Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Prošloga vikenda se održao prvi od tri vikenda sa sprint utrkama, formata kojega je Formula 1 uvela prošle sezone kao eksperiment. Sprint utrka se vozi trećinu udaljenosti glavne utrke i njome se određuje početni poredak za nedjeljnu utrku, te osam najbolje plasiranih dobiva bodove.
Do sada su sprint utrke privukle različita razmišljanja, kako navijača, tako i vozača. Dok neki misle da je trenutni format odličan, ima onih koji se i dalje ne slažu te misle kako se mogu napraviti nove promjene. Jedan od takvih je Mercedesov George Russell, koji se nije lijepo proveo za vrijeme sprinta, započevši i ostavši na 11. poziciji.
„Iskreno, nisam veliki obožavatelj. Moraju biti 50% duže ili barem toliko duge kako bi se gume počele trošiti. Vozači bi tada trebali više paziti na gume i više bi se vidjela razlika među bolidima. Trenutno svi voze punom brzinom i ne može se vidjeti toliko pretjecanja osim ako se netko s vrha ne kvalificira malo niže, kao što smo mogli vidjeti.“
George Russell
Vozači i momčadi za sprint mogu odabrati bilo koju komponentu guma, ali većina ih se odluči za najmekše. Prošlu subotu su trojica odabrala set srednjih guma u nadi kako će ostali potrošiti gume, ali to nije bio slučaj. Kevin Magnussen iz Haasa je bio jedan od te trojice. On je sprint započeo na četvrtoj poziciji, a zatim pao na osmu zbog prednosti koje su ostalim vozačima davale mekše gume.
Magnussen pak postavlja više pitanja za neobično parc ferme pravilo za vrijeme vikenda sa sprint utrkama. Naime, momčadi već u petak s početkom kvalifikacija ulaze u parc ferme uvjete. Drugim riječima – imaju samo sat vremena za shvatiti što funkcionira u postavkama, a što ne.
„Moglo bi biti nekih sitnih promjena. Ne znam slažem li se sa parc fermeom između prvog slobodnog treninga i kvalifikacija. Nakon toga ne možemo više raditi na bolidima i to malo otežava stvari za manje momčadi.“
Kevin Magnussen
Danac je također rekao kako mu se sviđa ideja neka su sprint utrke nezavisne i ne utječu na startni poredak za nedjeljnu utrku, te kaže kako bi vozači tada malo više riskirali i bilo bi više zanimljivih pretjecanja.
Lando Norris koji je vikend završio kao treći iza Red Bullova dvojca je rekao kako je vikend zanimljiv kad se svaki od tri dana nešto događa, ali je pritom upozorio na povećanje broja sprintova u sezoni.
„Ono u čemu najviše uživam za vrijeme sprint vikenda je petak, trening pa kvalifikacije, pogotovo kad su uvjeti nešto teži nego inače pa sve bude nešto zahtjevnije. To mi se sviđa.“
„To je nešto na što ste naviknuti kad vozite u Formuli 3 i Formuli 2, mislim kako to predstavlja veći izazov za vozače. Činjenica kako imate dva početka utrke, pa uvijek više iščekujete početak glavne utrke nego sprinta. No sad imate dva starta i morate se koncentrirati i možete riskirati, dobar je osjećaj.“
“Sviđaju mi se sprint vikendi, ali kad bi ih bilo puno više od tri, mogu reći kako ne bih bio obožavatelj toga.”
Lando Norris
Morate biti logirani za komentiranje.
…. Bojim se i pomisliti što bi mu Ayrton na ovo odgovorio da je živ..
28
3
“If you no longer go for a gap that exists, you’re no longer a racing driver.”
8
1
zijev
4
1
Imao bi fastest lap odmah – poslao bi ga u tri lepe …
3
1
Sprintevi uvedeni da bi vozači mogli vozit najbrže što mogu bez da paze na gume, i sad to njemu smeta…
31
1
Što je najbolje i taj sprint nije ni blizu toliko brz koliko bi mogao biti da gume nemaju gubitak svojstva nakon dva kvalifikacijska kruga.
11
1
Da sprint bude duži i da dođe do potrošnje guma kao što Russell priželkuje, neki bi morali u boks, a neki bi jednostavno uzeli tvrđu gumu… A vjerovatno bi se svi odlučili za tvrđe, pa nebi bilo nikakvih promjena. Ali osim toga, i ja bih volio da je više krugova. I da u situacijama kao prošli vikend umjesto SC-a bude crvena zastava, da se ne troši to malo krugova pod SC-om.
2
0
Nek se sprint vozi 300 kilometara, a nedjeljnu utrku ćemo ukinuti
26
1
Ravno u srž problema. 😀😀😀
4
1
I onda bi većina uzela midium gume i gledali bi čuvanje guma 30-40 krugova. Da su na mjestu Ferrarija ili Red Bulla onda bi sve bilo ok. Vidjeli smo hrpu dobrih obračuna i na vrhu i na ostatku grida tokom utrka. Neke staze nisu toliko spektakularne i brze i na njima ništa neće promjeniti to što ima manje akcije i to je to. Nikakav duži sprint to ne bi promjenio. Nitko ne bi išao sa softom na utrku od 30-40 krugova da mora još jednom u boks jer se to teško može nadoknaditi. Meni je sprint bezvezan sam po sebi i apsolutno nepotreban. Da imaju gume koje mogu izdržati vise od dva kvalifikacijaka kruga onda bi to možda bilo zanimljivo i onda bi se možda vidjela razlika kada bi to bio sprint u oravom smislu te riječi.
13
0
Ja se isto slažem trebaju biti duge kao i nedjeljna utrka
3
0
Moraju trajat dok ne pobjediš :)
8
1
Jbte sprint vec i nije sprint nego jedan stint koji se razvlaci i gume se uopste ne forsiraju do limita a ovaj bi da je sprint jos duzi, a sprint ne moze imati veliku distancu jer to onda nije sprint :bonk:
8
1
Ja bih probao jedan sprint uvesti da svi moraju startati na hardu. Pa neka ne moraju pazit na gume da vidimo kako bi to izgledalo
4
0
Ne treba produženje dosade , radije obavezno na promjenu guma …
Bio bi vlakić u boxu , a i potencijalno kakva crvena zatava zbog toga , nešto nema puno crvenih u zadnje vrijeme ;) Sarkazam naravno :)
2
1
Glupost George – omda nebi bile Sprint utrke !
Ajd se skoncentriraj.
3
0
Hahahaa kakva dijabola od vozaca, treba mu objasnit znacenje sprint utrke
1
0
Djordje…. sta je s glavom Djordje???? Nije dosta sto veci dio sezone pazite na gume i kmecite,sad i tamo gdje bi trebali vozit 100 posto tih 15-20 krugova nevalja….idi vozi onda WEC pa cuvaj gume i bolid 24 sata…. Coban….boze zla sta sve sad vozi F1,sve me vise stid pratit taj sport kad se sjetim 90ih….
12
2
Jeftinije mu je uzet PS na njuškalu ;)
4
1
Trku skratit
0
1
Kratko pitanje ekipa, planiram na utrku u mađarsku ići,skoro sve je rasprodano osim general admission koji je trenutno 275€. Karta se dobiva na Email adresu. Treba li se nesto posebno paziti prilikom kupnje.? Stranica je njemacka P1travel za koncerte i sportske događaje.
0
0
jesi siguran u tu cijenu? GA za mađarsku košta 90eura i koliko znam sve je rasprodano osim petka
0
0
Zovem vec 3-4 dana razlicite agencije(zivim u njemackoj) i jedino nude ga za 275. Sve ostalo rasprodano
0
0
Mene zanima nedjelja
0
0
Bok! Ja sam bio na hungaroringu 2019. Karte nisam nabavio preko tog sajta nego preko sluzbene F1 ticket stranice. Distributer je bio DHL i karte su u Sigetu (DHL novi Zagreb) dosle cca mjesec dana prije utrke..osobno sam ih tamo preuzeo tipa tjedan dana prije nego sto bi dosla pošta…
Sto se tice general admisiona. To je za Mađarsku uopce nije loša karta. Postoji brdo iza glavne tribine, preko puta zadnjeg zavoja di je po meni najbolje mjesto za gledat, vidis cijeli treci sektor i start trke, a i videozid je tamo. Naravno ima kvaka! Nedjeljom je vec u 9 ujutro krcato pa ako mislis tamo, dođi ranom zorom. Ima za pojest, popit blizu, no sikiriki. Za iskustvo utrkivanja prošetaj do S-ova u drugom sekotru. Za dolazak/odlazak s urtke naoruzaj se strpljenjem. Uzivaj!
4
0
Ja sam platio 67 E za general admission. 275 zvuci ko VIP loža iz te perspektive…
2
0
Slazem se, treba doci odmah po otvorenju staze ujutro (ili cak ranije)
1
0
Ne kupuj ni slučajno ga za 275 EUR.
3
0
275 eura? Uff to je užasno puno, pa za 255 eura sam nabavio 3 general admission karte za Monzu 2019. godine, mislim da te neko tu hoće dobrano nasanjkat.
2
0
I meni je jasno da je puno iako je general admission na hungaroringu jako lijep ali 280 je🤯🤯 trazim i preko ban tours hr oni prodaju službene ulaznice. Čekam na odgovor nadam se nečem povoljnijem.
0
0
Ne znam jeli to sluzbeni distributer za f1 karte, ali kupuj iskljucivo preko F1 stranice ili preko web stranice od hungaroringa. Mislim da je to malo pre skupo za general admission, a ako se ne varam vidio sam da se prodavalo za 105€ dok ih je jos bilo (za Madarsku). Bio sam prosli vikend u Imoli i to sam platio 75€ za stajanje na travi tako da mi se ova cijena za Hungaroring cini pre velika. Dobro istrazi stranice jer ima jako puno scamova, ali svakako savjetujem F1 sluzbenu stranicu ili hungaroring-ovu.
1
0
A i atletičari su glupi kad trče 100 metara kad mogu recimo 10 kilometara🙃
9
1
Onda promjenit i ime u Maraton 😁
2
0
Za sprint bi pirelli trebao dostaviti posebnu smjesu guma skoro pa otpornu na trosenje. gumu koja i nakon 20 krugova moze raditi ista vremena kao u prva dva kruga i ta bi se guma koristila samo za sprint i svi moraju imati tu jednu te istu.
0
0
To nije loša ideja.
Ionako non stop slušamo prigovore kako ne mogu pritiskati jer moraju paziti na gume.
Ovako dobiju sprint i šansu da se malo ispuhaju.
Win-Win za sve pogotovo za nas navijače.
0
0
Tigar iz Pirot sigurno ima neku prikladnu.
0
0
Nezn što se zapravo želi postiči sa sprintom, trebalo bi onda ili samo hard komponentu i nijednu drugu , ili meni draže, samo najmekšu komponentu i to čak ljubičastu, pa nek onda idu na tri izmjene ako je to brže. To bi bio sprint a trka je ionak maraton postala.
0
0
Ovaj lik od dolaska u F1 mi nije sjeo, nahajpan je strašno i naporan. Mercedes baš ne zna izabrati vozače nakon Rosberga. Steraj to u 3 neke i daj Vettelu da se voza sa Hamiltonom.
1
1
George Russell’s Opinion Doesn’t Matter – Ross Brawn
Kakva pljuska
1
0