Yuki Tsunoda kaže da je sedma pozicija na domaćoj utrci u Imoli lijepa nagrada za “suludu” količinu posla koji je ekipa obavila od početka sezone.
Japanac je bio jedan od najuvjerljivijih vozača u utrci, a završio je pet pozicija iznad svog startnog mjesta. Iako je u jednom trenutku bio na čelu DRS vlakića – uspio se obraniti od ekipe iza sebe, a onda je prošao Kevina Magnussena u Haasu i Sebastiana Vettela u Aston Martinu.
Ne viđamo često da Tsunoda uvjerljivo porazi Pierrea Gaslya, a sad ima 4 boda više od njega u vozačkom poretku.
“Bolid je bio zaista dobar. Nismo to očekivali, pogotovo ako to usporedimo s Australijom.”
“Zaista smo lijepo napredovali kroz vikend i sretan sam s onim što sam uradio.”
“Moj glavni cilj bio je osvojiti bodove za ekipu iz tvornice koja je došla tu u Imolu. Također, za ostale koji su ostali u tvornici. Suludo je koliko su posla obavili na početku sezone pa sam sretan što im mogu zahvaliti sa svojom vožnjom. Tako ćemo i nastaviti!”
Tsunoda kaže da je očekivao početak utrke pod sigurnosnim automobilom:
“Ove godine je teže zagrijati gume, takav je moj dojam. Razgovarao sam s Pierreom i mislio sam da će svi imati isti problem, posebno da su se odlučili na start pod sigurnosnim automobilom.”
“No, svakim idućim krugom staza se sve više sušila i od 12. kruga je postalo zaista suho.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Budi prvi koji će napisati komentar!