Izdvojeno

Mick Schumacher: Sudar na početku utrke nas je skupo koštao

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mick Schumacher kaže da je sudar i izvrtanje na početku utrke u Imoli bilo vrlo skupo te da je time okončana nada za osvajanjem bodova na VN Emilie-Romagne.

Mick kaže da je njegov tempo bio dobar kao kod timskog kolege Kevina Magnussena, a nakon desete startne pozicije što je ujedno njegova najbolja startna pozicija u karijeri – Mick je pao na 17. poziciju zbog sudara s Fernandom Alonsom.

“Na startu je bilo prilično tijesno u drugom i trećem zavoju. Par bolida je bilo vrlo blizu, a vidio sam da su se neki bolidi sudarili ispred nas. To ne olakšava situaciju.”

“Nažalost, i ja sam se djelomično izvrtio i to nas je koštalo dosta pozicija. Da smo ostali gdje smo bili – možda bismo svejedno propustili osvojiti bodove, nikad ne znaš, ali šteta.”

Schumacher je u Bahreinu završio na 11. poziciji, Saudijsku Arabiju je propustio zbog velikog sudara u kvalifikacijama, a u Australiji je bio 13.

Istovremeno, Magnussen je osvojio bodove u tri od četiri utrke, a profitirao je i sprint utrkom gdje je bio osmi.

“Nije prvi put da smo imali šansu za bodove, mislim da je to bio slučaj već par puta ove godine.”

Na upit pomaže li mu iskusniji timski kolega, Schumacher kaže:

“Mislim da smo bili prilično slični po pitanju čistog tempa. U Imoli nas je koštala crvena zastava, a onda je počela i kiša. Do tog trenutka smo bili brži od Kevina. Prema tome, da, lijepo je imati dobru usporedbu, ali bilo bi bolje da smo imali oba bolida u bodovima.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Bolje ništa ne komentirati. 😄



    3

    1
  2. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    jedna od najgorih, ako ne i najgora utrka u f1..


    0

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni