Fernando Alonso nije uvjeren da njegova ekipa može tijekom ove sezone poništiti prednosti koju Ferrari trenutno ima u odnosu na njih.
Alonso se u Formulu 1 vratio nadajući se da će novi tehnički pravilnik izjednačiti grid i dati mu priliku da se bori za svoj treći naslov svjetskog prvaka. No, iako je Alpine pokazao dozu kompetitivnosti i unatoč Alonosovom dobrom tempu u kvalifikacijama u Australiji – u dvije utrke ove sezone je bio uvjerljivo sporiji od svog timskog kolege, a u trećoj u kojoj je bio ispred Ocona – je morao odustati zbog tehničkog problema.
S ukupno dva boda trenutno vjerojatno nije pretjerano zadovoljan, ali s obzirom na to da smo u ranom stadiju sezone, Alonso je relativno optimističan:
“Što se tiče hvatanja Ferrarija – mislim da će to biti teško. Trenutno smo osam desetinki ili jednu sekundu iza njih. Gledajući prve dvije utrke po pitanju kvalifikacijskih performansi.”
“Sustići takav zaostatak je malo preoptimistično, ali vidjet ćemo.”
“Moramo nastaviti raditi, još je rano. Možda pronađete nešto što je puno veće nego ste u početku mislili da će biti. Možda neki pomak bude ogroman.”
Alpine je trenutno na 5. mjestu u poretku konstruktora, samo dva boda iza McLarena.
[gpvikend utrka=”vn-emilia-romagne-2022″]
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ante, smijemo li dobiti izvor ovog članka, tj. ove informacije u članku?
Koji je sportski portal ili sportska agencija objavila ovu Fernandovu izjavu?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://www.racefans.net/2022/04/18/racefans-round-up-18-04-5/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zar nije po riječima Alonsa Ferrari druga momčad i da nikad nece biti prvi jer uvijek uzimaju ideje od drugih momcadi
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To misli na ono razdoblje kad je on vozio za Ferrari😂
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uf kad se sjetim Ferrarija iz 2011. Bolid nije mogo biti više dizajniran konzervativnije + onaj pokušaj kopiranja savitljivog prednjeg krila
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad znamo da su prošlih godina bili po krugu 1,3-1,5 s iza, onda ovih 0,8 s na početku sezone zvuči jako dobro. Ove sezone do kraja samo trebaju to prepoloviti i doći na ispod 0,5 s i onda se imaju čemu nadati druge sezone.
Ova sezona je više manje jasna, jedino Wolff i dalje tvrdi da njihov bolid u zračnom tunelu i po simulacijama i dalje pokazuje da je 1 s brži nego na samoj stazi, tako da ako njihov zračni tunel nije stvarno pogriješio sekundu, onda će valjda kroz par utrka otključati te performanse i priključiti se vodećoj dvojci.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Merc ce sigurno opet bit u vrhu….ako ne ove onda iduće godine
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma nije optimistično. Šta bi bilo. Pa vidi se da ste im za petama
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“u dvije utrke ove sezone je bio uvjerljivo sporiji od svog timskog kolege” – ovaj dio mi nije jasan. U Bahreinu je imao nekih problema u utrci i bolid je pojeo gume nakon par krugova. U SA po meni brži vozac…zeznuo se u kvalama jer se ispostavilo da je rabljeni set guma brži dok je u utrci bio bolji. U Australiji je bio daleko ispred Ocona…vjerojatno zbog setupa. Po meni Alonso ostavio bolji dojam, a vjerovatno će ici i na bolje.
E sad bolid je odlican u jednom krugu, ali u utrci im pace padne na razinu Alfe Romea i bolid previse jede gume. Podsjeca malo na Mercedes iz 2013.
Sve se to moze sredit, ali ni ostali nece spavati. Makar mislim da ce upravo te 4 tvornicke momcadi i napraviti najviše napretka zajedno s Mclarenom.
1
0