Alexander Albon i Williams su na Velikoj nagradi Australije oduševili cijeli F1 svijet sjajnom vožnjom, hrabrom strategijom i na kraju jednim osvojenim bodom. U Imoli je Albon imao 18. startnu poziciju, a na početku je odmah profitirao zbog sudara Ricciarda i Sainza, i Schumachera i Alonsa.
Bio je jedan od prvih koji su se odlučili zamijeniti intermedije gumama za suho, što mu je donijelo dvije pozicije – ispred Lewisa Hamiltona i Pierrea Gaslyja.
U cilj je ušao 12., ali je zbog kazne Estebanu Oconu promaknut na 11. poziciju.
“Osjećaj je dobar. Osjećam da smo bili jednako dobri kao u Melbourneu, donekle. Nismo imali prednost oko guma ili tempa bolida, ali smo iskoristili skoro sve šanse koje su nam se pružile. Odradili smo undercut i prestigli smo par bolida.”
“Jednom kad su svi ušli u svoj ritam – držao sam svoj tempo i pokušavao održati Pierrea iza sebe. Mislim da mu je bila puna kapa mene!”
Albon kaže da ga je možda koštalo kasno omogućivanje DRS sustava:
“Tijekom šest ili sedam krugova smo bili brži od bolida ispred i s našom razinom downforcea – mogli smo ih odmah prestići.”
“Osjećaj je dobar. Nismo bili kompetitivni po čistoj brzini, ali čini se da maksimalno koristimo sve prilike. Ako pronađemo još par desetinki sekunde – mogu zamisliti da na svakoj utrci imamo šansu za bodove. Bolid je solidan za utrkivanje. Postoji razlog zašto se odlučujemo na setup s niskom razinom downforcea. Možemo pretjecati kad smo brzi i braniti se kad smo spori. U dobroj smo poziciji, a kad dobijemo nadogradnje – osvojit ćemo još bodova.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Budi prvi koji će napisati komentar!