Za razliku od prethodne sezone koja je bila ravna katastrofi za Haas zbog niti jednog upisanog boda, početak tekuće je donio ogroman skok i promjenu atmosfere u američkoj momčadi. Već na prvom GP vikendu upisali su deset poena zahvaljujući maestralnoj predstavi Kevina Magnussena, koji je na taj način obilježio trijumfalan povratak u sport nakon godinu dana pauze. U Džedi je Magnussen ponovo utrku završio u bodovima, a na Velikoj nagradi Emilie-Romagne donio je bodove u sprint kvalifikacijama kao i u glavnoj utrci.
Mišljenje ekipe je da nadogradnje još uvijek nisu potrebne, te da postoji dosta potencijala u trenutnoj konfiguraciji bolida:
“Nismo u žurbi da ušminkavamo bolid. Proučavamo svoje opcije, trebamo vidjeti gdje se nalazimo. Želimo biti sigurni da sve promjene na bolidu donesu značajne promjene u performansama.”
Ipak, šef ekipe Guenther Steiner je naglasio da inženjeri u tvornici rade punom parom i da u pitanju nije nedostatak sredstava za razvoj:
“Ekipe se često zavaravaju i misle da će novo zakrilce tu i tamo pogurati cijeli bolid ka vrhu grida. Trenutno razvijamo nekoliko različitih paketa, radimo simulacije i kada budemo zadovoljni brojevima koje vidimo onda idemo u proizvodnju – jednostavno je.”
U Saudijskoj Arabiji, planovi Haasa su doživjeli ozbiljan udarac nakon velikog sudara Micka Schumachera, nakon kojeg su ostali bez rezervne šasije za iduću utrku u Melbourneu. Kasnije informacije su pokazale da je samo taj incident koštao američku ekipu oko milijun dolara.
Uzevši u obzir striktne odredbe pravilnika o potrošnji u ovoj sezoni, timovi će morati biti nešto više strateški orijentirani po tom pitanju, pored dosadašnjih logističkih problema same proizvodnje dijelova i transporta do staze. Steiner je dao svoje viđenje situacije:
“Sve ovisi o kojem dijelu bolida se radi – ako u potpunosti mijenjate stražnje krilo, to zahtijeva više vremena i posla od otvora za hlađenje kočionog sustava, primjerice. Ne mogu biti potpuno precizan, ali obično se radi o periodu između četiri i šest tjedana za kompletan proces izrade novog dijela.”
Haas se nakon pet utrka nalazi na osmom mjestu u poretku konstruktora, s 15 bodova na kontu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nije nikakva preša, svakako su brži od barem jednog Merca :D
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nema potrebe da uznemiravaju dodatno tota
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
neka kao nadogradnju izbace micka i dovedu nekoga drugog hahahha. Sala mala nema nista protiv decka ali dosada se jos nije pokazao kao vozac vrijedan toga mjesta
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slazem se,dovedite vozaca kakvog treba pa ce bit nadogradnje.Izgleda da bi mogao mali i ovu sezonu biti u vrhu po šteti koju napravi.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dokle god osvajaju bodove i bez nadogradnji nema potrebe za žurbom.
A ako sam dobro shvatio da rade ne na jednom paketu nego na više njih pa ih planiraju od jednom sve implementirati kad se uvjere da sve šljaka kako treba.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…nisam siguran da je ovo dobra izjava za njih, naime čini mi se da su ostali u porastu i da su tu samo zbog iskustva kmaga a ne toliko zbog sjajnog bolida koji vidjeli smo troši gume dosta i ima skokove u performansama (nekonzistetntan je u race paceu), alfa romeo ih je debelo prešao u ‘općem paketu’ bolida i mislim da im nadogradnje trebaju pogotovo u vidu upravljivosti i trošenju guma…
1
0