Novi dodatak sportskom pravilniku Formule 1 otkrio je kako će dogodine biti isproban kvalifikacijski format u kojem će vozači morati koristiti sve tri komponente guma za suho.
Ukratko, u Q1 će se smjeti koristiti samo hard, u Q2 medium, a u Q3 soft. Iznimke će biti kišne kvalifikacije – bude li ikoja runda proglašena mokrom, u toj i u svakoj idućoj rundi moći će se koristiti bilo koja komponenta.
Ukupan broj setova guma za suho bit će smanjen s dosadašnjih 13 u normalnom vikendu i 12 u sprint vikendu na 11. Format će biti isproban na dvama vikendima iduće sezone.
“Komisija je jednoglasno dogovorila isprobavanje smanjenja alokacije guma s 13 setova na 11 na dvama događajima u sezoni 2023. To će se napraviti kako bi se evaluirao utjecaj smanjenja alokacije guma na utrkivanje, s generalnom namjerom o pomicanju ka održivijem korištenju guma u budućnosti”, stoji u medijskom priopćenju FIA-je.
Guma/ količina | Novi format | Standardni vikend | Sprint vikend |
---|---|---|---|
Soft | 4 | 8 | 6 |
Medium | 4 | 3 | 4 |
Hard | 3 | 2 | 2 |
Ukupno | 11 | 13 | 12 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ideja za 2030: svaka ekipa ce na pocetku sezone dobiti jedan set guma. Taj set ce koristiti u svakoj utrci jer zelimo biti ekonomicniji po potrosnji istih.
Isto tako sljedecih 10 godina morati ce koristiti jedan motor u svim utrkama, gearbox nije moguce mijenjati, te ce isti morati biti koristen zauvijek. Budget cap se smanjuje na 2000 eura sto ce biti potroseno iskljucivo na body koji ce morati biti izraden od bambusovih vlakana.
Iskreno stvarno mi nisu jasni ovakvi pravilnici. Pa čar cijelog sporta je da kalkuliraju i taktiziraju oko guma dok istovremeno inzenjeri pomicu granice razvojem bolida. Bojim se da nas ceka IndyCar 2.0
22
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dečki i curice, ako je vama čar utrke u taktiziranju s gumama… ne znam, vi onda nikad niste vidjeli utrkivanje u formuli 1
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A je, baš je tako kako pišeš, oduvijek se taktiziralo u f1, sada, kako nema nadolijevanja goriva pa to više ne utječe na kvalifikacije, čak i malo manje.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spomenuo sam taktiziranje o gumama cisto jer je tema, ali neka bitno da ti seruckas o tome sta je pravo utrkivanje…
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bome su krenuli pravo izmišljati. Moja preporuka je da maknu obavezne dvije komponente guma iz trke. Mislim da bi strateški bilo puno iznenađenja, pogotovo sa kraja poretka
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da oni razmisljaju upravo suprotno: uvesti obavezne sve 3 komponente
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa budale. Umjesto da vrate dolijevanje goriva, to je bilo vrh. Netko bude s jednim, a netko s 3, 4 stajanja.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma i to, ali i manji auti.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa to bi unijelo neku čar.
Od ove godine, kad se maknulo pravilo starta na gumama iz Q2, strategija je u pravilu start na medium i prijelaz na Hard do kraja….izuzev nekog kasnog prelaska na soft da proba nešto zaprijetiti ovom ispred (kao Lec u Imoli) ili da bi lovio brzi krug ako ima lufta za free stop.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedna od vecih gluposti u zadnje vrijeme.
Pitam se jel oni imaju samo skupinu ljudi kojima je posao sjediti u krug i smisljati ideje. Kad radis to svaki dan 7-8 sati, sigurno se skupi debilnih ideja, toliko debilnih da se i ova debilna ideja cini normalna. Katastrofa.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što se tiče taktiziranja logičnije bi mi onda bilo da vrate doljevanje goriva. Nikad neznaš tko koliko ima, a ni gume se ne ponašaju isto sa punim i sa pola tanka
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to se potpuno slažem. Različite taktike vratile bi određenu dozu neizvjesnosti i smanjile bi dominaciju vodećih. Ova glupost ne vodi ničemu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uhvatio narkoman zlatnu ribicu.
“Pusti me, ispuniću ti 3 želje”, reče ribica.
“Dobro, prebaci sve Amerikance u Kinu, a sve Kineze u Ameriku”, ispali narkoman prvu želju.
Ribica ništa ne upita, već samo ispuni želju.
“Koja ti je druga?”, pita ribica.
“Eh, sada ih ponovo vrati i Amerikance i Kineze nazad u Ameriku i Kinu”, lagano će narkoman.
Ribica opet ništa ne pita, već mu ispuni i drugu želju.
“Imaš još jednu želju, pazi šta ćeš zaželjeti”, upozori ribica.
“Ma ništa, opet ti prebaci sve Amerikance u Kinu i sve Kineze u Ameriku”, kroz smijeh će narkomana.
“Jesi li siguran u to što želiš?”
“Jesam,100%, i ispuni mi želju, ne zapitkuj ništa”, ljutito će narkoman.
“Ok”, ribica ga posluša i ispuni mu i treću želju.
Krenu ribica svojim putem, ali se vrati i upita.
“Zašto si to poželio? Mogao si poželjeti novce, drogu, ženske…..”.
“Jooj ribice i tebe, gdje ti je smisao za humor, znaš ono, CIMANJE, ZEZANJE……”
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah. A kaj očekujete s Amerikancima i Domenicalijem. Domenicali je oduvijek bio velemajstor excel tablica i powerpointa. Da imao zrno inventivnosti i danas bi vodio Ferrari.
Skijanje je imalo Tone Vogrinca da im promijeni sustav startova, F1 izgleda nema nikoga s osjećajem za gledatelje.
Kaj ne bi bilo super da startaju obrnutim redom od poretka u prvenstvu i svako ima jedan izlazak na stazu i max izlazni+2 kruga. Tako nemaš pizdarija tko je koga smetao, tko je ili nije imao sreće s crvenom zastavom, žutom zastavom i sl….
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se taj koncept svidjao kad je bio, no to opet nisu isti uvjeti za sve, kao ni u skijanju. Ovo sad je donekle zanimljivo, ipak bokje nega onda kad je bio puni sat za napravit najbrzi krug
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam dojam da se nismo razumjeli. Ja bi jedan po jedan na stazu. Da – uvjeti se mijenjaju, ako pada kiša ili je padala pa se staza suši
I sada se događaju nejednaki uvjeti jer su neki postavili krug kad je manje padalo, a neki su čekali da se posuši pa ih je zajebalo pojačanje kiše.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada su si sami krivi, u onom formatu nisu ništa mogli. I meni se taj format sviđao, ali ne pruža jednaku priliku svima.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada su uvjeti obavezno nejednaki, a u onom slučaju bi bili samo u izuzetnim slučajevima. Jer je netko naletio na debila na krivom mjestu, a netko nije. Netko je imao nečiju zavjetrinu, a netko nije. Netko je bio u brzom krugu kad je netko drugi odlučio razbiti bolid pa je ovome sve propalo zbog žute ili crvene zastave. Ima puno više nepravdi nego što bi ih bilo kod pojedinačnih startova za kvale
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na većinu tih nepravdi ekipe/vozači mogu utjecati. Netko ispred tebe se razbio? Mogao si izići ispred njega. Nisi imao zavjetrinu? Mogao si izići iza nekoga. Naletio si na debila? Mogao si tempirat krug da ne naletiš na njega (debil je kriv, jasno, ali si i sam mogao nešto poduzeti).
S druge strane, ako idu 1 po 1, mogu samo gledati kako se uvjeti mijenjaju. Počinje kiša, a ti tek za 15min voziš… sjedi i plači. Kišta prestala i staza se suši, a ti već odvezao… sjedi i plači.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
na WRC se tako vozi oduvjek i nikad problema, žele neizvjesnost na nacin da najbrzi imaju najviše vremena da popravljaju vremena i isprave greške
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Obrnutim redom, od 20-og prema prvom? Pa to bi išlo u korist najboljih, jer bi imali najbolje uslove na stazi oni što idu zadnji… Tako bi bilo i u suhim uslovima i u vlažnim gdje se staza suši.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postoje normalni načini za poboljšat kvalitetu utrkivanja. Od novijih pravila pozdravljam ograničenje budžeta, uvođenje određenih jednakih komponenti za sve bolide i poboljšanje sigurnosnog aspekta. Vratite više proizvođača guma, dolijevanje goriva, korištenje komponenti guma po izboru… To otvara mogućnosti za puno više taktiziranja kroz čitavu utrku. Zadnjih deset sezona gledamo doslovno taktiku jednog ulaska u boks i čuvanja guma. Drugi odlazak u pravilu odrađuje vozač sa ogromnm prednosti u odnosu na onog iza sebe. Dajte odriješene ruke momčadima . Ako išta treba zabraniti, to su B momčadi. Koja je svrha imat 10 konstruktora na gridu kad se u stvarnosti radi od 5 momčadi i njihovim satelitima koji služe samo za kaljenje?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali onda 10 proizvođača motora molim. I to ne nekakvih Tag Heuer nego 10 različitih konstrukcija motora.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam imamo li uopce 10 razlicitih, medjusobno neovisnih, proizvodjaca motora na svijetu. ☺️
Tu mislim na proizvodjace tipa Audi i Porsche koji su u biti oboje VW.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam vise sto reci/napisati na ovakve divne ideje od vodstva F1… mislio sam da smo sve vec vidjeli i culi ali nas uvijek iznenade svojim idejama.
Fakat ce se na kraju F1 pretvoriti u WEC.
Da potrose manje guma, vozaci ce morati koristiti vise guma. Logika do jaja.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dakle logika je više taktiziranja u kvalama nego u utrci, pa rađe stavite sve tri komponente u trci …
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
glupost
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Umjesto da im omoguće različite gume pa neka biraju koje im pašu, oni opet nekakve museve određuju.
1
0