Izdvojeno

Wolff: Ne možemo uštimati bolid zbog dupinjanja, a to onda utječe na setup, grip i sve ostalo

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Toto Wolff se nada da će njegova ekipa na nadolazećem GP vikendu riješiti neke probleme, te tvrdi da u tom bolidu ima brzine koja se treba “otključati”.

Mercedes na pravcima još uvijek vidljivo poskakuje, a George Russell je nakon utrke u Imoli izjavio da je osjećao bolove u leđima.

“Vjerujemo da će nam određeni koraci pomoći u tome da možemo spustiti bolid niže prema stazi uz reduciranje poskakivanja. U toj sekciji je jača strana našeg bolida, ali to ne uspijeva doći do izražaja zbog ovih problema.”

“Ako uspijemo riješiti to – pronaći ćemo dobar dio performansi. Ako ne – moramo smisliti nešto drugo.”

Wolff kaže da zbog dupinjanja Mercedes ne može uštimati visinu bolida onako kako bi trebali:

“To dupinjanje je kod nas izraženije nego kod ostalih i to baca sjenu na sve druge stvari.”

“Ne možemo uštimati bolid kako želimo i to ima ogroman utjecaj na setup, grip, itd.”

“Jedno je povezano s drugim. Ako riješimo dupinjanje onda ćemo otključati jako puno performansi.”

“Ako ne uspijemo to riješiti – postoje konvencionalniji pristupi koje još nismo istražili. Želim nam dati dovoljno vremena prije nego donesemo takvu odluku.”

Velika nagrada Miamija vozi se za dva tjedna.

[gpvikend utrka=”vn-miamija-2022″]

Komentiraj

8 komentara

  1. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Ne znam da li više nervira izraz dupinjanje ili konstantno inzistiranje na istom..ali, poštuj kuću u koju si došao



    6

    1
    • Imo, onaj ko je izmislio taj izraz “dupinjanje” očito nije nikad vidio kako se dupini kreču kroz vodu.
      Dupini se kreču kroz vodu praktički valovito.
      Iskaču iz vode & onda lagano natrag zaranjaju.
      Ovdje to nikako nije slučaj i ne vidim ama baš nikakvu sličnost.
      & s druge strane isto tako vidljivo je da se bolid odražava od podloge i natrag vrača prema dole, a najbliži opis & naziv za to je jednostavna i očigledna riječ poskakivanje, tako da mi je taj naziv “dupinjanje” zbilja i doslovce glup.
      Sorry na iskrenosti, a ako to nekoga vrijeđa – ispričavam se.



      1

      1
      • Pirelli Wet
        r2d2 Donator Prikaži

        Nema tu nikakvog poskakivanja (kao što su neki kolege već pisali). Radi se o prisilnim oscilacijama ovjesa uzrokovanim aerodinamičkim silama iliti zrakotočno tjeranim titranjima ovjesa pa bi dobra riječ za to bila zrakototitov. Meni i dupinjanje i zrakototitov zvuče jednako ‘glupo’ s tim da druga varijanta daje na socrealizam.
        Kada god se dogodi nešto novo (u ovom slučaju riječ ili bar njen opis) biti će onih kojima se to sviđa i onih kojime se to ne sviđa. Ja riječ ‘dupinjanje’ za sada nisam našao niti u jednom riječniku (za razliku od engleske ‘porpoise’ koja postoji i jednako (ne)adekvatno opisuje fenomen. Da zaključim dupinjanje je za sada ‘sleng’ i po meni nema smisla prigovarati nekome kojom ‘šatrom’ govori ili piše.



        1

        0
    • Btw – moje osobno mišljenje je da se vozilo odnosno bolid i kreče u stilu i na način kao što se dupini kreču kroz vodu, vozači bi bili itekako pošteđeni bolova u vratu i ramenima (neznam kako guza – Gluteus maximus) umjesto da trpe ovo drndanje gore dole.


      0

      1
  2. Samo naprijed 👍
    Ove godine i da završite na zadjem mjestu nema zamjerke!



    5

    3
  3. Ako je podnica glavni problem kako se sugerira onda nema pomoći.
    Jer ne možeš jednostavno nabaciti drugu a da efikasno radi sa ostatkom paketa jer postoji razlog zašto je ova podnica na autu.

    “You don’t need to throw away the goodness, but if there are fundamental areas that don’t allow us to unlock the potential that we believe is in the car, then you need to cut your losses.”

    Mogu reducirati problem ali od borbe za prvaka nema ništa i sam je izjavio da su im šanse da se priključe u borbu manje od 20%



    2

    1
  4. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Russell isporučuje rezultate i sa bolovima u leđima, i ono od prije par godina kada su ga sjeli u bolid u koji nije mogao komotno sjesti. A nekima koji nisu imali nikakvih problema se izvinjavaju…



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni