Izdvojeno

Sainz: Ferrarijevi mehaničari su pozdravili Ricciardovu ispriku

Piše: Ante Vetma

Prije 9 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Carlos Sainz kaže da su Ferrarijevi mehaničari zahvalili Danielu Ricciardu jer se nakon utrke došao ispričati zbog svoje pogreške koja je Sainza skupo koštala već u prvom krugu.

Ricciardo je bio neoprezan na kočenju za prvi zavoj i proklizao je u Sainza koji se izvrtio i završio u šljunku. Valtteri Bottas je bio iza njih i nakon incidenta je prednjim krilom dodirnuo McLaren, ali je prošao bez oštećenja.

“To puno govori o Danielu kao sportašu. Odmah je nakon utrke došao do nas, a mogli ste vidjeti da mu nije bilo lako. Došao je u Ferrarijevu garažu i ispričao mi se.”

“Svi mehaničari su bili sa mnom i zahvalili su mu za tu gestu. Zato mu ne zamjeram.”

“Moglo se dogoditi bilo kome, a nažalost dogodilo se meni, i to nakon odustajanja u Melbourneu. Tako je kako je. Nema ništa misteriozno, mislim da ste mogli vidjeti točno što se dogodilo, svima je bilo jasno.”

Ispred Sainza je ogroman izazov sustizanja timskog kolege koji trenutno ima 48 bodova prednosti.

“Rezultat me ne boli toliko, ali morate znati da zbog incidenta u prvom krugu propustim 60 krugova utrke. To je 60 krugova koji su mi mogli poslužiti i za vježbu u novom bolidu. Izgubio sam toliko krugova u zadnje dvije utrke – to je zaista loša sreća.”

“Nadam se da je sad gotovo s time. Rani je stadij godine, greške se događaju i mi smo ih sad doživjeli dvije utrke u nizu, tako da se sad možemo usredotočiti na nastavak sezone.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Dobro. Ipak, trkaći incident bih ja rekao.



    4

    1
    • Da je bilo suho apsolutno ali po mokrom baš i ne znaš da je sklisko i ideš preko pasice da izboriš poziciju.
      Pasice koje po suhom vozači izbjegavaju sa ovim bolidima.

      Trebao je znati bolje nije on rookie ipak.

      Od tud i isprika.


      0

      0
  2. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Ricciardo je do sada trebao nauciti da u prvoj krivini možeš samo trku izgubiti – nikako dobiti.
    Tim više je njegov potez glup – na mokroj stazi zajahati pasicu u krivini u zgusnutom poretku.
    Vidio je dan ranije kako je Sainz prolazio pored njega i Landa – da je znatno brži, da bi i da je bio ispred ubrzo bio prestignut.
    Uzor bi mu trebao biti Lando ( iako je za očekivati da je obratno), koji je pretekao Leclerca na startu ali i mirno ga pustio naprijed kada ga je ovaj pokušao zaobici.
    Znao je da se u ovoj trci ne bori protiv Red Bulla i Ferraria.
    Pametnom vožnjom je došao do podijuma.
    Izvinjenje – pa najbolje još da mu se nije izvinuo – to je najmanje što je trebao uraditi.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni