Lando Norris je oduševljen pobjedničkim postoljem u Imoli, te kaže da je njegova ekipa zaslužila ovaj uspjeh nakon teškog početka sezone.
Bahrein i Saudijska Arabija definitivno nisu davali naznake da bi McLaren mogao uskoro do ozbiljnijih bodova, a kamoli do pobjedničkog postolja. Međutim, uz drukčiju konfiguraciju staze i nadogradnje koje su spremili – Australija, i pogotovo Imola, su izgledale puno bolje.
Norris se kvalificirao na treće mjesto u petak, a u sprint utrci je izgubio dva mjesta, od Pereza i od Sainza. Međutim, na startu glavne utrke je čak prošao i ispred Leclerca i nakratko bio na drugom mjestu. Do kraja je pao na četvrto mjesto, ali je opet profitirao nakon Leclercove pogreške.
“Sjajna utrka, sjajan vikend, da budem iskren! Sretan sam. Ekipa ovo zaslužuje. Sjetite se gdje smo bili u prvoj utrci, a sad smo na pobjedničkom postolju. Svi to zaslužuju, svaka im čast.”
“Mislim da danas nije cijela priča bila oko brzine bolida. Mislim da je suradnja unutar ekipe bila ključna. Promjena guma je bila sjajna i sve što smo učinili ovog vikenda – to je rezultiralo pobjedničkim postoljem.”
“Početak utrke, strategija, kvalifikacije, procjena oko guma i sve te stvari, sve male stvari koje se možda ne vide – to nam je donijelo ovaj podij.”
“Vjerujem da bi i četvrto mjesto bilo nevjerojatno, sjajan rezultat za nas i puno bolje nego što smo očekivali uoči vikenda, definitivno.”
Svejedno, Norris kaže da male nadogradnje koje je ekipa spremila nisu dovoljne da ga uvjere da je ovo realan napredak u performansama bolida:
“Radili smo naporno u Bahreinu, a tako smo malo dobili iz toga. Još više smo radili za prošle vikende i lijepo je vidjeti da se isplatilo. Iskreno, donijeli smo neke male nadogradnje, ali ništa što bi nas lansiralo do 3. pozicije.”
“Ja sam takav kakav sam – ne vjerujem da smo imali treći najbrži bolid, iza Red Bulla i Ferrarija. Alfa Romeo je jako brz bolid, također. Naše nadogradnje nam pomažu, ali polako. Definitivno trebamo nastaviti u istom smjeru.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Definitivno je zaslužio podij je zbog greške CL-a ali ne umanjuje činjenicu da je odvezao odličnu utrku.
I dok on lagano dolazi do bodova Ric radi početnike greške.
Apsolutno me nebi iznenadilo da ga do godine ne budemo gledali na gridu.
Otkako je napustilo Red Bull nikako da se sastavi sa bolidom a povremeni bljesak ni iz bliza nije dovoljno za ekipu kao McL pogotovo ne u njihovom usponu prema vrhu.
Trebaju više od toga što im Ric trenutno isporučiva.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo za Riccia…..stvarno – što se dogodilo s tim sjajnim vozačem?
Bio je jedan od najboljih u generaciji ali onda je “nestao”……
ISKRENO se nadam da će se što prije “vratiti”!
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jako ,jako čudno
Šteta
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ok, možda Ricci nije baš na nivou u zadnje vrijeme, ali u Imoli je bio bolji od Norrisa sve do sudara sa Sainzom.
Koliko se ja sjećam, u Q1 i Q2 je imao bolje vrijeme, poziciju i bolji pace od Norrisa, ali je u Q3 zapeo na nižoj poziciji zbog crvenih zastava. U sprintu je nastavio sa boljim paceom od Norrisa i sustigao ga je sa niže pozicije, ali ga na kraju nije stigao (smio) prestići. I onda je došla nedjelja i glupi sudar sa Sainzom u prvom krugu koji je isključivo njegova greška.
Ne kažem da se je vratio na stare staze, samo hoću reći da mu vikend i nije bio tako crn kako ljudi pišu.
Ako nastavi sa boljom vožnjom i uspije riješiti te greške, mogao bi se ove sezone pomalo oporaviti.
Možda.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sjajno je gledati McLaren kako se polako ali sigurno diže u formi. Nakon katastrofalnog početka sezone – malotko bi povjerovao da će ovako brzo početi hvatati priklučak! Bravo Lando, bravo McLaren.
Već sad ova sezona postaje sve zanimljivija…..NAPOKON!
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Navodno je Toto izjavio da razmišljaju o napuštanju zero-pod konceopta.
Engineers outside the team, both those with previous experience of ground-effect cars from the late 1970s and early 1980s, and those in rival teams now, believe the cause is the car’s floor.
Mercedes now admit that they fear the unusual concept of the car could be the cause of the problem.
Toto.
0
1