Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Leclerc uvjeren da se pogreška iz Imole neće ponoviti

Katarina Predovan

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Leclerc uvjeren da se pogreška iz Imole neće ponoviti

Katarina Predovan

VN Emilie-Romagne zasigurno bi završila postoljem za Charlesa Leclerca da se u šikani nije izvrtio i udario u barijere. Time je oštetio prednje krilo, zbog kojeg je morao u boks te na kraju završio na šestom mjestu.

Mladi Monegažanin poznat je po kritikama na svoj račun nakon pogrešaka te i ovaj put smatra kako je lekcija naučena. Na pitanje je li to primjer da nikad ne radi iste greške dva puta, rekao je:

“Da, ali možda je ova malo drugačija.”

“To je jedna od onih pogrešaka gdje je malo više do mentalnog pristupa kojeg ste imali u određenom trenutku utrke.”

“Znam taj osjećaj, mogu to ispraviti. Greška je, istina, ali ja ću učiti iz nje i neću to ponovno učiniti.”

“Očigledno je da smo bili od pritiskom ne samo za utrku, već i cijeli vikend i mislim da nisam napravio puno grešaka prije toga.”

“To je bila pogreška koja me je puno koštala i iz nje ću učiti. Ali ne, s moje strane nije bilo nikakvog dodatnog pritiska.”

Charles Leclerc

Leclerc smatra da je greška mogla rezultirati i puno gorim ishodom, pogotovo u pogledu bodova:

“S greškom sam zapravo imao malo sreće jer opet, izgubio sam samo sedam bodova od onoga što sam mogao postići.”

“Ali to je sedam bodova koji bi mogli biti vrijedni na kraju sezone i svaki bod je važan kada se borite za naslov. Dakle, da, to se neće ponoviti.”

Charles Leclerc

Zadnji donatori:
Vordas
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10061 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
250 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Ferrari Raki2204 Prikaži

    Na kraju je bila dobra kontrola štete.. ali istina, to se nije trebalo ni dogoditi. Možda nas je malo razmazio u prve tri utrke, ali ne treba ovo uzimati za zlo. Pritiskao je za drugo mjesto i to mu se obilo o glavu… Imao je sigurno treće mjesto u džepu. S druge strane, svi prvaci su imali taj killer instict…da ide dalje što god riskirao. Tako će nekad doći i pobjede na koje možda nije računao..kao nagrada za fight. Vjerujem da je LEC ipak zreliji sad nego prije 2, 3 god…logika. 7 bodova će falit, al ajmo to u Miamiu vratit…



    10

    2
  2. Ferrari Profesor Prikaži

    Nadam se
    Ajmo charles 🔴🔴🔴



    3

    1
  3. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Teško će se on promjenti u naravi mu je da stišće.

    Kad se sjetim Australije i kad je tražio da stišće za naj brži krug i ovi mu govore nemoj znoj me oblio i vičem na TV nemoj imaš pobjedu u đepu čovječe a on opet samo inicijativno napravi.

    Ali opet ako se Max mogao smiriti i prilagoditi(sazriti) što je vidljivo kako pametnije vozi valjda će i LeClair.



    4

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Ma. Mi volimo vozače koji stišću. Samo nek on stisne, a valjda će naučiti procijeniti kad treba, a kad ne. Kad bude stiskao bit će ga gušt gledat. Ima vozača koji ne znaju stisnut. On na sreću nije jedan od njih.



      6

      0
  4. Ja sam uvjeren da hoće. Dečko ne zna kad odustati i to mu je najveća mana. Da taj dio sredi može se komotno boriti sa bilo kime jer sve ostalo ima.



    4

    0
  5. Lik ima DNK-a prvaka i to je to. On će ganjati do krajnjih granica, e sad hoće li znati prepoznati limite ili će izgorjeti to ćemo vidjeti. Sjetimo se da je nekad u ranijoj fazi karijere Hamilton isto zabijao bolide u zid, a Maxu ni dan danas nisu strane pogreške. Dakle, događa se svima. Leclerc je prvak, ako ne ove godina, onda već nekad. Forza Ferrari



    1

    1
  6. “To je bila pogreška koja me je puno koštala …. ” “S greškom sam zapravo imao malo sreće jer opet, izgubio sam samo sedam bodova …” ako usporedim ove dvi izjave ne znam misli li CL da je greška puno koštala ili tek samo 7 bodova šta valjda nije puno . naravno , sve treba opravdava “killer instinct” i jbš 7 izgubljenih bodova samo …. posli 3. trke CL je vodija u prvenstvu sa 46 bodova više od 6. maxa , sad posli 4. trke max je 2. sa 27 bodova zaostatka . s obzirom da su sad ferrari i RB poprilično izjednačeni po konkurentnosti , a maxu se ne može ili je jako teško “ući u glavu” ( lani ni uz sve napore to nije uspija ni “majstor igrica” lewis ) 7 bodova “prosut” je jako loše . btw , max je iskusniji , odvozija je više GP – a i mislim da je psihički jači od CL šta je pokaza u dosadašnjem dijelu prvenstva . dvi trke od 4 nije završija ne svojom krivicom ( CL je završija sve 4 ) ali nije upa u paniku , greške u trkama koje je završija , a evidentno i dokazano i maxa krasi tkz killer instict zar ne ? možda je malo zaprinjavajuća spoznaja da je CL pobjeđiva u 2 trke kad je max odustaja , a kad je max završava trke pobjeđiva je CL . osim toga ovo nij eprvi put da leclerc “forsira” i kad ne treba jer isto je uradija u njemačkoj 2019. kad se sa P 2 zalipija u ogradu pa onda u italiji 2020. sa P 6. je opet “poljubija” ogradu samo tad a to nije bilo toliko važno jer ferrari nije ima bolid tako dobar ka šta ga ima sada . iz povijesti izljetanja CL čini mi se da on malo ili ništa ne uči iako tvrdi/obećava suprotno. možda je ovo pokazatelj (kako neki pišu ) killer insticta ali za mene je i pokazatelj vozačke inteligencija koja ka da katkad “ne stanuje” u glavi leclerca , a protiv psihički jako stabilnog maxa će mu itekako trebat cilo prvenstvo . uzevši činjenice u obzir CL će svaki bod bit dragocjen u ovoj borbi pa je “prosipanje” 7 bodova loš “signal” koji po meni ni taj killer instict ne opravdava . jer sitimo se keke rosberga koji nije pokaza taj instikt 1982. i koji je sa tek JEDNOM pobjedom + 5 podija u 16 trka osvojia titulu .



    2

    0
    • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

      Ne može biti zabrinjavajuća spoznaja da je lec pobjeđiva u 2 utrke di je max odustaja, ako znamo da max u te 2 utrke ionako ne bi pobijedio.



      3

      0
      • Scuderia .. naravno da max ne bi pobjedija ako si ti i ovi koji se slažu sa tobom tako procjenili . u prilog vam idu činjenice da je oba puta max odustaja sa P 2 . jednom zbog problema sa ubrizgavanjem goriva , drugi put zbog curenja goriva . u bahreinu je u trenutku odustajanja za CL zaostaja 4,2 s i pitanje je kad su problemi sa ubrizgavanjem goriva u RB počeli ? u australiji je max za CL ima zaostatak od 5,6 s prije odustajanja , a do kraja trke je preostalo još 20 krugova . bez problema sa curenjem goriva ( a i tu ne znamo kad su problemi počeli zar ne ? ) u 20 krugova svašta se moglo dogodit jer tih 5,6 s zaostatka maxa se moglo nadoknadit … ili možda 20 krugova nije dovoljno da se prednost “istopi” ? ali predpostavimo da si dobar prognozer , da max nije ima šanse protiv leclerca , da je završava na P 2 … kako bi izgledala tablica danas ? 1. max sa 95 , 2. CL sa 86 bodova . poanta … max nije kriv za svoj gubitak bodova , CL je sam sebi krivac za glupost koju ponavlja . da je CL/ferrariu neko drugi , a ne max/RB kako sada stvari stoje glavni konkurent za potencijalnu titulu možda ne bi bilo “panike” ali ako gledamo kroz 2021. kad je max pokaza izuzetnu mentalnu čvrstoću usprkos svim nedaćama onda bi leclerc treba bit mudar i procjenit kad treba zadržat vrabca u ruci , a kad ganjat goluba na grani . maxu može pomoć i iskustvo iz lanjske sezone u borbi sa lewisom za titulu do kraja , a CL je prvi put u ovakvoj situaciji da ima šanse za eventualnu titulu jer … prvenstvo je dugo i svaki bod može imat veliku težinu u završnici jer može se desiti da se i MB “složi” i počme otkidati bodove i maxu i CL . ako netko misli da pi*dim na CL to je njegov problem , mislim da samo gledam širu sliku jer prvenstvo je dugo , a izgubit 7 bodova zbog gluposti ( pohlepnosti kako je to ocjenija leclerc ) nije dobro .


        0

        0
        • Ako je tako kako ti kažeš da se u te dvije utrke moglo okrenuti u Maxovu korist, onda po tom ispada da ne bi bio Ferrari podjenako brz ako bi sve 4 utrke dobio RB. Druga bitna stvar , zasada S.P radi bitnu stvar u tom Leclercovom prosipanju bodiva od strane Leclerca. Da je Sainz bio na nivou ove 4 utrke možda bi i Max prosuo koji bod.


          0

          0
        • Ferrari blejky Donator Prikaži

          @Avalon
          Zaboravljaš da tih 5.6 sekundi je bilo nakon crvene zastave jer prije crvene zaostatak je bio oko 10tak sekundi pa je prednost anulirana pa je opet nugurana na preko 5 i tim tempom da nije odustao zaostao bi preko 20 sekundi do kraja trke.
          Max nije bio nikakakva prijetnja u Australiji kao što Ferrari i CL nije bio u Imoli.



          3

          0
        • blejky .. prije crvene zastave “izbačene” u 24. krugu u 23. krugu zaostatak maxa za leclercom nije bija 10ak s kako navodiš nego nepunih 7 s . istina , odlaskom SC leclerc je iz kruga u krug povećava prednost pred maxom no MOŽDA je uzrok tome bilo curenje goriva RB . to ja ne znam . u bahreinu je u 49. krugu CL ima prednost pred maxom 0,7 s koju je “podiza” sljedeća 4 kruga , a onda je max odusta zbog problema sa ubrizgavanjem goriva . max je na izmjenu guma otiša u 43. , a CL u 46. krugu pa misliš li ti da je zbog 3 kruga “starijih” guma max od tog 50. kruga počeja vidno zaostajat za leclercom ? jer u 51. krugu je prednost sa 0,8 porasla na 1,7 s (duplo ) , u 52. na 2,1 s i krug prije odustajanja maxa na 2,9 s . misliš li da je CL toliko bolji od maxa da mu u 3 kruga “nabije” razliku od 2,1 s ako maxovi problemi nisu uzrok ovom zaostajanju ? uostalom nije poanta bi li ili ne bi max pobjedija CL u bahreinu i australiji , poanta je u glupom gubljenju bodova CL . jer da je max ima malo više sriće u jednoj od 2 trke u kojima je odustaja sada bi umisto 59 ima 77 bodova , 9 manje od CL koji je završija sve 4 trke . špekulacija … zamisli da peh “pogodi” CL i on odustane u 2 trke , a max završi na podiju makar 3. mada je sad teško virovat da bi ga neko moga “skinut” sa P 1 osim carlosa koji je “urođeni” pehista . eto “problema” za CL . zato treba žalit za prosutih 7 bodova koje je izgubija glupo ili zbog pohlepe kako je sam naglasija posli trke . napomenija sam i da max već ima lanjsko iskustvo u “gustim” situacijama u odnosu na leclerca koji se prvi put nalazi u situaciji da eventualno osvoji titulu i kad svaki bod može bit velik ka kuća … ako se zaradi , a ne izgubi ;)


          0

          0
        • Alonso1983 … ovo mi baš nije jasno “zasada S.P radi bitnu stvar u tom Leclercovom prosipanju bodiva od strane Leclerca. ” u bahreinu perez odusta CL pobjeda , u saudi arabiji max pobjeda , perez iza oba ferraria , u australiji CL pobjeda , SP 2. . jedino je italija za sada bila trka di je SP bija ispred leclerca . u australiji i italiji pehista carlos nij eni ima šanse nešto pokazat ili ugrozit ali je u 2 završene trke uredno “pobjeđiva” pereza ;) i kako na osnovu navedenog SP radi bitnu stvar koja uzrokuje prosipanju bodova leclerca kad je u 3 od 4 trke završava iza CL ? CS ni uz najbolju volju nije moga uticat na to da max prospe poneki bod jer je u bahreinu kad je carlos završija 2. max odusta . u saudi arabiji je max pobjedija CL , CS pereza . u australiji su odustali i max i carlos , a u italiji ricciardo je na stratu izbacija carlosa iz trke kad je ovaj zahvaljijući P 4 možda i moga nešto pripomoći kolegi da carlosa ne prati peh ..


          0

          0
    • Pirelli Wet r2d2 Donator Prikaži

      Iako se mogu složiti s napisanim u oba komentara misim da je puno prerano za ovakove rasprave, odnosno vrijeme će pokazati čija majka crnu vunu prede.
      Drugo, ne majne bitno, i Max je od krvi i mesa (sjetite se Katara i SA prošle godine) unatoč tome što je ‘proizveden’ da bude vozač auto utrka.


      0

      0