Izdvojeno

Binotto: Ne žalimo ni za čime

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mattia Binotto kaže da Ferrari ne žali ni za čime nakon Velike nagrade Emilie-Romagne gdje su prokockali u pobjedničko postolje i s drugim najbržim bolidom se morali zadovoljiti sa šestim mjestom.

Ferrari je Leclerca pozvao na drugo zaustavljanje po set mekših guma što je onda ponukalo Red Bull da učini isto sa svoja dva vozača. Iako je u prvom mahu dobio poziciju u odnosu na Pereza, Meksikanac ga je vrlo brzo ponovo prestigao u duelu za drugo mjesto. Leclerc je krenuo u novu potjeru i u jednom trenutku preagresivno zajahao pasicu u šikani i lansirao se u barijere.

“Što se tiče tempa u tom trenutku utrke – Perez je bio vrlo, vrlo sličan nama ili možda malo brži.”

“Vjerovali smo da nije postojala mogućnost da ga napadnemo s tim gumama i zato smo pokušali odraditi još jedan pit-stop. Nadali smo se da će oni slijediti naš primjer, što se pokazalo ispravno. Vidjeli smo šansu i pokušali smo to iskoristiti.”

“Nikad nećemo žaliti kad vozač pritišće. To je dio našeg posla, to je dio njihovog posla – voziti na samoj granici. Naravno, greške se događaju.”

“Mislim da su ovi novi bolidi puno tvrđi i male greške se mogu skupo platiti. Ne žalimo ni za čime. Mislim da smo donijeli ispravnu odluku i to je to.”

Binotto kaže da se ne radi o pritisku kojeg je Ferrari možda imao na domaćem terenu:

“Sigurno je da su očekivanja puno viša kad smo tu u Italiji, ali pokušali smo to smiriti. Mislim da smo unutar ekipe učinili sve da bismo smanjili pritisak i da ostanemo koncentrirani i usredotočeni tijekom vikenda. Mislim da nema pritiska dok vozači voze. Tad daju sve od sebe.”

“On je svjestan da vodi prvenstvo. Kad sam ga slušao na team-radio tijekom početka utrke – bio je jako smiren i mislim da nije osjećao nikakav pritisak. Mislim da se radi o jednostavnoj pogrešci. To se uvijek može dogoditi, mala greška koja ga je koštala par pozicija. Siguran sam da je i sam svjestan toga, to je u redu.”

Komentiraj

1 komentar

  1. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ako išta barem pozitivno razmišljanje! Uvijek ostaje ono “eh da je ovo, eh da je ono”, okrenuti list i ići dalje.



    9

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni