Izdvojeno

Ricciardo frustriran zbog kasnijeg dopuštenja za korištenje DRS-a

Piše: Ante Vetma

Prije 9 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo kaže da mu nije jasno zašto je vodstvo utrke toliko čekalo s omogućavanjem korištenja DRS sustava nakon što su vozači već prešli na gume za suho.

Većina ekipa povukli su svoje vozače po nove gume u 20. krugu, a DRS je omogućen tek u 35., što je nakon polovice utrke.

Ricciardo je bio na začelju grida zbog sudara sa Sainzom i nije mu pomogla takva kasna odluka:

“Intermediji su bili sve gori i gori pa sam pomislio da bismo trebali isprobati slick. Nismo imali ništa za izgubiti. To je bila dobra odluka jer smo se brzo priključili drugim bolidima na začelju.”

“Tad nisam mogao ništa učiniti i molio sam da omoguće DRS. Ne znam zašto su toliko čekali jer se vidjelo da pretjecanja nisu moguća.”

“Nemojte me krivo shvatiti – bolidi se ove godine lakše prate, ali svejedno trebate DRS. Znam da neki ljudi ne vole previše taj sustav, ali ja sam još uvijek njegov fan.”

Kaže da bi se moglo eksperimentirati s dužinom aktivacijske zone, ali da će njegov utjecaj varirati od staze do staze:

“Mislim da se ovi bolidi lakše prate, definitivno možete biti bliže drugom bolidu, ali slipstream efekt je manji nego prošle godine. Treba vam DRS da bi razlika u brzini na pravcu bila veća. Ovisi i o tome na kojoj ste stazi, ovisi koliko stražnjeg krila imate. Naravno, DRS zona se može skratiti ili produžiti, ali barem nešto bi bilo dobro.”

Komentiraj

1 komentar

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni