Izdvojeno

Haas neće žuriti s donošenjem nadogradnji

Piše: Tuzlaensis

Prije 11 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Za razliku od prethodne sezone koja je bila ravna katastrofi za Haas zbog niti jednog upisanog boda, početak tekuće je donio ogroman skok i promjenu atmosfere u američkoj momčadi. Već na prvom GP vikendu upisali su deset poena zahvaljujući maestralnoj predstavi Kevina Magnussena, koji je na taj način obilježio trijumfalan povratak u sport nakon godinu dana pauze. U Džedi je Magnussen ponovo utrku završio u bodovima, a na Velikoj nagradi Emilie-Romagne donio je bodove u sprint kvalifikacijama kao i u glavnoj utrci.

Mišljenje ekipe je da nadogradnje još uvijek nisu potrebne, te da postoji dosta potencijala u trenutnoj konfiguraciji bolida:

“Nismo u žurbi da ušminkavamo bolid. Proučavamo svoje opcije, trebamo vidjeti gdje se nalazimo. Želimo biti sigurni da sve promjene na bolidu donesu značajne promjene u performansama.”

Ipak, šef ekipe Guenther Steiner je naglasio da inženjeri u tvornici rade punom parom i da u pitanju nije nedostatak sredstava za razvoj:

“Ekipe se često zavaravaju i misle da će novo zakrilce tu i tamo pogurati cijeli bolid ka vrhu grida. Trenutno razvijamo nekoliko različitih paketa, radimo simulacije i kada budemo zadovoljni brojevima koje vidimo onda idemo u proizvodnju – jednostavno je.”

U Saudijskoj Arabiji, planovi Haasa su doživjeli ozbiljan udarac nakon velikog sudara Micka Schumachera, nakon kojeg su ostali bez rezervne šasije za iduću utrku u Melbourneu. Kasnije informacije su pokazale da je samo taj incident koštao američku ekipu oko milijun dolara.

Uzevši u obzir striktne odredbe pravilnika o potrošnji u ovoj sezoni, timovi će morati biti nešto više strateški orijentirani po tom pitanju, pored dosadašnjih logističkih problema same proizvodnje dijelova i transporta do staze. Steiner je dao svoje viđenje situacije:

“Sve ovisi o kojem dijelu bolida se radi – ako u potpunosti mijenjate stražnje krilo, to zahtijeva više vremena i posla od otvora za hlađenje kočionog sustava, primjerice. Ne mogu biti potpuno precizan, ali obično se radi o periodu između četiri i šest tjedana za kompletan proces izrade novog dijela.”

Haas se nakon pet utrka nalazi na osmom mjestu u poretku konstruktora, s 15 bodova na kontu.

Komentiraj

6 komentara

  1. nije nikakva preša, svakako su brži od barem jednog Merca :D



    8

    0
  2. Formula1
    Zeko Prikaži

    nema potrebe da uznemiravaju dodatno tota



    7

    0
  3. Ayrton Senna
    VitezOdLavova Prikaži

    neka kao nadogradnju izbace micka i dovedu nekoga drugog hahahha. Sala mala nema nista protiv decka ali dosada se jos nije pokazao kao vozac vrijedan toga mjesta



    1

    5
  4. Dokle god osvajaju bodove i bez nadogradnji nema potrebe za žurbom.

    A ako sam dobro shvatio da rade ne na jednom paketu nego na više njih pa ih planiraju od jednom sve implementirati kad se uvjere da sve šljaka kako treba.



    3

    0
  5. …nisam siguran da je ovo dobra izjava za njih, naime čini mi se da su ostali u porastu i da su tu samo zbog iskustva kmaga a ne toliko zbog sjajnog bolida koji vidjeli smo troši gume dosta i ima skokove u performansama (nekonzistetntan je u race paceu), alfa romeo ih je debelo prešao u ‘općem paketu’ bolida i mislim da im nadogradnje trebaju pogotovo u vidu upravljivosti i trošenju guma…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni