Nakon lošeg početka na prvoj utrci sezone, momčad McLarena ostvarila je solidan rezultat na prošloj utrci, barem što se tiče Landa Norrisa koji je završio na trećem mjestu. S obzirom na konkurentnost ostalih momčadi poput Alfa Romea, Haasa te Alpinea – šef momčadi Andreas Seidl kaže kako moraju biti oprezni.
“Mislim da prema onome što smo sada vidjeli iz Melbournea i Imole, bolid radi u svim vrstama uvjeta i također u različitim vrstama staza, što je vrlo pozitivno.”
“Ali, u isto vrijeme, ako pogledate situaciju da je vrlo blizu između Mercedesa, nas, Valtterija Bottasa i Kevina Magnussena, nema prostora za opuštanje.”
“Nikad nisam previše samouvjeren jer znam da mašinerija u paddocku sa svim ekipama još ne miruje, ali sam uvjeren da imamo bolid i paket koji je u stanju svakog vikenda u ovom trenutku boriti se za Q3 i boriti se za dobre bodove.”
“A to ide uz jaku momčad i dva jaka vozača.”
“Ne radi se samo o performansama u vremenima krugova, radi se i o spajanju vikenda i dajem stvarno velike komplimente momčadi kako su svi to izveli u Imoli unatoč nekim izazovima kao što je izostanak velikog broja krugova tijekom drugog slobodnog treninga.”
Andreas Seidl
Unatoč tome što zagovara oprez, Seidl je ponosan na uspon u Imoli nakon lošeg početka u Bahreinu. Smatra da je razvoju takve situacije najviše doprinijela ujedinjenost cijele ekipe:
“Bilo mi je sjajno vidjeti kako se momčad nosi s izazovom vikenda u Bahreinu i kako su svi ostali mirni i ujedinjeni te jednostavno ostali pognute glave i nastavili surađivati kao ekipa.”
“To je bilo jako lijepo vidjeti jer je to bio prvi pravi test svega što smo doveli u red u posljednje tri godine.”
“Tako da sam vrlo zadovoljan s tim, te također vrlo zadovoljan što znam da imamo plan na mjestu gdje želimo donijeti više performansi u automobil u sljedećim tjednima i mjesecima.”
Andreas Seidl
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Budi prvi koji će napisati komentar!