Nakon što je Lewis Hamilton u Imoli imao još jednu očajnu utrku – britanski novinari pokušali su u izravnom prijenosu prikazati da je to realno stanje Mercedesa s obzirom na sve probleme koje imaju s bolidom. Međutim, planove je donekle poremetio Nico Rosberg koji je jučer također bio dio komentatorske ekipe.
Tako je Rosberg direktno prozvao svog bivšeg timskog kolegu rekavši da on ima ogromnu ulogu u ovom novom lošem rezultatu.
Hamilton je završio 9 pozicija iza Russella, a dok je u sprint utrci izgubio mjesto od Yukija Tsunode, u glavnoj je utrci proveo većinu vremena zaglavljen iza Pierrea Gaslyja i Alexandera Albona.
Zanimljivo, na kraju utrke se Toto Wolff direktno uključio na Lewisov team-radio i poručio mu da se ispričava zbog bolida kakvog je morao voziti, te pojasnio da se radi o bolidu kojeg je nemoguće voziti. Rosbergu je jasno zašto je to učinio:
“Toto je igrao psihološku igru, što je vrlo mudro s njegove strane. Mercedes je preuzeo krivicu jer žele podržati Lewisa, žele ga podići. Poručili su mu da nije njegova krivica nego krivica ekipe. To je vrlo mudro zato jer to i nije baš istina.”
“Nemojmo zaboraviti da je Russell završio na 4. poziciji. Prema tome, Lewis je bio u istom bolidu i definitivno ima veliku ulogu u ovom slabom rezultatu.”
“Russell je izvukao 4. poziciju s briljantnim vikendom, što je ipak pokazatelj da u tom bolidu ima nešto više brzine. Toto je samo pokušao ‘podići’ Lewisa. Važno je da zadrži motivaciju kroz cijelu sezonu. To je važno za cijelu ekipu jer je Lewisu lako izgubiti motivaciju u ovakvim situacijama.”
Russell je ove godine u svakoj utrci bio unutar top 5 u cilju, te u poretku trenutno ima 21 bod više od Hamiltona.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Sori for dat, aj nov dis is andrajvbl kar.”
Reče vučina i osta živ, dok je drugi vozač na P4.
Ne znam, možda Đorđe vozi Space Shutle..
Omalovažavati ovako uspjeh drugog vozača je smiješno i jadno.
34
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Apsolutno se slažem, na stranu to što mi Russell nije drag, ali George je pokazao da ovaj bolid nije ni tako loš koliko se čini, za razliku od Hamiltona koji se jednostavno ne snalazi ove godine i pruža loše partije u odnosu na ono što se od njega očekuje. Sad što je razlog, pad motivacija i samopouzdanja nakon poraza u Abu Dhabiju, nova generacija bolida koja ne odgovara njegovom stilu vožnje, setup bolida ili jednostavno njegova magija nestaje kad nije u dominantnom bolidu, ne bih znao, ali što god da je, mora se skulirat i drznut, jer ako Russell može do 5. mjesta doć, valjda Hamilton može barem u bodovima završit.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trenutak kozmičke pravde je jucerasnje Maxovo obilaženje ‘božanstva’ za cijeli krug
28
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dva puta s dodatnim boksom!
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A Lewis je dovoljno naivan da kaže: Vuk hebemu sve u pravu si, nije do mene. To što je Đorđe završio ispred mene i do sada u sezoni izgleda bolje od mene to ćemo zanemariti.?
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“He has been manipulated man”
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Russell je izvukao 4 poziciju, a posljedice su za njega teške glavobolje i bolovi u vratu i leđima, no mlad je pa to lakše podnosi i brže se oporavlja.
Hamilton nije zaboravio voziti, nego mu se nije dalo to iskusiti za eventualno jedan bod i čeka da riješe nešto po pitanju poskakivanja i općenito bolida, a ako i kad to riješe drugačije će i on voziti.
Time uopće ne umanjujem rezultat Russella, mlad je, budućnost Mercedesa, i neka samo grize i dalje.
2
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma Hamilton je sam kriv jer nije poslušao tim kada su mu predložili da uđe po gume za suho i preskoči vlakić koji je bio ispred njega. Russell je krug iza ušao i profitirao , a Lewis je još izgubio pozicije i zaglavio iza Albona i Gaslya. Bio je vidljivo brži, ali je i mala maksimalna brzina bila jednako tako vidljiva kao i njegova neodlučnost da napadne unutarnju stranu zavoja . Stoga ni ne čudi ovakav rezultata. Podbacila je i njegova ekipa koja nije promjenila strategiju u utrci već su kao mulci gledali vlakić nekih 30-ak krugova .Ova staza unatoč svim promjenama i dalje ne omogućava pretjecanje ako bolid nije brži sekundu do dvije. Lewisu je ovo dobar šamar da se malo zamisli i trgne.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dani, nisi se osvrnuo na pocetak komentara od kolege Alpine. Prva recenica.
I zbog toga tvoj komentar/odgovor nema nikakvu vrjednost.
Poenta je da odgovaras na necije misljnje kada kliknes na repliku.
Tvoj komentar sam po sebi je ok. Ali on nikako nije odgovor na neciji komentar. Nema smisla.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da se nebi slucajno rasplako,Russel ga je pojeo
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne vjerujem da je LH zaboravio voziti niti da je GS toliko bolji, više mi izgleda da jednostavno ovi novi bolidi i njihove karakteristike bolje odgovaraju GS-u nego LH slična situacija kao u Ferrariu dok se CL instant privikao CS muku muči da se prilagodi.
Više sam sklon vjerovati da je prilagodba na novi stil vožnje u pitanju nego da je jednostavno zaboravio kako se vozi.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bi prije reko da ga je copila melankolija…njemu se jednostavno ne da vozit ovakav bolid koji se ne bori za postolja…a george je bez obzira na losiji merc ove sezone skocio s magarca na konja pa je motiviran
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mora mu se nekako umilit kad se zna da Lewis nosi razliku kako se prica. Nije do setupa bolida vec do setupa crnog Senne a Dzorge je samo valjda bio lucky jer ako je on bio cetvrti valjda bi onda goat bio prvi da vozi na razini prijasnjih sezona ali ne znam vise dal da vijerujem njegovim fanovima ili struci hmmm?
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hamilton je imao loš vikend, sve stoji. Ali u onom DRS vlaku nije ni mogao nesto vise napraviti. Tu mi je neshvatljiv Gasly koji Albona nije mogao prestići. Cijeli krug je 0.5-0.7 od Albona i onda na izlasku iz zadnjeg zavoja Albon radi razliku. Znam što RB moze kad je u DRS, prolazi poput brzog vlaka 200m prije zavoja. Tsunoda kada je uhvatio DRS prelazio je bolide ispred. Slična situacija s Gaslyem je bila i u Australiji.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je kod Gaslya ulogu imalo i to što je bio pod konstantnim pritiskom Hamiltona, pa se je više fokusirao na obranu nego na napad na Albona.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako je netko pisao vec , Lewis je trebao u box po slickove kada ga je ekipa pitala. Ali on je rekao da je prerano. U tom istom krugu je vecina grida isla po gume.
Da je tada to obavio imao bi puno puno ljepsu situaciju.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Napokon normalno razmišljanje.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve ur evijalnom tonu na ovome portalu pljuvanje i omalovažavanje se nastavlja
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Završiti 10 mjesta iza timskog kolege u istom bolidu bez kvarova…
Kaj nije to malo preveć za sedmerostrukog rekordera po skoro svakom kriteriju u F1? Nije imao kvarova, oštećenja, probušene gume…
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa bas i nije, njega je jedna losa odluka kostala 14 pozicije, trebao je ranije uci po slickove u boks, takva losa procjena se moze dogoditi. Imola je uzasna staza na kojoj je preticanje nemoguce ako nisi brzi barem sekundu po krugu, tako da je Hamilton bio osudjen na taj cudni DRS vlakic koji se stvorio iza Albona. Plus misljenja sam da je Hamilton totalno demotiviran ovakvim bolidom, Russell je mladi lav koji je u Mercedes dosao iz jos goreg bolida i mislim da je njemu ovaj uzasan bolid puno lakse pao. Po meni Hamilton ce jos iducu sezonu probati vidjeti moze li mu Mercedes ponuditi komkurentan bolid, ako to nece biti slucaj ne bi me iznenadilo da usred sezone ode u zasluzenu mirovinu.
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vjerojatno je u pitanju motivacija kao što je to bio slučaj s Vettelom 2014. nakon dominacije kad ga je dobio Ricci i 2019. u Ferrariju kad je shvatio da više nema bolid koji može parirati Mercu pa ga je dobio Leclerc. A Rosberg ako ovako nastavi, neće više biti komentator na Sky-u
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Treba bolid obojati u crno! Nema veće motivacije od toga.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozda je do motivacije kako neki kazu a mozda je i on obican smrtnik koji moze zahvalit Mecki na naslovima.Mozda je bilo ovih 7,8 godina ipak do bolida a ne toliko do vozaca koliko su neki tvrdili.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
““Russell je izvukao 4. poziciju s briljantnim vikendom, što je ipak pokazatelj da u tom bolidu ima nešto više brzine. ”
Na startu su mu otpali oni ispred. Napredovao je jedno mjesto kad je Mag izgubio gume (i ostali iza su bili brži tada od Maga 2s). Na kraju je 4. pozicija briljantna za Mercedes. Kao i 3. mjesto Hama u Bahreinu, ali ništa posebno s vozačke strane jer su ispali konkurenti.
Ham je imao peha i prošlu utrku sa tempiranjem SCa kao i ovu sa tempiranjem promjene guma. Zaglavio je u DRS vlakiću. Vidjelo se da nije mogao prestići Gaslya. Kako je prošlih sezona znao imate sreće tako ga je ova krenula sa pehovima. S druge strane Russell je bio toliki pehist prošlih sezona da je zalužio da se i njemu nešto napokon poklopi.
Tako da 9 mjesta iza ne oslikava formu Hama.
Mene brine forma RBa. Nakon lijepog nadanja na početku da je Fer spreman za naslov..ne znam. Lakoćom su i Perez i Max bili ispred.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prva trka zavojita i tehnička staza Ferrari do pobjede.
Druga trka super brza staza Red Bull pobijedio
Treća Australia opet tehnička staza Ferrari dominiro
I sad Imola staza sa puno brzih zavoja Red Bull dominiro
Rekao bi da forma ove dvije ekipe če puno ovisiti o tipu staze.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hamsti se neda u ovakvom bolidu kao i vettelu u zadnjoj godini rb i na kraju s ferarijem. cilje nije moguće ispuniti, zašto se mučiti
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iako mi LH nikad nije bio drag, predložio bih da se koncentrirate na dobre stvari i puno borbe gza vrijeme utrka nego da sada likujete nad dogođajima koji nisu baš u korist LH.
LH jest bio veliki talent. Dio svog uspjeha zasigurno je ostvario i kroz razne pogurance, kao i SV prije njega. Čovjek se na te stvari navikne, pa kad dobije slabiji bolid od onog vrhunskog nastaju problemi jer se treba vratiti u početke svoje karijere i početi se prilagođavati bolidu, a ne očekivati da tim prilagodi bolid tebi.
Neki lakše podnose prilagodbe, neki teže. To ne znači da je netko loš vozač i da je pobjeđivao samo zahvaljujući superiornom bolidu.
Nastojte biti realni, a ne likovati. U konačnici za onoliku dominaciju Mercedesa nije zaslužan a ni kriv LH. Samo se našao na pravom mjestu u pravo vrijeme. Da nije dobar vozač/pilot, rszlika sigurno ne bi bila tolika u odnosu na konkurenciju (vidi: rezultati Valterija!). To što je postalo dosadno kriva je isključivo FIA i F1 Managemen, a ne LH.
Svaki bi vozač iskoristio te prednosti (vidi: Michael Schumacher!).
Mene veseli povratak MacLaren-a, Alpine-a, Haas-a, donekle i Aston Marti-a u nekakve konkurentne vode. Možda ne za naslov, ali za mjesta blizu postolja. To je ono na što bi se trebali koncentrirati…
1
1