Danas se u Londonu po drugi put ove godine sastala F1 komisija, na čelu s predsjednikom FIA-e Mohammedom Ben Sulayemom.
Prva točka dnevnog reda bile su sprint utrke. Zaključili su da su nakon prvog sprint vikenda ove sezone reakcije navijača i dioničara bile pozitivne, a šefovi ekipa su podržali ideju da iduće godine imamo šest takvih vikenda u istom formatu kao ove godine. FIA će još razmotriti kakav će to utjecaj imati na ostale aktere ovog sporta, a onda će svoje zaključke izložiti Komisiji.
Nakon toga se raspravljalo o pogonskoj jedinici za 2026. godinu. One su ranije predstavljene s četiri glavne smjernice:
Dok se nastavlja razvoj okvira pravila za novu pogonsku jedinicu – FIA je postavila nekoliko novih ciljeva koji se odnose na performanse, održivost i financijske propise. F1 Komisija je na to imala pozitivne reakcije, iako taj regulatorni okvir ne zahtijeva odobrenje Komisije, kako je trenutno posložena struktura upravljanja.
Radi se o idućim ciljevima:
Osim toga, donesen je zaključak da će svi vozači od iduće sezone u kacigama morati imati kamere, s obzirom da su testni kadrovi dočekani s pozitivnim reakcijama.
Također, umjesto 13 komponenti guma po bolidu za jedan GP vikend – Komisija je jednoglasno podržala ideju da se tijekom dva GP vikenda broj setova guma smanji na 11. To će poslužiti kao test za nadolazeće sezone u kojima bi se broj mogao smanjiti u cilju bolje održivosti.
Sve ovo još mora potvrditi Međunarodno vijeće za motosport.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma ukinuti trke,uvesti 30 sprint trka
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ma najbolje po jedan set guma za kvalifikacije i jedan za utrku, najbolja ušteda, možda netko i na felgama stigne do cilja…drama zagarantirana
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jedan motor za 7 sezona
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
do 50% pogona na struju, bljak bljak bljak
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam kako planiraju smanjiti težinu uz toliki postotak električne energije. Baterije bi morale biti ogromne
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
50% više struje nego što je trenutno koriste, a ne 50% od ukupnog pogona…
Što se tiče baterija, siguran sam da će do 2026 moći imati duplo jače baterije uz istu ili manju kilažu od trenutnih.
A najviše uštede na težini će naći smanjivanjem dimenzija bolida, koja je svakako potrebna.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Što nije bolje, već kad želite 100% održivo gorivo, izbaciti struju i uvesti V8 ili V10 motor? Meni to bolje zvuči.
3
1