Izdvojeno

Alonso o Hamiltonovoj 13. poziciji: Tako to ide u Formuli 1

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso ovogodišnju utrku u Imoli neće predugo pamtiti. Već na početku utrke mu je bolid oštetio Mick Schumacher koji ga je dotaknuo s bočne strane. Par krugova kasnije Alpine je svog vozača pozvao da dođe u garažu jer je oštećenje bilo preveliko.

Dan ranije Alonso je došao do cilja sprint utrke, ali na devetom mjestu koje je prvo od onih koje ne nose bodove. Tijekom tog sprinta iza njega su bili Sergio Perez i Carlos Sainz koji su ga prestigli.

“Nisam baš uživao u borbi s njima, ne. Ne možete to nazvati borbom. To je kao da se utrkujem s Lewisom ili Maxom prošle godine. Oni mogu krenuti s posljednjeg mjesta, ali svejedno će završiti na postolju. Protiv toga ne možete.”

Dok Red Bull i Ferrari možda imaju prednost da ugodno pretječu druge ekipe, Mercedes više nema taj luksuz. Novinari su Alonsa pitali kako komentira težak vikend za Hamiltona:

“Tako je to u Formuli 1. Uvijek je bilo tako,” nasmijao se Fernando.

“Dok je Ayrton Senna osvajao titule – imao je najbrži bolid.”

“Kad sam ja osvojio dvije titule – imao sam najbrži bolid. Michael Schumacher je u svoje vrijeme imao najbrži bolid.”

“Lewis je srušio sve rekorde jer je imao najbrži bolid. On je možda sjajan trkač, ali će završiti utrku na 13. mjestu. Tako to ide u Formuli 1.”

[gpvikend utrka=”vn-miamija-2022″]

Komentiraj

16 komentara

  1. nek je napokon netko od vozaca rekao holly grail formule 1 i kako stvari stoje. bolid je 90 posto. 10 je vozac. u danasnje vrijeme cak i 95 posto ;)



    46

    2
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Jako los komentar , i veoma porazavajuca cinjenica da se vecina citaoca slaze sa tim.

      Mislim da bi mogao napraviti veoma dugacak spisak vozaca u najbrzim i jako brzim bolidima koji jedva da imaju 1 PP u karijeri a kamoli pobjedu. O tituli da ne pricamo.

      Ali posto vidim da nemam kome ,onda cemo samo ostati na ovome.



      3

      19
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Posto kazes da mozes navest jako dugacak popis vozaca koji su bili u najboljim bolidima a nisu nista osvojili, ja te izazivam da od 1990 navedes njih 5 a da pritom njihove kolege nisu bile ili prvaci ili u borbi za naslov.

        Nitko ne kaze da Lewis nije dobar vozac i da nije pobijedio sve timske kolege kad pogledamo ukupni staz njih u istom timu.

        Svi naslovi osim prvog su osvojeni sa cisto dominanrnim bolidom, a i prvi nebi osvojio da je Alonso ostao u Mclarenu jer bi mu sigurno otkinuo bodova kao Raikonnen Massi, a Ferrari je tada bio brzi u omjeru 60:40.

        Cak je i Schumacher imao ili najbrzi ili drugi najbrzi bolid svakog naslova.

        Senna 91 nije imao najbrzi bolid ali je Mansell odustao 4-5 puta vise.



        9

        2
      • Michael Schumacher
        DDR Donator Prikaži

        Kažeš jedva 1 PP? Kovalainen… dalje? Ako ćemo malo ipak realnije… Barichello, Bottas, Massa, Irvine (makar je i on skoro uzeo naslov), Webber. Što svi oni imaju zajedničkog? Kolege su im bili višestruki svjetski prvaci, osim Massi koji je imao Raikonnena.



        5

        1
  2. Oho, kako sad to?

    A sto je s Misterom 0.6 sec? Ili je bilo 0.3?



    7

    6
    • Kimi Raikkonen 7
      M_cho Prikaži

      Pa i nije neka prevelika filozofija. Oduvijek postoje vanserijski talenti koji iz bolida izvlače više od ostalih. Takvi u top bolidima osvajaju prvenstva, u midfield bolidima osvajaju koji bod više od očekivanog. Nije ništa šokantno izjavio 😉



      17

      0
    • Fernando Alonso
      Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      “That is always very clear in any team, you know, to have equal opportunities to everybody and to have an equal car to your teammate,” Alonso said on BBC Radio. “What I think sometimes, and what I asked the team, is that I gave the team a lot.

      “When I arrived in December, I remember the car I drove; I remember the results they had in 2006. And now, you know, I brought to the team half a second, six tenths, whatever, and I don’t see anything giving me back.

      “So that’s the only thing.”



      2

      0
    • Charles Leclerc
      Leclerc1978 Prikaži

      To ti se važu jaja svakom vozaču. Tko ima veća, tj. teža, taj ima veći koeficijent da će njegov bolid biti brži na kraju kruga što je obrnuto recipročno stisnutoj papučici gasa u zavoju. E tu su Fernandova i Maxova izgleda najveća 😀



      4

      4
  3. Moraš imati najbrži bolid i naravno moraš biti bolji i talentiraniji od svog momčadskog kolege. I onda si prvak.
    Što znači da recimo Latifi ne bude nikad prvak, ali zato tata ima Sofinu pa nek se dijete vozi.



    6

    0
  4. Mclaren
    GoranS Prikaži

    Zapravo, Fernando je rekao:
    Today, Lewis is driving super well and he’s P13. It’s Formula 1.”

    Toxic A… nte :)



    2

    2
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Nope, original je iz intervjua s Nizozemcima, i u originalu je:

      “Nu kan hij misschien supergoed racen, maar komt hij als dertiende over de finish. Zo gaat dat nou eenmaal in de Formule 1.”

      odnosno:

      “Now he may be able to race very well, but he will cross the finish line in thirteenth place. That’s how it goes in Formula 1.”



      2

      1
      • Mclaren
        GoranS Prikaži

        Ok, ali svakako nije rekao: “On je možda sjajan trkač, ali će završiti utrku na 13. mjestu. Tako to ide u Formuli 1.”



        1

        2
        • Dietrich Mateschitz
          Ante Vetma glavni urednik Prikaži

          Nego kako bi preveo “Now he may be able to race very well, but he will cross the finish line in thirteenth place. That’s how it goes in Formula 1”?



          5

          1
        • Glavonjin kontekst je kako je Ham u stanju odvesti utrku vrlo dobro, ali ce opet na kraju zavrsiti 13. kao u prokletoj Imoli, aludirajuci na bolid kojeg sada vozi, ali i na bolide koje je vozio prije. Mozda bi s takvom voznjom u nekim prijasnjim sezonama zavrsio drugi ili treci, obdje je zavrsio tu gdje je.
          Poanta je bolid i njegova brzina/mogucnosti.



          5

          1
  5. Nelson Piquet i Kimi Raikkonen se ne slažu :-)



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni