Saward: Colton Herta će zamijeniti Ricciarda u McLarenu; Brown: Imamo plan za njega

Izdvojeno

Marko Litvić

Prije 2 godina 2 min 8 komentara

Daniel Ricciardo je došao u McLaren prije početka sezone 2021. i može se reći kako ta kombinacija ne funkcionira najbolje. Unatoč Australčevoj pobjedi na VN Italije 2021., većinu vremena gubi dvoboje s momčadskim kolegom Landom Norrisom, koji ga je uvjerljivo nadmašivao u prvoj polovici prošle sezone, a isto je nastavio i ove godine. Britanac osim niza dobrih rezultata već ima i postolje sa prošle utrke na Imoli, a jedino što Ricciardo ima je šesto mjesto na svojoj domaćoj utrci u Australiji.

Ricciardov ugovor traje do kraja 2023., a onda je pitanje što će napraviti. Novinar Joe Saward je u svojoj kolumni napisao kako misli kako će ga zamijeniti mlada zvijezda IndyCara i trenutni McLarenov razvojni vozač – Colton Herta, možda čak i prije 2024. ako se Ricciardo ipak ne pokaže kao dugoročno rješenje.

„Ricciardo trenutno izgleda izgubljeno u McLarenu i već su se pojavile glasine o tome kako bi ga 2024. (ako ne i prije) zamijenio Colton Herta, Amerikanac za kojega Zak Brown tvrdi kako bi mogao pomoći u potpunosti otvoriti vrata Americi u Formuli 1. Moramo vidjeti ima li Herta sve što je potrebno kako bi bio zvijezda Formule 1, ali zasad se čini kako je brz.“

Joe Saward

Herti u ugovoru piše kako će na testiranjima voziti McLarenov prošlogodišnji bolid – MCL35M. Direktor McLarena, Zak Brown, potvrdio je kako ima planove za Hertu u budućnosti, ali nije htio reći detalje.

„Da, imamo plan što se Coltona tiče. Na Andreasu Seidlu je kad ćemo sve javno objaviti, ali da, mogu reći kako imamo plan.“

Uz Hertu, McLaren u svojem programu imaju još jednu IndyCar zvijezdu – Pata O’Warda. Vozač Arrow McLaren SP, McLarenove IndyCar momčadi, je vozio na testiranju za mlade vozače u Abu Dhabiju 2021., ali kad je Herta regrutiran u momčad, počelo se ispitivati je li to kraj za mladoga Meksikanca. Zak Brown je rekao kako je situacija potpuno suprotna i kako će O’Ward dobiti novi ugovor.

„U odličnoj smo situaciji s Patom. Dobro se razumijemo i želimo se zajedno utrkivati još dugo vremena. Iako još nije ništa potpisano, usmeno je sve riješeno.“

„Pitanje je vremena, tjedana, a ne mjeseci, prije nego što imamo novo partnerstvo. Jako sam uzbuđen zbog toga.“

Zak Brown

Odgovor

8 komentara

  1. Mclaren
    raca Prikaži

    Sve što se uzme, bolje je od ovog što pruža Ricciardo. Uistinu je teret McLarenu i nije mi jasno zašto su sa njim potpisali ugovor na tri godine, a vidilo se da loše reagira na novu momčad. Da je bar ostao u Alpinu. Jedan od žešćih promašaja



    10
    8

    2
    • Sergio Perez
      CrispyKevin78 Prikaži

      Da bas, em si je zatvorio vrata u Alpinu, a vjerujem i u drugim momcadima, jer je onako iznenada odjebao Renault i presao u McLaren, a u Renaultu je cak i postizao nesto i imali su planove za buducnost s njim. Sam sebe je zeznuo. Od prvog dana mu ne ide u McLarenu. I bas mi je drago za Landa.



      13
      13

      0
      • Lauber Prikaži

        Ne znam baš kako je to Ricciardo zeznuo sam sebe. Pogledajte plaću koju prima u Mclarenu. Mclaren je kad je prelazio u njega bio opcija nego Renault, a čini se da će takav biti i u budućnosti. Što se događa sad i zašto je Lando Norris toliko brži od njega to mi nije jasno. Ili je Lando top class ili je Ricciardo prevara, ali po onome što je pružao u RB-u ne bi se reklo. Zaključak: Lando Norris je top vozač.



        10
        10

        0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Sve stoji no ne moze se sve tako gledat. Ajmo ovako Lando je dobio Ricija, Sainz je dobio Landa, Max je dobio Sainza, a taj isti Rici je bio pobjedio Maxa. I tko je onda u tom krugu top klasa kada je svatko izgubio od nekoga? Po meni je Lando odličan no isto tako mislim da Rici nije ni blizu onoga što bi mogao odvesti. Odnosno , mislim da Rici ne izvlači maximum iz tog paketa a razlog valjda zna on sam. Ili npr prve sezone su Leclerc i Vettel bili podjenaki a dfuge godine je Vettel izgubio glatko. Ima tu veze štošta, od motivacije, bolida, podrške ekipe itd. Riciardo vozi ispod nivoa i to debelo.



          5
          3

          2
        • Lauber Prikaži

          Da, znam da je tako nemoguće potezati teze, ali neka očito mora postojati. U ovom slučaju je najočitija teza da se radi u životu, a u životu postoje krivulje. Na te krivulje odnosno uspone i padove utječe čitav niz faktora. Lando Norris je u prvoj sezoni izgubio od Sainza jer je bio rookie, moguće da je sada sazrio, savršeno se stopio s bolidom i osjeća se odlično u ovoj fazi života pa stoga i pruža vrhunske rezultate. Kod Ricciarda je pak moguće da on živi od inspiracije i da kad mu daš stroj kojim može do samog vrha on će tamo biti, moguće je da mu ovaj Mclaren ne odgovara, moguće da je imao drugačija očekivanja od samog bolida, ekipe, tko zna koliko faktora tu može utjecati, a mi pričamo zapravo o par stotinki sekunde koje određuju tko će gdje biti. Sainz pak ima pritisak očekivanja na svojim leđima koja su došla onog trena kad je Ferrari složio vrhunski paket a Charles Leclerc istisnuo iz sebe svoj životinjski nagon za pobjedama. I evo nas tu gdje smo sad. Imamo Ricciarda kao jednog od najplaćenijih na gridu sa iznosom kakav imaju pretendenti na naslov, Sainza koji se lomi s očekivanjima i Landa koji bezbrižno se igra u svom bolidu dok ga pritisak ne lomi. Za to vrijeme Max i Leclerc idu po lovorike a drugi hodaju po trnju.



          4
          4

          0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Pa je bio je Lando rookie, ali su vozili dvije godine skupa. Izgubio je obje sezone od Sainza. A vec iduće godine kreće ponižavanje Riciarda od prve utrke. Znači 2019 je rookie sezone i ok. 2020 mu je druga sezona i tu je izgubio od Sainza. 2021 od prve utrke gazi Riciarda. Teško da je Lando imao takav skok u vožnji od zadnjih utrka sa Sainzom do prvih utrka sa Ricijem. Da se razumijemo smatram Landa u tpp 5 vozača na gridu. Ali isto tako smatram da je Riciardo u McLarenu baš jako loš. U Red Bullu je prve dvije godine dobio Maxa a treću izgubio čisto ali sa 8 odustajanja. Mislim da je kod njega problem i to ogroman a kakav ne zanm. Red Bull tih godina je imao odlicne bolide sa odličnom trakcijom i držanjem sa slabijim motorom. Možda je u onom bolidu mogao pokazati pun potencijal a u ovom jednostavno ne. I Sam Sainz je izjavio za onaj njegov McLaren da je bio težak za voziti. Mada ja smatram da ona elita i sam vrh najboljih vozača se može prilagoditi svemu i to jako brzo.



          5
          4

          1
  2. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Od kad je otišao iz Redbulla pogubio se u momčadima



    11
    11

    0
  3. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Malo mi je mrsko to promoviranje Formule 1 u Sjevernoj Americi preko McLarenovih leđa.. Po mom mišljenju to je posao F1 organizacije, a ne pojedinih momčadi. Jasno je da je Zak Brown marketinški guru svoje vrste i da angažiranjem vozača Američkog porijekla McLaren dobiva velik broj novih fanova pa tako i sponzora, ali ja se bojim da će takvim “stuntovima” izgubiti fokus i stvarni cilj McLarena, a to je vraćanje na vrh F1.

    Colton bi mogao biti pun pogodak, ali i potpuni promašaj za kojeg bi Ricciardo bio nedostižna razina. Coltonovi rezultati u europskim juniorskim serijama su uredu, ali on od 2017 ne poznaje ništa drugo nego IndyCar. Pato O’Ward je rekao da su F1 i Indy neusporedivi nakon šta je u Abu Dhabiu probao voziti McLarenov bolid. Dakle takvom vozaču izaći na kraj sa sposobnostima i karakterisikama bolida je već velik izazov, a gdje je još izvlačenje performansi, borba za pozicije u utrci, održavanje guma u radnom prozoru, a da ne pričam o pariranju Norrisu kojeg bi morali moći tu i tamo pobjediti.. Nekako sumnjam da bi ti dečki mogli biti blizu Norrisa, kamoli brži od njega.



    9
    9

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.