Ferrarijev šef Mattia Binotto očekuje da bi epitet najbržeg bolida iz vikenda u vikend mogao mijenjati svoje odredište između Red Bulla i Ferrarija.
Charles Leclerc je prije VN Emilie-Romagne imao 71 bod, čak 46 ispred Maxa Verstappena. Ferrari je imao ogromnih 49 bodova ispred Red Bulla u konstruktorskom poretku. Nakon ovog vikenda – Leclercova prednost je pala na 2927a Ferrarijeva na samo 11 bodova.
“Malo smo nezadovoljni rezultatima u Imoli, ali moramo držati glavu gore, to je dio utrkivanja. Neke utrke neće proći prema očekivanjima, kao što je to danas bio slučaj, ali mislim da još uvijek imamo kompetitivan paket. Definitivno moramo zadržati osmijeh i radovati se nadolazećim utrkama.”
“Red Bull je snažan, sigurno, a znamo da razvijaju bolide. No, prije dva tjedna u Melbourneu smo mi imali najbrži bolid. Danas je bilo obrnuto. To bi se moglo mijenjati od utrke od utrke. Balans se može mijenjati, ali mi smo i u Imoli imali dobar paket. Bili smo drugi u kvalifikacijama, drugi u kišnim uvjetima i u suhim uvjetima smo imali dobar sprint.”
Ferrari za prošli vikend nije spremio nikakve značajne nadogradnje, za razliku od Red Bulla. Binotto kaže da ekipa još uvijek razmatra svoju poziciju, s obzirom da će “rat s nadogradnjama” biti dugotrajan.
“Znamo da će ključ ove sezone biti napredak, nema sumnje. Znamo da će Red Bull biti vrlo snažan. Vraćaju se, ali i mi ćemo razmotriti današnje rezultate i krenuti dalje.”
S obzirom na to da rezultat u Imoli nije bio idealan za Ferrari, šansa za popravak stiže za dva tjedna na novoj stazi u Miamiju. Binotto zahvaljuje svim navijačima koji su pratili prošli GP vikend:
“Uvijek kažemo da mi nismo samo momčad, mi smo obitelj. Mi smo obitelj, zajedno s našim tifosima. Zato sam jako sretan vidjeti toliko ljudi u publici, toliko tifosa.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mi smo obitelj, OBITELJ!!!!
Samo odbacujemo stare vozače kao krpe… al to se ne računa, Mi smo važniji od svemira!!!
10
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na 27.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je bilo više nego očito gledajući prve 4 utrke.
Ferrari očigledno bolji na sporojim i tehničkim stazama dok Red Bull očiglednu prednost na otvorenijim i bržim stazama ima.
Iako bi rekao da Ferrari ostvaruje malo veću prednost na sprijim stazama nego što Red Bull ostvaruje na brzim.
Bar do sada viđenom.
Ako se ovaj trend nastavi do kraja zabava je zagarantirana.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bih bas rekao, npr. izmjenjena Australija je imala više pravca nego Imola pa je Ferrari dobio tamo a Imola osim startnog pravca nema više nigdje prostora da su ostvari velika brizna sto znaci da bi Ferrari trebao imati prednost a nije. Moje neko mišljenje je da su bolidi približno izdjenačeni, najviše uticija ce imati postave bolida i to ce mislim odluciti ovo prvenstvo
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Australija ima više sporijih zavoja gdje je trakcija na izlasku jako bitna.
Staza u Australiji je 5.3 za samo 0.400 metara duža nego Imola.
A staza u imoli ima 3 više zavoja (19)nego u Australiji (16).
Velika većina zavoja u imoli se prolaze sa većom brzinom (a ima ih više)nego zavoji u Australiji.
I prosječno su krugovi 5-6 sek brži u Imoli nego u Australiji a Australija kao staza sada ima manje zavoja i opet je sporija staza.
A ne vjerujem da tih 400 metara razlike u dužini je razlog tolike razlike u vremenima.
0
1