Izdvojeno

Lawrence Stroll u pregovorima s Audijem oko prodaje momčadi

Piše: Marko Litvić

Prije 1 godinu, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Već je poznato kako neko vrijeme traju pregovori Volkswagen Grupacije o mogućem ulasku njihovih tvrtki, Porschea i Audija, u Formulu 1. Porsche skoro sigurno postaje dobavljač motora za Red Bull, a koju ulogu bi imao Audi nije dosad bilo poznato.

Naime, Sky Sports Germany prenosi kako Audi ima namjeru ući u sport kao samostalna momčad, a to bi postigli kupovinom neke već postojeće momčadi. Dugo se kao kandidat za to spominjao McLaren. Audi je, prema njemačkim izvorima, ponudio visokih 718 milijuna dolara kako bi kupili momčad. U međuvremenu su ti pregovori propali, ali se zato njemački proizvođač automobila okrenuo drugoj britanskoj momčadi – Aston Martinu, kojoj ove sezone praktički ništa ne polazi za rukom.

Na čelu Aston Martina je Lawrence Stroll, koji je spasio momčad Force Indije koja je 2018. proglasila bankrot. Stroll je kupio momčad i preimenovao ih u Racing Point, kako bi ih 2021. ponovno preimenovao u Aston Martin nakon što je on kupio 25% udjela tvrtke Aston Martin. Sada se čini kako Stroll već želi izići iz ovog posla.

Bivši vozač Formule 1, Ralf Schumacher, je u razgovoru za Sky Sports Germany rekao kako pregovori navodno već traju.

„Glasine o Audiju i Aston Martinu postaju sve glasnije, možda se već nešto sprema za moment kad Volkswagen odluči ući u Formulu 1 2026. godine. Navodno pregovori već traju.“

Momčad Aston Martina je prije početka sezone izjavila kako očekuju osvojiti neki naslov u sljedećih pet godina, a trenutno kako stvari stoje, jedina su momčad bez ijednog boda ove sezone. Ta činjenica je poprilično razljutila Strolla i to je vjerojatno razlog traženja nekoga tko hoće kupiti momčad i pokušaja nadoknađivanja 140 milijuna eura koje je platio za kupnju Force Indije. Schumacher kaže kako to nije dobar pristup jer se teško može odmah biti uspješan u Formuli 1.

„Za uspjeh u Formuli 1 je potrebno strpljenje jer je dug proces, tako da treba vremena i strpljenja. Momčad se prvo mora izgraditi, pa kasnije razvijati i za to treba vremena. No kad se sve zbroji i oduzme, Stroll je investitor. Audi definitivno želi svoju vlastitu momčad i ovo im je prilika.“

Ralf Schumacher

Direktor momčadi, Mike Krack, potvrdio je mogućnost povezivanja sa Audijem, ali je on više govorio o njima kao dobavljaču motora.

„Za bilo koju momčad koja nema podršku proizvođača automobila, ovo je odlična prilika, tako da bi bila laž kad bih rekao kako nismo zainteresirani za takvo nešto. Ja sam itekako zainteresiran za pregovore.“

Mike Krack

U razgovor se nakratko uključio i Haasov Guenther Steiner koji je rekao kako bi on sigurno htio imati suradnju sa Audijem, ali kako momčad nema nikakve pregovore s njima. Pa je samo kratko izjavio:

„Naravno, baš kao što je Mike rekao, tko ne bi htio imati pregovore s njima. Ali ne, mi nismo ništa pregovarali.“

Guenther Steiner

Komentiraj

9 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Shvatio lola da je bacio novac u vjetar, samo sta ce sincic bez tatine ekipe.



    8

    1
  2. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ono kad tata koji je uapješan u korporacijslom poslu misli da je to isto i u f1, a gumu nikad promjenio nije.



    14

    1
  3. Williams
    Montoya Prikaži

    Imala je Toyota puno više novaca i strpljenja od Strolla pa svejedno ništa



    6

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Brzo je odustao
    Aston martin audi ? XD


    0

    1
  5. Totov grand project Aston Martin propao.
    Kad se sjetim bombastičnih najava borba za postolja i pobjede kroz 3 sezone.

    A i Britanski mediji koji su sve to prenosili kao gotova stvar i jedina preokupacija bila koja nijansa ” racing green” liverije koja bi bila najprikladnija u tom pohodu.

    Imali su plan.
    1. Naći milijardera da to isfinancira.✅️
    2. Naći nekoga tko će im ustupiti podatke kako složiti pobjednički auto(Toto).✅️
    3. Zajebati četverostrukog prvaka da im se prikljući(marketing).✅️

    Dočekati nova pravila maximalno pripremljeni i početi osvajati podije I pobjede.❌️❌️❌️ Ups.

    Kad bi bar tako bilo jednostavno.



    3

    3
  6. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Uništio odličnu ekipu i sada diže sidro. Užas.



    3

    0
    • Da je dovoljno samo utuči novac u ekipu kao garancija uspjeha onda od davno bi ovi iz VW bili dio F1.

      Nije F1 kao nogomet pokupuješ najbolje što ima na tržištu i evo prvenstva.

      Puno toga u F1 je u sferi intelektualnog vlasništva samih brendova koje ne možeš kupiti bez obzira što pokupiš ljude.
      A mislim da i postoji vremenska zabrana u F1 da ljudi koji pređu iz jedne ekipe u drugu ne smiju raditi na postojećem bolidu.

      Nije to jednostavno proces je to koji traje godinama.
      Primjera tome kao u priči Ferrari, McL…
      Jednom kad padneš robija se vratiti.



      2

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni