proizvođača.
Malo vjerojatno.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Igre igrice i visoka politika, u svakom slučaju ne bi mi smetala jedna Le Mans legenda poput Porschea u sportu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad kad se otvori američko tržište pa krene navala novih američkih momčadi…..pa se pojave neki “Trump GP” ili “Gates F1 Team”…..🤣🤣
U svakom slučaju…..sjajna je stvar ako se Audi i/ili Porsche uključe
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači koproracijski monopolist VW želi u F1 jer želi mijenjati trendove i okretati stvari na svoj mlin. Oni vide samo i isključivo $$$$$$. OK, ne razlikuju se ni ostali od njih, ali VW to radi na posebno nedopadljiv način.
2
1