Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Haas neće žuriti s donošenjem nadogradnji

Haris Džananović

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Haas neće žuriti s donošenjem nadogradnji

Haris Džananović

Za razliku od prethodne sezone koja je bila ravna katastrofi za Haas zbog niti jednog upisanog boda, početak tekuće je donio ogroman skok i promjenu atmosfere u američkoj momčadi. Već na prvom GP vikendu upisali su deset poena zahvaljujući maestralnoj predstavi Kevina Magnussena, koji je na taj način obilježio trijumfalan povratak u sport nakon godinu dana pauze. U Džedi je Magnussen ponovo utrku završio u bodovima, a na Velikoj nagradi Emilie-Romagne donio je bodove u sprint kvalifikacijama kao i u glavnoj utrci.

Mišljenje ekipe je da nadogradnje još uvijek nisu potrebne, te da postoji dosta potencijala u trenutnoj konfiguraciji bolida:

“Nismo u žurbi da ušminkavamo bolid. Proučavamo svoje opcije, trebamo vidjeti gdje se nalazimo. Želimo biti sigurni da sve promjene na bolidu donesu značajne promjene u performansama.”

Ipak, šef ekipe Guenther Steiner je naglasio da inženjeri u tvornici rade punom parom i da u pitanju nije nedostatak sredstava za razvoj:

“Ekipe se često zavaravaju i misle da će novo zakrilce tu i tamo pogurati cijeli bolid ka vrhu grida. Trenutno razvijamo nekoliko različitih paketa, radimo simulacije i kada budemo zadovoljni brojevima koje vidimo onda idemo u proizvodnju – jednostavno je.”

U Saudijskoj Arabiji, planovi Haasa su doživjeli ozbiljan udarac nakon velikog sudara Micka Schumachera, nakon kojeg su ostali bez rezervne šasije za iduću utrku u Melbourneu. Kasnije informacije su pokazale da je samo taj incident koštao američku ekipu oko milijun dolara.

Uzevši u obzir striktne odredbe pravilnika o potrošnji u ovoj sezoni, timovi će morati biti nešto više strateški orijentirani po tom pitanju, pored dosadašnjih logističkih problema same proizvodnje dijelova i transporta do staze. Steiner je dao svoje viđenje situacije:

“Sve ovisi o kojem dijelu bolida se radi – ako u potpunosti mijenjate stražnje krilo, to zahtijeva više vremena i posla od otvora za hlađenje kočionog sustava, primjerice. Ne mogu biti potpuno precizan, ali obično se radi o periodu između četiri i šest tjedana za kompletan proces izrade novog dijela.”

Haas se nakon pet utrka nalazi na osmom mjestu u poretku konstruktora, s 15 bodova na kontu.

Zadnji donatori:
Vordas
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10061 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Haris Džananović
Pulsmedia autor
20 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. nije nikakva preša, svakako su brži od barem jednog Merca :D



    8

    0
  2. Formula1 Zeko Prikaži

    nema potrebe da uznemiravaju dodatno tota



    7

    0
  3. Ayrton Senna VitezOdLavova Prikaži

    neka kao nadogradnju izbace micka i dovedu nekoga drugog hahahha. Sala mala nema nista protiv decka ali dosada se jos nije pokazao kao vozac vrijedan toga mjesta



    1

    5
  4. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Dokle god osvajaju bodove i bez nadogradnji nema potrebe za žurbom.

    A ako sam dobro shvatio da rade ne na jednom paketu nego na više njih pa ih planiraju od jednom sve implementirati kad se uvjere da sve šljaka kako treba.



    3

    0
  5. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …nisam siguran da je ovo dobra izjava za njih, naime čini mi se da su ostali u porastu i da su tu samo zbog iskustva kmaga a ne toliko zbog sjajnog bolida koji vidjeli smo troši gume dosta i ima skokove u performansama (nekonzistetntan je u race paceu), alfa romeo ih je debelo prešao u ‘općem paketu’ bolida i mislim da im nadogradnje trebaju pogotovo u vidu upravljivosti i trošenju guma…



    1

    0