Izdvojeno

Steiner odgovorio na Wolffove komentare: Želim da svi pozelene od ljubomore

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Američka momčad Haas u Formuli 1 je od 2016. i od samoga početka su ušli u partnerstvo s Ferrarijem. To partnerstvo je u potpunosti u skladu s pravilima FIA-e, ali to ne znači kako drugim momčadima ne smeta.

Podsjećamo, nedavno su se tri momčadi, predvođene direktorom Mercedesa Totom Wolffom, došle žaliti FIA-i i tražiti istragu je li odnos Ferrarija i Haasa toliko legalan koliko oni tvrde.

„Ovo se mora promijeniti jer ne želimo imati ovakve rasprave kakve imamo sada, zadnjih par dana i zadnjih par tjedana. Svi zaslužuju dobro nastupiti i ljudi koji odrade dobar posao trebaju dobiti zasluge za to, ali ovakvo skakanje s posla na posao i dvije momčadi na istome radnom mjestu stvara svađe kakvima nije mjesto u ovome sportu.“

Toto Wolff

Šef Haasa, Guenther Steiner, je u svom prepoznatljivom stilu odgovorio na Wolffove žalbe.

„Ponekad postoje stvari u pravilima koje vam ne odgovaraju, ali to ne znači kako samo možete otići i promijeniti ih. Mercedes je osam godina zaredom osvajao naslove prvaka, imali su odličan motor, super za njih, odradili su odličan posao.“

„Apsolutno nitko nije došao i javno rekao ‘Hej, moramo promijeniti pravila za motore jer Mercedes sve osvaja!’ Postoje pravila i neki ljudi misle kako će se sve promijeniti samo zato što su oni nešto rekli. Mislim kako se to jednostavno neće dogoditi.“

Iza Wolffovih komentara i žalbi najvjerojatnije stoji činjenica kako je Haas otišao od 0 bodova prethodne sezone, do izravne borbe s Mercedesom u prve dvije utrke ove sezone. Mnogi su taj Haas nazvali „Moby Dick“ i „bijelim Ferrarijem“ zato što je napravljen u bliskoj suradnji s talijanskom momčadi.

Steiner je nakon VN Bahreina i Magnussenove senzacionalne pete pozicije na kraju utrke vrlo jasno rekao što misli o kritikama upućenima njemu i njegovoj momčadi.

„Znate, ovakve optužbe su uvijek postojale i uvijek će ih biti, stoga me toliko ne diraju. Ako smo dobri, zovu nas Bijeli Ferrari, a ako nismo, onda smo pak ‘loša momčad’ , a to mi postaje smiješno. Morate naporno raditi kako bi izazvali ljubomoru kod drugih, sažalijevanje je besplatno. Ma znate što, želim neka se svi zelene od ljubomore, jer to onda znači kako smo obavili dobar posao.“

Guenther Steiner

Komentiraj

17 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Wolf najveca ljiga.



    28

    5
  2. Guenther neće ostat dužan nikome. Nadam se da će u Imoli opet u borbu s Mercom :)



    27

    0
  3. Ha… „bijelim Ferrarijem“ hahaha… A ŠTO JE S “rozim Mercedesom” donedavno … nikom ništa???

    Pa taj čovjek lica nema uopče !!



    26

    2
  4. Mislim voljeli Steinera ili ne…lik je car…djeluje mi ko balkanac 😃



    31

    0
  5. Ovo licemjerje je stvarno prešlo sve granice.
    Dok gubiš nikoga nije briga krene ti na bolje odmah krene prozivanje kako je to moguće.

    Po logici TW i OS ako si bio loš uvijek moraš biti loš.

    Kako se samo usuđuju napredovati i ponekad zaprijetili velikim dečkima.
    Stvarno bezobrazno od Hassa.

    Vidi Toto da mu i dionice AS-a odoše u minus pa se zabrinio.



    14

    2
  6. Koji lik je ova toto ,kmećanje mu neće pomoći



    12

    1
    • Pa više ako se ne varam nije dovoljno imati većinu da bi progurao (izforsirao)neke promjene po pitanju pravila već se sve ekipe moraju složiti i tada nije zagarantirano da će FIA reagirati.

      Tako da ako je to tako sada može Toto pjevati borbene koliko hoće a po Guntheru kako je izjavio da promjena neće biti rekao bi da je tako.



      12

      2
  7. Morate naporno raditi kako bi izazvali ljubomoru kod drugih, sažalijevanje je besplatno.

    Jedna od mudrijih izjava što sam čuo u zadnje vrijeme. :thumbs:



    23

    0
  8. Iskreno se nadam stagniranju Mercedesa i Wolfića tu gdje jesu još koju godinu , uz tendenciju pada iza McLarena Alpine i da ih redovito izazovu Bottas K. Mag Schumi i drustvo. Uzivam u cviljenju ovog čovjeka. Koliko netko može biti pohlepan i licemjeran. RP je doslovno kopirao bolid a sada plaču na nešto što uopće ne liči na Ferrari. Radili su to godinama sa RP i Williamsom. Ako je ono bilo legalno , ovo je legalno 1000%. Još bolja stvar je ta da bi netko trebao postaviti pitanje, od kuda Williamsu ovakav koncept bolida. Kakva je to suradnja?



    18

    1
  9. Bravo Steiner, neka pate



    11

    0
  10. Formula1
    Zeko Prikaži

    wolfiću bi bilo bolje da ne komentira ništa i da se primi posla.
    ovako to izgleda ko neko razmaženo i bogato dijete koje se žali mamici(tatici) kako je netko u školi bolji od njega i udri kme-kme



    9

    0
  11. “Podsjećamo, nedavno su se tri momčadi, predvođene direktorom Mercedesa Totom Wolffom,”

    Zar nije bilo 3 ekipe ne znamo koje su?



    2

    0
  12. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Samo deri Guenther


    0

    0
  13. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Nije ni čudo zašto ga uspoređuju sa Hitlerom.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni