Izdvojeno

Alonso: Nažalost, sezona je pri kraju

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso, McLaren

Fernando Alonso, McLaren

Obzirom da je McLaren napravio neka dobra poboljšanja u proteklom dijelu sezone – Fernando Alonso je tužan što se 2015. polako bliži svome kraju.

Prije dvije utrke u Austinu McLaren je pripremio značajne aerodinamičke nadogradnje, a vozači su čak i pogonsku jedinicu pohvalili kako je ona došla u četvrtu fazu razvoja, čak i unatoč činjenici da još uvijek nije dovoljno pouzdana.

Ekipa je jasno dala do znanja svima da oni ovu sezonu koriste za testiranje, a Alonso je žalostan jer ona polako završava.

“U Austinu i definitivno u Meksiku smo mogli vidjeti da idemo u dobrom smjeru,” kaže Alonso.

“Aerodinamiku smo poboljšali u Americi, a motor je svakom utrkom sve bolji. Ova četvrta verzija definitivno ima bolje performanse. Nažalost, sezona završava, ali imamo pozitivan trend za kojeg se nadam da ćemo ga zadržati i tijekom zime.”

Jenson Button se nadovezao na Alonsove izjave kazavši da bi se muka koju su morali proživjeti ipak mogla isplatiti.

“Svi budemo frustrirani kad stvari ne idu kako želimo, a kao tim mi se želimo boriti na vrhu poretka. Mi smo krivi kao ekipa što to nije tako. Želim vidjeti poboljšanja kao od ovog novog motora, pa makar to značilo da ćemo imati poneki problem tijekom vikenda. To je znak da je budućnost obećavajuća, a tome se veselimo,” zaključuje Button.

Komentiraj

5 komentara

  1. Steta da ovakva dva vozaca sede u ovakvom Mclarenu .prosto jedva cekam da Mclaren bude konkurentan,i da onda Vidimo Alonsa i Batona kako se trkaju sa sa vodecima


    0

    0
  2. Fernando Alonso
    croatic f1 urednik Prikaži

    Ja bih prije rekao da je sezona srećom pri kraju, napokon će završiti ova blamaža od sezone za McLaren. Alonso tu spominje napredak, kako je bolid sve bolji i bolji, ali iskreno, ja to nigdje ne vidim. Motori i dalje crkavaju svaki vikend, i dalje su brži samo od Manora, eventualno pobjede koji Sauber i nekog tko je imao ekstremno lošu utrku, a za sve bolje potrebna je hrpa odustajanja. Stvarno mi je žao i Alonsa i Buttona što moraju trpiti ovakvo sranje od bolida i što se na ovakav način muče pred kraj karijere, umjesto da pokazuju svoje vozačko umjeće dok još mogu. Nadam se da će ova patnja prestati 2016., ali ako će ovako “napredovati”, mislim da od toga ništa.


    0

    0
  3. Pa, dobro, sad, osvojili su više bodova nego što sam očekivao poslije prvih nekoliko utrka. Čak puno više nego Lotus prošle sezone. Ok, ti bodovi su bili više manje stvar sreće, ali što se može. No zanimljivo je da to nije prvi put da McLaren ima u svojim redovima iskusne i slavne vozače a nalazi se poprilično prema repu grida. 1983. godine i Watson i Lauda vozikali su se u pozadini te čekali i trpili. No tada su čekali na čudo zvano Porsche TAG kao riješenjem nekonkurentnosti, dok sada mogu Boga da mole da se kombinacija sa Hondom naštima do potrebne konkurentnosti.


    0

    0
  4. by by alonso…penzija te cega…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni