Izdvojeno

Helmut Marko: Max još nije pronašao idealan balans, nema potpuno povjerenje u bolid

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov savjetnik za motosport Helmut Marko kaže da Max Verstappen još uvijek nije u potpunosti zadovoljan ponašanjem svojeg RB18, te da se Sergio Perez puno lakše priviknuo na ponašanje novog bolida ove sezone.

Verstappen trenutno vodi 3-1 u kvalifikacijskom duelu protiv Pereza, a iako je pobijedio u svakoj utrci u kojoj je došao do cilja – Marko kaže da se Max još ne osjeća potpuno ugodno u bolidu.

“Sergio Perez je puno bliži Maxu ove godine nego prošle godine.”

Novinari su ga upitali kako komentira formu svog bivšeg vozača Carlosa Sainza:

“Najlakše objašnjenje bilo bi da se neki vozači lakše snalaze u bolidima koji imaju manje downforcea nego neki drugi. Sainz je inteligentan i jako marljiv. On će radom nadoknaditi svoj deficit.”

Primjećuje i da Verstappen mora prilagoditi svoj stil vožnje kako bi bolje odgovarao novim bolidima s ground efektom:

“Perez je jako sretan s ponašanjem bolida, a Max se teže snalazi. Još nije pronašao idealan balans i nema potpuno povjerenje u bolid.”

“Njegov agresivan stil vožnje ne paše baš ovim novim bolidima.”

Prokomentirao je i korporativnu kulturu Red Bulla, Ferrarija i Mercedesa:

“Ferrari ima pristup koji je sličan našem. Puno je tu strasti, fascinacije i sporta. U Mercedesu je puno politike, a to je onda drukčija atmosfera.”

Komentiraj

5 komentara

  1. “Ferrari ima pristup koji je sličan našem. Puno je tu strasti, fascinacije i sporta. U Mercedesu je puno politike, a to je onda drukčija atmosfera.”

    Ja očekivao kako će Helmut reći da su oni nekulturniji od Mercedesa kad ono oni “strastveni”🤔…
    Najviše mi se sviđa njihova “strastvena” korporativna kultura u ponašanju prema mladim vozačima, zamjenim te kao čarape.

    Sviđa mi se ova kolektivna mržnja prema Mercedesu 👍



    10

    2
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Sad se srodio s bolidom. Ovo je izjava od prije dvije sednice… 😀



    4

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni