Izdvojeno

Sainz iskren: Brz sam, to je jasno, ali se još borim s bolidom i vježbam na stazi

Piše: Ante Vetma

Prije 10 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Carlos Sainz vjeruje da je sve još uvijek otvoreno kad je riječ o sutrašnjoj utrci, te da nije isključeno pobjedničko postolje, ali ni pobjeda.

Sainz je imao loše kvalifikacije jučer kad se zabio u zid dok je bio na prvom mjestu tijekom druge kvalifikacijske runde. Prošao je u iduću rundu, ali nije imao bolid s kojim bi mogao nastupiti pa je ostao na desetom mjestu.

“Bilo je vrlo bolno.”

“Neću to skrivati, jučer je bio vrlo loš dan za mene.”

“Tako to bude ponekad u sportu. Ponekad imate loše trenutke i sutra je bio jedan od tih dana. Pokušavam učiti iz tih stvari, pokušavam izići jači iz takvih situacija.”

“Najvažnije je da smo se danas vratili na solidnu poziciju. Za sutra je sve otvoreno, sve je moguće. Još uvijek mogu pobijediti, mogu biti na pobjedničkom postolju i mogu otići iz Imole sretan. Važno je da nastavim učiti iz ovih pogrešaka.”

“Nije nikakva tajna – takve pogreške se događaju s razlogom. Još se ne osjećam 100% ugodno u ovom bolidu, borim se s njime i pokušavam ga shvatiti.”

“Očigledno, brz sam, to je bilo jasno i jučer. U Australiji sam bio brz. Radi se o tome da nemam povjerenja u bolid, ne ponaša se predvidljivo. Čim to sredim bit ću na 100%.”

Ferrarijev šef Mattia Binotto je rekao da se Sainz još uvijek mora naviknuti da ima pobjednički bolid, ali i na pritisak koji dolazi s tim. Međutim, Sainz kaže da pritisak nije igrao ulogu u jučerašnjem sudaru:

“Ne mislim da se radilo o pritisku. Bili smo u 2. kvalifikacijskoj rundi i znao sam da imam dovoljno dobar krug za prolazak u Q3. Samo sam se testirao, pokušavao isprobati drukčije putanje s drukčijim balansom. Još uvijek se na stazi borim s bolidom i pronalazim svoj ritam. Zapravo nisam toliko pritiskao. U takvim uvjetima je uvijek lako pogriješiti.”

“No, da ste me jučer tijekom druge runde pitali osjećam li pritisak – rekao bih da ne. Igrao sam se s bolidom i pogriješio sam. Definitivno sam manje vježbao nego dečki protiv kojih se borim poput Charlesa, Maxa ili Checa.”

“Nedostaje mi to iskustvo, a nedostaje mi možda i strpljenje u Q2 da znam da mi ne trebaju te posljednje dvije desetinke sekunde koje sam jučer tražio. Rekao bih da će mi sad poslužiti ovo iskustvo. Jednom kad se naviknem na to – siguran sam da ću biti brz kao i bilo tko drugi.”

Sainz će u sutrašnju utrku krenuti s 4. pozicije, iza Verstappena, Leclerca i Pereza.

[gpvikend utrka=”vn-emilia-romagne-2022″]

Komentiraj

6 komentara

  1. Vidi se koliki je leclerc talent i sa razlogom je dobio onu posvetu od vettela. Dok je i vettel i sada sainz imao problema sa kontroliranjem bolida, a svi znamo kakav je ferari bio materijal nakon 17,18 godine, lec samo šiba i vozi. Brza i zadivljujuca prilagodba razlicitim bolidima. Svaki sa svojim ne bas malim manama.



    15

    6
  2. Sainz iskoristio maximalno današnji sprint, baš kao što je lagano mogao napraviti i u Australiji. Valjda je naučio lekciju s prvim krugom. Good luck sutra u lovu na podij, iako mislim da su ova trojica ispred njega trenutno brži na ovoj stazi, osim ako ne bude kakvih nepredviđenih situacija.



    9

    1
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    želim cs-u sve uspjehe. ali mislim da ništa od prve violine. kao što je max tu nijansu ispred pereza tako je cl ispred cs



    5

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni