Izdvojeno

Ocon ohrabren novom podnicom Alpinea koju je ovog vikenda testirao Alonso

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Esteban Ocon kaže da je vikend u Imoli bio propuštena prilika nakon što je zaradio 5 sekundi kazne zbog nesigurnog puštanja iz boksa. Alpineov vozač je završio na 11. poziciji, a zbog te kazne je pao na 14. mjesto.

No, uoči VN Miamija vidi neke pozitivne znakove jer je nova podnica opravdala očekivanja. Ovog vikenda podnica je bila samo na bolidu Fernanda Alonsa, a u Miamiju će doći i na Oconov:

“Mislim da je ovaj vikend za nas propuštena prilika. Trebali smo osvojiti solidne bodove, ali da, šteta. Vratit ćemo se.”

“Mislim da nam je drugi slobodni trening pokazao koliko podnica pruža performansi. Trebalo bi biti značajno, po onome što mogu vidjeti.”

“Fernando se kvalificirao na peto mjesto, to je bilo jako dobro. Mi smo se malo više mučili u utrci, ali da, mislim da je moguće s oba bolida ući u top 10 jednom kad budemo obojica imali nadogradnje.”

“Veselim se testiranju nadogradnji koje je Fernando imao ovog vikenda. Čini se da dobro funkcioniraju, barem su tako zaključili naši inženjeri.”

Imola je prva utrka ove sezone u kojoj Ocon nije osvojio bodove:

“U prve tri utrke sam tri puta bio u bodovima. Bolid je ponekad bio malo brži, a ponekad malo sporiji, ali bili smo konzistentni. Ova utrka je na neki način iznimka, ali u kvalifikacijama smo ostali bez mjenjača.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni