Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Danas se u Londonu po drugi put ove godine sastala F1 komisija, na čelu s predsjednikom FIA-e Mohammedom Ben Sulayemom.
Prva točka dnevnog reda bile su sprint utrke. Zaključili su da su nakon prvog sprint vikenda ove sezone reakcije navijača i dioničara bile pozitivne, a šefovi ekipa su podržali ideju da iduće godine imamo šest takvih vikenda u istom formatu kao ove godine. FIA će još razmotriti kakav će to utjecaj imati na ostale aktere ovog sporta, a onda će svoje zaključke izložiti Komisiji.
Nakon toga se raspravljalo o pogonskoj jedinici za 2026. godinu. One su ranije predstavljene s četiri glavne smjernice:
Dok se nastavlja razvoj okvira pravila za novu pogonsku jedinicu – FIA je postavila nekoliko novih ciljeva koji se odnose na performanse, održivost i financijske propise. F1 Komisija je na to imala pozitivne reakcije, iako taj regulatorni okvir ne zahtijeva odobrenje Komisije, kako je trenutno posložena struktura upravljanja.
Radi se o idućim ciljevima:
Osim toga, donesen je zaključak da će svi vozači od iduće sezone u kacigama morati imati kamere, s obzirom da su testni kadrovi dočekani s pozitivnim reakcijama.
Također, umjesto 13 komponenti guma po bolidu za jedan GP vikend – Komisija je jednoglasno podržala ideju da se tijekom dva GP vikenda broj setova guma smanji na 11. To će poslužiti kao test za nadolazeće sezone u kojima bi se broj mogao smanjiti u cilju bolje održivosti.
Sve ovo još mora potvrditi Međunarodno vijeće za motosport.
Morate biti logirani za komentiranje.
Ma ukinuti trke,uvesti 30 sprint trka
15
0
ma najbolje po jedan set guma za kvalifikacije i jedan za utrku, najbolja ušteda, možda netko i na felgama stigne do cilja…drama zagarantirana
10
0
Jedan motor za 7 sezona
7
0
do 50% pogona na struju, bljak bljak bljak
4
2
Ne znam kako planiraju smanjiti težinu uz toliki postotak električne energije. Baterije bi morale biti ogromne
0
1
50% više struje nego što je trenutno koriste, a ne 50% od ukupnog pogona…
Što se tiče baterija, siguran sam da će do 2026 moći imati duplo jače baterije uz istu ili manju kilažu od trenutnih.
A najviše uštede na težini će naći smanjivanjem dimenzija bolida, koja je svakako potrebna.
4
1
Što nije bolje, već kad želite 100% održivo gorivo, izbaciti struju i uvesti V8 ili V10 motor? Meni to bolje zvuči.
3
1