Izdvojeno

Newey: Zbog ograničenja troškova moramo pričekati s nekim nadogradnjama

Piše: Ante Vetma

Prije 9 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Adrian Newey predviđa da će ove sezone biti jako važno kako će se tko naći u pripremanju nadogradnji pod novim pravilnikom, odnosno, uz ograničenje troškova.

U prve četiri utrke imali smo pobjede Ferrarija i Red Bulla, odnosno, Charlesa Leclerca i Maxa Verstappena. Newey kaže da bi ove godine od staze do staze prednost mogla varirati između te dvije ekipe, kao što je bio slučaj s Mercedesom prošle godine.

Na upit novinara je li Max u Imoli imao najbrži bolid, Newey je odgovorio:

“U Imoli vjerojatno da, ali očigledno u Melbourneu ne.”

“Mislim da će biti kao prošle godine s Mercedesom. Neke staze su nama odgovarale, a neke drugima. Teško je predvidjeti.”

Što se tiče nadogradnji, kaže da neke ideje moraju pričekati dok se ne razvije postojeći paket:

“Razvojni put je važan, ali važno je i ograničenje budžeta.”

“To znači da ćemo morati razvijati sve unutar ograničenja, a možda donosimo neke odluke da pričekamo s određenim nadogradnjama. Prije bismo ih donijeli odmah, a sad ćemo pričekati i pokušati graditi ovaj paket. Ne možemo priuštiti donošenje nadogradnji svake utrke kao prije.”

Newey kaže da još uživa u inženjerskom poslu i ulozi dizajnera:

“Sjećam se da mi je Frank Williams jednom prilikom rekao da sam ja najkompetitivnija osoba u Formuli 1. Tad sam imao tridesetak godina i to mi je zvučalo kao uvreda. Ali, kad to kaže osoba poput Franka – pretpostavljam da je bio pravi kompliment. Volim dizajn, volim inženjerski posao. Ne postoji drugi sport u kojem imate ovakvu kombinaciju čovjeka i stroja.”

Komentiraj

1 komentar

  1. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Ferrariju će teško biti pratiti Red Bullov development ritam. Ferrari doista ima najbolji bolid bez nadogradnji, ali Red Bull ih je sada prešišao, na svaku utrku neka nova nadogradnja. Da je Red Bull išao Ferrarijevom rutom i nije nadograđivao, Ferrari bi imao ogromnu prednost. Tako da, pametno će trebat preraspodijelit troškove te kako, šta i kad nadograditi.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni