Šef Aston Martina Mike Krack kaže da je s devetim kvalifikacijskim mjestom Sebastiana Vettela po prvi put vidio osmijehe na licima svojih kolega unutar ekipe.
Oni su došli u Imolu u nadi da će napokon ove sezone ući u posljednju kvalifikacijsku rundu, nakon što su u Australiji, Saudijskoj Arabiji i u Bahreinu imali utrke za zaborav.
“Kao što možete zamisliti – ovo je za nas veliki poticaj. Jučer sam prvi put vidio nasmiješena lica u garaži. Mislim da je bilo lijepo uživati u tome, ali danas je novi dan.”
“Problemi neće nestati preko noći. Morate uživati u trenutku kad je prikladno vrijeme za to.”
Njihov šef za performanse Tom McCullough kaže da je Imola pravo olakšanje nakon teškog vikenda u Melbourneu:
“Jednostavno nam treba više krugova. Trebaju nam dva čitava bolida, a oba vozača su uspjeli odraditi baš to. Učili su cijelo vrijeme. Uvjeti nisu išli nama na ruku, ali je tako bilo za puno drugih ekipa.”
“Mislim da je jučer bio jedan od dana kad morate biti u pravo vrijeme na pravom mjestu i odraditi čiste krugove.”
“U posljednjoj rundi Seb nije odradio čisti krug. U bolidu je definitivno bilo više potencijala, tako da smo malo frustrirani zbog toga. Svejedno, lijepo je biti frustriran u trenutku kad imamo jedan bolid u Q3, a oba su prošla u Q2.”
“Nismo to uspjeli dosad ove godine, tako da smo definitivno izgledali kompetitivnije u ovim uvjetima.”
Krack je zaključio da neće biti lako zadržati devetu poziciju za Vettela:
“Ne vjerujem da je bolid toliko brz da bude tamo gdje ga je plasirao. Naravno, to ne znači da ćemo se predati.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Budi prvi koji će napisati komentar!