Izdvojeno

Villeneuve: Pitanje je hoće li Hamilton odraditi sezonu do kraja

Piše: Luka Softić

Prije 11 mjeseci, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prošli vikend u Imoli stavio je veliki upitnik na nastavak karijere Lewisa Hamiltona. Sedmerostruki svjetski prvak je zbog svoje nekarakteristično loše predstave doživio nekoliko neugodnosti: najprije smo pred kraj druge kvalifikacijske sesije vidjeli kadar u kojem naizgled dobiva jezikovu juhu od Tota Wolffa, vjerojatno zato što je izašao iz bolida prije isteka vremena za kvalificiranje. Nadalje, u nedjeljnoj utrci ga je za čak devet pozicija nadvisio momčadski kolega George Russell koji je drugi dio utrke vozio sa za suho vrijeme neprilagođenim prednjim krilom. Pierre Gasly u Alpha Tauriju se ponovno pokazao kao pretvrd orah za bolid s brojem 44 te je prisjetio Lewisa loših uspomena iz Monaka 2021. Da bi stvari bile još gore, prošlogodišnji Lewisov rival za titulu, Max Verstappen, ga je u 41. krugu obišao za cijeli krug. Wolff je radio porukom nakon utrke pokušao sačuvati Lewisov obraz isprikom u ime momčadi, okrivivši “nevozljiv” bolid za loš plasman, ali je Hamiltonov bivši momčadski kolega i svjetski prvak Nico Rosberg prozreo tu izjavu poentiravši da je isti taj bolid George Russell doveo do 4. mjesta i da je 13. mjesto u najvećoj mjeri upravo Lewisova zasluga.

Svoj obol Mercedesovim nedaćama dao je Jacques Villeneuve:

“Mercedes sad mora naučiti gubiti. Godinama su brisali pod s ostalima. Kad god bi se netko približio odvrnuli su motor. Ove godine više nemaju tu prednost.”

“George Russell radi izvrstan posao u ulozi autsajdera. Naučio je to u Williamsu, dok se Hamilton iz godine u godinu borio za naslov.”

“U Imoli smo već vidjeli da Toto Wolff sve teže kontrolira svoj javni nastup. Puno toga se može zaključiti iz njegove radio poruke nakon utrke. To nije bilo usmjereno samo Hamiltonu, nego i cijelom svijetu: loš rezultat za Russella neće biti kritiziran, ali za Hamiltonov hoće.”

“To je rizik megazvijezde u momčadi. Nije lako biti na čelu Mercedesa trenutno: hoćete li izabrati svoju superzvijezdu, lice momčadi i sporta koje je oborilo sve rekorde, koja ima ogromnu plaću ili ćete razvijati bolid za obećavajućeg talenta? Imati veliku zvijezdu je odlično kad ona pobjeđuje, ali ako gubi kontraefekt je puno veći.”

“Hamilton je od početka vikenda bio na krivoj nozi, nije izgledao dovoljno agresivno, kao da se nije mogao boriti. Prvak nema pravo biti nekompetitivan.”

“Ne možete ući u nečiju glavu: možete biti potišteni i depresivni jer se ne možete nositi s time što više ne pobjeđujete: tad je možda bolje donijeti odluku da je život bolji bez utrkivanja.”

“Hoće li Hamilton biti ovdje za dvije, tri godine? Hoće li uopće doći do kraja ove sezone?”

Jacques Villeneuve

Nakon 4 utrke još je prerano za definitivne zaključke i moguće je da se samo radi o dva loša vikenda za Hamiltona (Arabija i Imola), ali bitno je napomenuti da konzistentni George Russell trenutno u ukupnom poretku drži 4. mjesto s 21 bodom ispred Hamiltona, i čini se da mu samopouzdanje raste dok Lewisu motivacija jenjava. Ostaje nam vidjeti kako će se razvijati situacija u Mercedesu, a nove zgode nas čekaju u Miamiju za nešto manje od dva tjedna.

Komentiraj

19 komentara

  1. Mrzim ove “pametne” nakon sto neki vozac odvozi 2 lose utrke, odmah instant penzija



    12

    4
  2. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    zvijezda padalica 😄



    5

    5
  3. ČIni mi se kada god treba podgrijati atmosferu “novinari” se sjete Jacques Villeneuvea. Nisam siguran da njegove izjave imaju što tražiti na ozbiljnim F1 portalima.
    Kako sreće da je JV mogao i sam sebi udijeliti savjet o daljnjoj karijeri dok je vozio za BAR Hondu.



    4

    3
  4. Ma odvozit će sezonu do kraja, ako se situacija drastično ne popravi onda će nakon sezone smisliti neki plemeniti razlog zbog kojega više ne može voziti. Prevelik je to ego da naprasno ode.



    13

    0
  5. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Jadan, mora se mučiti u midfieldu. Nije mu nikako lako.



    7

    1
  6. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Stvarno se lijepimo ko muhe na govno na člancima o Luji, bome su nas osakatili emocionalno :)

    Vjerujem da ga je Abu Dabhi slomio, Frustra je negdje jako velika i to se vidi kroz svaku njegovu izjavu.
    Ali nejverovatno je kako svi oni koji su ga dizali u nebesa, sad ga bacaju u blato.



    4

    1
  7. Pitanje je i da li ću ja biti živ sutra, ali ova izjava je veći trash od Rosberg ove.



    3

    7
  8. I ok , taman da čovjek nikad vise ne bude u bodovima je osvojio 7 naslova i hrpu rekorda. I drugi su vozili dominante aute. Meni je smjesno da se opravdava vozače koji blijsnu 3 puta godisnje a nekima traži svaka dlaka u jajetu. Gubio je i Alonso,Vettel,Max pa i Ham od timakih kolega. Nitko od njih nije svaku utrku odradio da je izvukao maximum . Za svakoga od njih možemo naći situacije i sezone koje im ne idu u prilog. Dali je to razlog da pljujemo danima po covjeku jer ga je Gasly i Albon držao iza sebe? Pa nije, i mialim da je Ham imao isti problem kao i Leclerc sa Perezom. Hondin motor na pravcu je zbilja teško preći i meni je recimo čudno da Gasly nije mogao Albona proći. Svatko ima pravo na greške i loše vikende. Ja ga također ne volim no očito je u fazi Vettela iz 2014 ili kada mu je došao Leclerc. Covjek kad navikne na pobjede i naslove i dozivi hladan tuš pogotovo nakon onakvog kraja lanjske sezone teško pronalazi motivaciju. Valjda nam je svima jasno da bez bolida kadrog za pobjede bi svi oni bili kao sada Lewis ,Vettel ili Alonso u McLarenu. Pitanje je samo kako naći motivaciju za dalje. To je recimo stvar zbog koje Alonsu skidam kapu. Uz to sve kada pogledamo kakvog su oni karaktera čudo je da ne pucaju kao kokice kad se nadu u ovakvoj situaciji . Opet sa druge strane, zbog svega što su ucinili i postigli zaslužuju barem poštovanje nas gledatelja i fanova. Ako se čovjek umirovi, to će biti njegov odabir i ima pravo na to. Odvezao je dvije loše utrke i to je to. Možda ni nisu išli sa istim setupima za oba bolida jer se još uvijek traže. Sačekajmo još koju utrku jer smatram da ova nije prikaz pravog stanja kako zbog kvala sa 5 prekida tako i zbog kiše bez drsa vise od pola utrke. Poklopilo mu se par loših stvari da zaglavi u toj grupi i jbg , ni prvi ni zadnji koji nije mogao nekoga proci jer ovaj ispred ima dra od nekog drugog. Odvezao je loše i shvaćam da je mnogima trn u oku ,no ima vozača koji zaslužuju da ih se kritizira i više od njega.



    4

    1
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Sve stoji. Imao je peh na startu jer je izgubio mjesta kao i skoro svi koji su startali na parnoj strani grada i nakon toga zapeo u tom vlaku di niko nikoga nije mogao proći.
      Spletom okolnosti slabiji vikend izgleda još puno gore nego je.
      Realno da nije bilo sreće sa SC za Russella u Australoji bilo bi 2:2 u utrkama, a svi se slažemo da George super vozi dok se svi slažemo da Ham još nije na svom maksimumu ni blizu.
      Treba pričekati još par utrka da se stvari stabiliziraju, pa vaditi zaključke.
      Ali ideja da neće završiti sezonu je smiješna.



      1

      1
  9. F1puls
    ivanh Prikaži

    Jedina je pravda kaj nije osvojio osmi naslov…..jest da je vozačina i pol, al nije takva da ih ima osam i da stoji sam na tronu..😉



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni