Toto Wolff kaže da je vikend u Imoli za momčad Mercedesa potpuno propao, te da se više ništa ne može spasiti.
Mercedes je u jučerašnjim kvalifikacijama po prvi put od 2012. godine i Velike nagrade Japana propustio ući u posljednju kvalifikacijsku rundu barem s jednim bolidom. George Russell se kvalificirao na 11. mjesto, dok je Lewis Hamilton bio 13.
Sprint utrka ponudila je mogućnost da poboljšaju te pozicije i ušićare neku poziciju uoči sutrašnje glavne utrke. Međutim, dogodilo se upravo suprotno. Russell je, doduše, završio na 11. poziciji s koje je i krenuo, ali je Hamilton izgubio mjesto od Yukija Tsunode pa će sutra krenuti kao 14.
“Mislim da u najgorem slučaju moramo osvojiti par bodova, ali to nisu naša očekivanja i prema tome ovaj vikend je u potpunosti za otpis.”
“Možete reći da pokušavamo učiti, ali nismo bili dobri sa zagrijavanjem guma, tako da se ne može tu puno toga učiniti.”
“Ne možete očekivati čudo na početku utrke jer je pretjecanje teško na ovoj stazi. Možemo nadoknaditi pozicije. Pokazali smo to danas, ali nedovoljno brzo i osim toga da ćemo nešto naučiti tijekom ovog vikenda – ovo je još jedna prilika gdje ostajemo ponizni.”
George Russell kaže da im je nedostajalo brzine na pravcima pa nisu mogli pretjecati čak niti uz DRS:
“Nezgodne su ove sprint utrke. Ne znam kako je bilo kod drugih – ali za nas je ovo bila procesija. Sprint nije dovoljno dugačak da se osjeti degradacija guma ili razlika između bolida i vozača. Međutim, imamo posla.”
“Mislim da je bolid brži, ali svejedno nemamo brzinu na pravcima da obavimo pretjecanja. Ovdje na pravcima imate sitne krivine koje onda dodatno otežavaju pretjecanja. To nas je koštalo.”
“Strategija će biti ključna i mislim da ćemo morati napraviti nešto drukčije od naših konkurenata. To će nam omogućiti da se borimo i da se pomaknemo prema naprijed. Siguran sam da ćemo večeras to proanalizirati, ali bit će nezgodno.”
“Ovo je očigledno težak vikend za nas i vjerojatno smo u prve tri utrke postigli bolje rezultate nego što je bilo realno za očekivati. Ovog vikenda je možda realnija slika gdje smo zapravo.”
[gpvikend utrka=”vn-emilia-romagine-2022″]
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako vas je lijepo vidjeti da se patite.
31
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Misliš na Hass i Alfu🤣🤣
How mighty have fallen
28
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni je nevjerojatno da su toliko pali. Da li je stvar u promašenom dizajnu ili je motor (što nekako sumnjam) ili od svega po malo vrijeme će pokazati. U svakom slučaju će biti zanimljivo gledati kako će ekipa sve ovo prebroditi….
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
meni je isto neobično da su baš toliko pali. ovo bi mogo biti fijasko na razini ferari 2020. makar neće jer su u nekim trkama izgledali kao treća momčad. ferari u cijeloj 2020 nije imao trku na kojoj su izgledali kao treća momčad.
meni je jedino objašnjenje odljev mozgova iz firme..
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa sad odljev mozgova ne bi trebao biti uzrok jer su oni razvijali ove bolide prije nego što su otišli
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Baš zato i je problem, netko je nešto smislio a ostali ne kuže da to razviju i uštimaju.
Nešto su grdo oni zeznuli, ja mislim da je najveći krivac motor (svi Mercovi se pate), a drugo je filozofija bolida u size zero…to očito nešto ne radi dobro s time
Njih jednostavno sve pati, brzina, zavoji, gume top speed, poskakivanje…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je ovaj pad na razini Ferrarija 2005. ili Mclarena i Ferrarija 2009.
E sad hoće li se dići kao i oni, i iduće godine boriti za šampionat, vidjećemo.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Boli kad se ponadaš da si tu negdje blizu pa ostali otkriju karte, a? Ooooo znam
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kaze George:
…nije sprint dovoljno dugacak da se osjeti razlika izmedu bolida.. A sta cemo s Brazilom 2021., do cega je tu bilo?
31
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To su bile nadnaravne mogućnosti ekipe Mercedesa,naravno legalno sve.
23
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije baš usporedba. Brazil je po defaultu staza na kojoj je puno lakše prestizati nego u Imoli, plus ganc novi motor kad svi oko tebe imaju motore pri kraju životnog vijeka. Plus MB je tad bio puno brži bolid nego ove godine tako da je prestizanje svih oko njega osim RB trebalo biti lakše. Isto kao što je Sainz danas bio preko sekundu po krugu brzi od Landa na kraju.
Generalno se slažem da nebi škodilo još 10 krugova više u sprintu.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Upravo si demantirao i Georgea i sam sebe odnosno svoju prvu rečenicu. Dakle, za raspravu nebitno sada je li sprint predugacak, prekratak, preuzak ili presirok, radi se o tome da oni ove godine jednostavno nisu na razini pa nalaze izgovore kako njima pase. U Brazilu su bili pravi pa im nista nije smetalo. Kao ni Sainzu jucer.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni je drago da je Dzordz opet u GP2 ekipi 😁😁😁😁😁!!!!
22
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nema veze, stavite samo senzore na sve druge koji su brži od vas i otključat će se već nekako taj vaš potencijal. izgleda da su ovi skroz promašili bolid i da bilo što što pokušaju ne dava nikakav rezultat.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
You spelled sezona wrong.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
E moj Vuče, da sad možeš povući one riječi s kraja Netflixova dokumentarca…
Jedini na koje možete stvaiti metu su Alfa Romeo i Williams.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moze citat, sto je rekao?…za nas koji nismo gledali..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da bi se razumio komentar Wolffa nije dovoljno samo navesti tu zadnju rečenicu.
U zadnjoj sezoni “Drive to Survive” Toto Wolff je iznio narativ kako Mercedes ima “metu na leđima” tj. trn u oku jer su sedam godina na samom vrhu, a taj narativ nadopunila je njegova supruga Susie Wolff konstatacijom da su zbog toga svi ostali u F1 “frustrirani i ogorčeni”.
Na kraju 10. epizode “Hard racing” Wolff kaže:
Samo trenutak kasnije dobija pitanje:
Iznijeto se može dvostuko interpretirati:
a). Mercedes će “skinuti rukavice” i odraće konkurenciju kao nikada do sada u cilju odmazde
b). Zbog novih pravila će biti izmiješane karte i poredak će biti zgusnut pa će tako svako svakoga juriti.
Skloniji sam da je točnija prva interpretacija. No, samo Wolff zna na što je mislio.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hahaha…Hamilton izgubio mjesto od Tsunode…
Neprocjenjivo 😄
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tomo Vinković Stuttgart Gmbh
0
0