Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Norris nakon podija: Moja ekipa zaslužuje ovaj rezultat

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Norris nakon podija: Moja ekipa zaslužuje ovaj rezultat

Ante Vetma

Lando Norris je oduševljen pobjedničkim postoljem u Imoli, te kaže da je njegova ekipa zaslužila ovaj uspjeh nakon teškog početka sezone.

Bahrein i Saudijska Arabija definitivno nisu davali naznake da bi McLaren mogao uskoro do ozbiljnijih bodova, a kamoli do pobjedničkog postolja. Međutim, uz drukčiju konfiguraciju staze i nadogradnje koje su spremili – Australija, i pogotovo Imola, su izgledale puno bolje.

Norris se kvalificirao na treće mjesto u petak, a u sprint utrci je izgubio dva mjesta, od Pereza i od Sainza. Međutim, na startu glavne utrke je čak prošao i ispred Leclerca i nakratko bio na drugom mjestu. Do kraja je pao na četvrto mjesto, ali je opet profitirao nakon Leclercove pogreške.

“Sjajna utrka, sjajan vikend, da budem iskren! Sretan sam. Ekipa ovo zaslužuje. Sjetite se gdje smo bili u prvoj utrci, a sad smo na pobjedničkom postolju. Svi to zaslužuju, svaka im čast.”

“Mislim da danas nije cijela priča bila oko brzine bolida. Mislim da je suradnja unutar ekipe bila ključna. Promjena guma je bila sjajna i sve što smo učinili ovog vikenda – to je rezultiralo pobjedničkim postoljem.”

“Početak utrke, strategija, kvalifikacije, procjena oko guma i sve te stvari, sve male stvari koje se možda ne vide – to nam je donijelo ovaj podij.”

“Vjerujem da bi i četvrto mjesto bilo nevjerojatno, sjajan rezultat za nas i puno bolje nego što smo očekivali uoči vikenda, definitivno.”

Svejedno, Norris kaže da male nadogradnje koje je ekipa spremila nisu dovoljne da ga uvjere da je ovo realan napredak u performansama bolida:

“Radili smo naporno u Bahreinu, a tako smo malo dobili iz toga. Još više smo radili za prošle vikende i lijepo je vidjeti da se isplatilo. Iskreno, donijeli smo neke male nadogradnje, ali ništa što bi nas lansiralo do 3. pozicije.”

“Ja sam takav kakav sam – ne vjerujem da smo imali treći najbrži bolid, iza Red Bulla i Ferrarija. Alfa Romeo je jako brz bolid, također. Naše nadogradnje nam pomažu, ali polako. Definitivno trebamo nastaviti u istom smjeru.”

Zadnji donatori:
jenson
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10063 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4050 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Definitivno je zaslužio podij je zbog greške CL-a ali ne umanjuje činjenicu da je odvezao odličnu utrku.

    I dok on lagano dolazi do bodova Ric radi početnike greške.
    Apsolutno me nebi iznenadilo da ga do godine ne budemo gledali na gridu.
    Otkako je napustilo Red Bull nikako da se sastavi sa bolidom a povremeni bljesak ni iz bliza nije dovoljno za ekipu kao McL pogotovo ne u njihovom usponu prema vrhu.

    Trebaju više od toga što im Ric trenutno isporučiva.



    6

    0
    • Brawn Gp F1 Zagorec Prikaži

      Ovo za Riccia…..stvarno – što se dogodilo s tim sjajnim vozačem?
      Bio je jedan od najboljih u generaciji ali onda je “nestao”……
      ISKRENO se nadam da će se što prije “vratiti”!



      4

      1
    • Nigel Mansell drv Prikaži

      Ok, možda Ricci nije baš na nivou u zadnje vrijeme, ali u Imoli je bio bolji od Norrisa sve do sudara sa Sainzom.
      Koliko se ja sjećam, u Q1 i Q2 je imao bolje vrijeme, poziciju i bolji pace od Norrisa, ali je u Q3 zapeo na nižoj poziciji zbog crvenih zastava. U sprintu je nastavio sa boljim paceom od Norrisa i sustigao ga je sa niže pozicije, ali ga na kraju nije stigao (smio) prestići. I onda je došla nedjelja i glupi sudar sa Sainzom u prvom krugu koji je isključivo njegova greška.

      Ne kažem da se je vratio na stare staze, samo hoću reći da mu vikend i nije bio tako crn kako ljudi pišu.
      Ako nastavi sa boljom vožnjom i uspije riješiti te greške, mogao bi se ove sezone pomalo oporaviti.
      Možda.



      1

      0
  2. Brawn Gp F1 Zagorec Prikaži

    Sjajno je gledati McLaren kako se polako ali sigurno diže u formi. Nakon katastrofalnog početka sezone – malotko bi povjerovao da će ovako brzo početi hvatati priklučak! Bravo Lando, bravo McLaren.
    Već sad ova sezona postaje sve zanimljivija…..NAPOKON!



    6

    0
  3. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Navodno je Toto izjavio da razmišljaju o napuštanju zero-pod konceopta.

    Engineers outside the team, both those with previous experience of ground-effect cars from the late 1970s and early 1980s, and those in rival teams now, believe the cause is the car’s floor.
    Mercedes now admit that they fear the unusual concept of the car could be the cause of the problem.

    Toto.

    “It is a valid point,” Wolff said. “All of the goodness and badness happens mainly on the floor and we have interesting ideas and concepts that we are exploring that have to find their way onto the car in the next few races.

    “I wouldn’t say there is such thing as a concept being wrong. But is there a part of what we have done that simply doesn’t work with the regulations, and what is it?

    “You don’t need to throw away the goodness, but if there are fundamental areas that don’t allow us to unlock the potential that we believe is in the car, then you need to cut your losses.”


    0

    1