Prošloga vikenda se održao prvi od tri vikenda sa sprint utrkama, formata kojega je Formula 1 uvela prošle sezone kao eksperiment. Sprint utrka se vozi trećinu udaljenosti glavne utrke i njome se određuje početni poredak za nedjeljnu utrku, te osam najbolje plasiranih dobiva bodove.
Do sada su sprint utrke privukle različita razmišljanja, kako navijača, tako i vozača. Dok neki misle da je trenutni format odličan, ima onih koji se i dalje ne slažu te misle kako se mogu napraviti nove promjene. Jedan od takvih je Mercedesov George Russell, koji se nije lijepo proveo za vrijeme sprinta, započevši i ostavši na 11. poziciji.
„Iskreno, nisam veliki obožavatelj. Moraju biti 50% duže ili barem toliko duge kako bi se gume počele trošiti. Vozači bi tada trebali više paziti na gume i više bi se vidjela razlika među bolidima. Trenutno svi voze punom brzinom i ne može se vidjeti toliko pretjecanja osim ako se netko s vrha ne kvalificira malo niže, kao što smo mogli vidjeti.“
George Russell
Vozači i momčadi za sprint mogu odabrati bilo koju komponentu guma, ali većina ih se odluči za najmekše. Prošlu subotu su trojica odabrala set srednjih guma u nadi kako će ostali potrošiti gume, ali to nije bio slučaj. Kevin Magnussen iz Haasa je bio jedan od te trojice. On je sprint započeo na četvrtoj poziciji, a zatim pao na osmu zbog prednosti koje su ostalim vozačima davale mekše gume.
Magnussen pak postavlja više pitanja za neobično parc ferme pravilo za vrijeme vikenda sa sprint utrkama. Naime, momčadi već u petak s početkom kvalifikacija ulaze u parc ferme uvjete. Drugim riječima – imaju samo sat vremena za shvatiti što funkcionira u postavkama, a što ne.
„Moglo bi biti nekih sitnih promjena. Ne znam slažem li se sa parc fermeom između prvog slobodnog treninga i kvalifikacija. Nakon toga ne možemo više raditi na bolidima i to malo otežava stvari za manje momčadi.“
Kevin Magnussen
Danac je također rekao kako mu se sviđa ideja neka su sprint utrke nezavisne i ne utječu na startni poredak za nedjeljnu utrku, te kaže kako bi vozači tada malo više riskirali i bilo bi više zanimljivih pretjecanja.
Lando Norris koji je vikend završio kao treći iza Red Bullova dvojca je rekao kako je vikend zanimljiv kad se svaki od tri dana nešto događa, ali je pritom upozorio na povećanje broja sprintova u sezoni.
„Ono u čemu najviše uživam za vrijeme sprint vikenda je petak, trening pa kvalifikacije, pogotovo kad su uvjeti nešto teži nego inače pa sve bude nešto zahtjevnije. To mi se sviđa.“
„To je nešto na što ste naviknuti kad vozite u Formuli 3 i Formuli 2, mislim kako to predstavlja veći izazov za vozače. Činjenica kako imate dva početka utrke, pa uvijek više iščekujete početak glavne utrke nego sprinta. No sad imate dva starta i morate se koncentrirati i možete riskirati, dobar je osjećaj.“
“Sviđaju mi se sprint vikendi, ali kad bi ih bilo puno više od tri, mogu reći kako ne bih bio obožavatelj toga.”
Lando Norris
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…. Bojim se i pomisliti što bi mu Ayrton na ovo odgovorio da je živ..
28
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“If you no longer go for a gap that exists, you’re no longer a racing driver.”
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zijev
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imao bi fastest lap odmah – poslao bi ga u tri lepe …
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sprintevi uvedeni da bi vozači mogli vozit najbrže što mogu bez da paze na gume, i sad to njemu smeta…
31
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Što je najbolje i taj sprint nije ni blizu toliko brz koliko bi mogao biti da gume nemaju gubitak svojstva nakon dva kvalifikacijska kruga.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da sprint bude duži i da dođe do potrošnje guma kao što Russell priželkuje, neki bi morali u boks, a neki bi jednostavno uzeli tvrđu gumu… A vjerovatno bi se svi odlučili za tvrđe, pa nebi bilo nikakvih promjena. Ali osim toga, i ja bih volio da je više krugova. I da u situacijama kao prošli vikend umjesto SC-a bude crvena zastava, da se ne troši to malo krugova pod SC-om.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nek se sprint vozi 300 kilometara, a nedjeljnu utrku ćemo ukinuti
26
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ravno u srž problema. 😀😀😀
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I onda bi većina uzela midium gume i gledali bi čuvanje guma 30-40 krugova. Da su na mjestu Ferrarija ili Red Bulla onda bi sve bilo ok. Vidjeli smo hrpu dobrih obračuna i na vrhu i na ostatku grida tokom utrka. Neke staze nisu toliko spektakularne i brze i na njima ništa neće promjeniti to što ima manje akcije i to je to. Nikakav duži sprint to ne bi promjenio. Nitko ne bi išao sa softom na utrku od 30-40 krugova da mora još jednom u boks jer se to teško može nadoknaditi. Meni je sprint bezvezan sam po sebi i apsolutno nepotreban. Da imaju gume koje mogu izdržati vise od dva kvalifikacijaka kruga onda bi to možda bilo zanimljivo i onda bi se možda vidjela razlika kada bi to bio sprint u oravom smislu te riječi.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja se isto slažem trebaju biti duge kao i nedjeljna utrka
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moraju trajat dok ne pobjediš :)
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jbte sprint vec i nije sprint nego jedan stint koji se razvlaci i gume se uopste ne forsiraju do limita a ovaj bi da je sprint jos duzi, a sprint ne moze imati veliku distancu jer to onda nije sprint :bonk:
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bih probao jedan sprint uvesti da svi moraju startati na hardu. Pa neka ne moraju pazit na gume da vidimo kako bi to izgledalo
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne treba produženje dosade , radije obavezno na promjenu guma …
Bio bi vlakić u boxu , a i potencijalno kakva crvena zatava zbog toga , nešto nema puno crvenih u zadnje vrijeme ;) Sarkazam naravno :)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Glupost George – omda nebi bile Sprint utrke !
Ajd se skoncentriraj.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hahahaa kakva dijabola od vozaca, treba mu objasnit znacenje sprint utrke
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Djordje…. sta je s glavom Djordje???? Nije dosta sto veci dio sezone pazite na gume i kmecite,sad i tamo gdje bi trebali vozit 100 posto tih 15-20 krugova nevalja….idi vozi onda WEC pa cuvaj gume i bolid 24 sata…. Coban….boze zla sta sve sad vozi F1,sve me vise stid pratit taj sport kad se sjetim 90ih….
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jeftinije mu je uzet PS na njuškalu ;)
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trku skratit
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kratko pitanje ekipa, planiram na utrku u mađarsku ići,skoro sve je rasprodano osim general admission koji je trenutno 275€. Karta se dobiva na Email adresu. Treba li se nesto posebno paziti prilikom kupnje.? Stranica je njemacka P1travel za koncerte i sportske događaje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
jesi siguran u tu cijenu? GA za mađarsku košta 90eura i koliko znam sve je rasprodano osim petka
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zovem vec 3-4 dana razlicite agencije(zivim u njemackoj) i jedino nude ga za 275. Sve ostalo rasprodano
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mene zanima nedjelja
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bok! Ja sam bio na hungaroringu 2019. Karte nisam nabavio preko tog sajta nego preko sluzbene F1 ticket stranice. Distributer je bio DHL i karte su u Sigetu (DHL novi Zagreb) dosle cca mjesec dana prije utrke..osobno sam ih tamo preuzeo tipa tjedan dana prije nego sto bi dosla pošta…
Sto se tice general admisiona. To je za Mađarsku uopce nije loša karta. Postoji brdo iza glavne tribine, preko puta zadnjeg zavoja di je po meni najbolje mjesto za gledat, vidis cijeli treci sektor i start trke, a i videozid je tamo. Naravno ima kvaka! Nedjeljom je vec u 9 ujutro krcato pa ako mislis tamo, dođi ranom zorom. Ima za pojest, popit blizu, no sikiriki. Za iskustvo utrkivanja prošetaj do S-ova u drugom sekotru. Za dolazak/odlazak s urtke naoruzaj se strpljenjem. Uzivaj!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja sam platio 67 E za general admission. 275 zvuci ko VIP loža iz te perspektive…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slazem se, treba doci odmah po otvorenju staze ujutro (ili cak ranije)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne kupuj ni slučajno ga za 275 EUR.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
275 eura? Uff to je užasno puno, pa za 255 eura sam nabavio 3 general admission karte za Monzu 2019. godine, mislim da te neko tu hoće dobrano nasanjkat.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I meni je jasno da je puno iako je general admission na hungaroringu jako lijep ali 280 je🤯🤯 trazim i preko ban tours hr oni prodaju službene ulaznice. Čekam na odgovor nadam se nečem povoljnijem.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam jeli to sluzbeni distributer za f1 karte, ali kupuj iskljucivo preko F1 stranice ili preko web stranice od hungaroringa. Mislim da je to malo pre skupo za general admission, a ako se ne varam vidio sam da se prodavalo za 105€ dok ih je jos bilo (za Madarsku). Bio sam prosli vikend u Imoli i to sam platio 75€ za stajanje na travi tako da mi se ova cijena za Hungaroring cini pre velika. Dobro istrazi stranice jer ima jako puno scamova, ali svakako savjetujem F1 sluzbenu stranicu ili hungaroring-ovu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A i atletičari su glupi kad trče 100 metara kad mogu recimo 10 kilometara🙃
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda promjenit i ime u Maraton 😁
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Za sprint bi pirelli trebao dostaviti posebnu smjesu guma skoro pa otpornu na trosenje. gumu koja i nakon 20 krugova moze raditi ista vremena kao u prva dva kruga i ta bi se guma koristila samo za sprint i svi moraju imati tu jednu te istu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To nije loša ideja.
Ionako non stop slušamo prigovore kako ne mogu pritiskati jer moraju paziti na gume.
Ovako dobiju sprint i šansu da se malo ispuhaju.
Win-Win za sve pogotovo za nas navijače.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tigar iz Pirot sigurno ima neku prikladnu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nezn što se zapravo želi postiči sa sprintom, trebalo bi onda ili samo hard komponentu i nijednu drugu , ili meni draže, samo najmekšu komponentu i to čak ljubičastu, pa nek onda idu na tri izmjene ako je to brže. To bi bio sprint a trka je ionak maraton postala.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovaj lik od dolaska u F1 mi nije sjeo, nahajpan je strašno i naporan. Mercedes baš ne zna izabrati vozače nakon Rosberga. Steraj to u 3 neke i daj Vettelu da se voza sa Hamiltonom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
George Russell’s Opinion Doesn’t Matter – Ross Brawn
Kakva pljuska
1
0