Kevin Magnussen je 2014. debitirao u Formuli 1 kao vozač McLarena i odmah na svojoj prvoj utrci je upisao postolje, završivši drugi na VN Australije. To se do danas pokazalo kao jedino postolje Dančeve karijere.
Na kraju 2020. je napustio svijet Formule 1 u nadi kako će pronaći novo natjecanje gdje bi se mogao boriti za pobjede, no vrlo brzo se vratio kad se prije početka 2022. oslobodilo mjesto u momčadi gdje je vozio zadnje četiri sezone prije odlaska – Haasu. Sad kad se vratio, Magnussen je priznao kako ne misli kako će ikad biti prvak u Formuli 1, te kako nema više toga pritiska.
„Puno je drugačije. Mislim, to poglavlje moje karijere je završilo i došlo je do trenutka kad sam prihvatio kako nikad to neću postići. Sad kad sam se vratio, idem dan po dan. Fokusiran sam na posao, pokušavam se zabaviti i dati sve od sebe.“
„Ne osjećam se kao da imam pritisak zbog očekivanja. Volio bih postati svjetski prvak Formule 1, taj san i dalje postoji, ali nemam ista očekivanja kao prije. Ako se kojim slučajem dogodi, naravno kako ću biti sretan.“
„Sad sam opet u sportu, imam svoje mjesto, znači kako je sve moguće. Ne osjećam toliki pritisak.“
Magnussen je rekao kako je bio bijesan kad je odlazio iz Formule 1, razočaran što nije postigao ono što je htio, ali je priznao kako ga je ta godina izvan sporta naučila lekciju cijenjenja onoga što ima, te kako to isto igra veliku ulogu u njegovom novom načinu razmišljanja.
„Da, to se dogodi svakome. Što god bilo u pitanju, nakon što to izgubite, tek onda shvatite što ste imali i počnete žaliti za time. Naravno, kad sam prošle sezone bio izvan Formule 1, osvrnuo sam se na cijelu svoju karijeru u Formuli 1 i odjednom se počeo osjećati zahvalno.“
„Naravno, bio sam zahvalan i prije, ali ne na isti način. Bio sam puno više frustriran i koncentriran na činjenicu kako nisam pobjeđivao, umjesto da budem sretan što sam u Formuli 1. Nisam to dovoljno cijenio u tom trenutku i stvari su se od tada malo promijenile.“
Kevin Magnussen
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaki posao je puno lakse raditi kad ga radis bez pritiska…Magnusen je sretan s novom prilikom i uziva u njoj do ce pritisak na Micku biti sve veci…a to nije olakotna okolnost…
8
0