Izdvojeno

Valsecchi: Sainzov problem je taj što je naišao na nekog tko je vjerojatno talentiraniji od njega

Piše: Ante Vetma

Prije 10 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Stručni komentator talijanske Sky Sports televizije i bivši prvak GP2 serije Davide Valsecchi kaže da Carlos Sainz mora brzo reagirati i vratiti se u igru nakon katastrofalnog vikenda u Australiji.

Sainzov vikend se počeo raspadati već u kvalifikacijama kad je spletom nesretnih i nespretnih okolnosti uspio doći tek do devete startne pozicije; samo da bi u utrci naišao na nove probleme i na kraju vjerojatno frustriran pogriješio i izvrtio se u šljunak.

“Sainz je trenutno u vrlo kompliciranoj situaciji. Zna da ima dobre šanse biti svjetski prvak zato jer je bolid dovoljno brz. Međutim, problem je u tome što je u istom bolidu netko tko je vjerojatno talentiraniji od njega.”

“Sainz zna da mora požuriti. Hitno mora pobijediti, mora preuzeti vodstvo u prvenstvu.”

Valsecchi kaže da je samo pitanje trenutka kad će Ferrari odlučiti postaviti prioritete i prvog vozača, a to bi se moglo dogoditi još i prije ako se pokaže da Red Bull uspijeva riješiti svoje probleme nakon nešto lošijeg početka prvenstva.

“Poznavajući Ferrari – oni su poznati po svojoj strategiji prvog i drugog vozača. U tom slučaju sva energija ide na jednu stranu.”

“Mislim da je za Sainza ovo ključan period. Prošlog vikenda nije imao sreće, griješio je i to ga je skupo koštalo jer je odustao iz utrke.”

“To nije bio njegov najblistaviji trenutak, ali ovo mu je najvažniji period u životu i u karijeri. Mora se ubrzati i mora završiti na vrhu. U protivnom će izgubiti šansu.”

Valsecchi kaže da poznaje njegovu obitelj i da mu želi uspjeh:

“Malo navijam za njega. Sviđa mi se tip, dobar je, poznajem mu obitelj. Ne mogu reći da mi je prijatelj, ali znam ga jako dobro. Htio bih da bude prvak.”

“Međutim, ako ne pobijedi u iduće dvije ili tri utrke – bit će rezerva, bit će drugi vozač za Leclerca koji će vjerojatno postati svjetski prvak.”

“Nije lako biti drugi vozač. To je muka za svakog od nas vozača. Htjeli bismo biti najbolji. Ili barem – najbolji u vlastitoj ekipi.”

“Njegov položaj nije jednostavan. Bolid je kompetitivan, a jedino rješenje su pobjede. Trenutno je Leclercu lakša situacija.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Sainzov problem je što ga Ferrari hoće pretvorit u njihovog Bottasa. To se najbolje vidi po ovim svim pricama da je produzenje ugovora zapelo jer mu Ferrari nudi samo jednu godinu fiksu plus mogućnost produzenja ako se njima sprdne dok on hoće dvije godine fiksno. Tu situaciju smo gledali od 2017. do nedavno u jednoj drugoj momčadi.



    7

    5
    • dokle god se ne boriš za prvo mjesto, bilo WDC ili WCC, ne treba ti prvi i drugi vozač.
      čim u igru dođe mogućnost osvajanja bilo kojeg prvenstva, sve ove priče o ne imaju prvog vozača padaju u vodu.
      lako se zajeb… dok se boriš za treće, četvrto mjesto. ali kad zagusti, onda se mora znati tko je “gazda”.

      vjerojatno i hoće Ferrari to napraviti, čekaju da vide kako će se ova sezona odviti.



      11

      1
  2. Sve je to malo pretjerano, ne zaostaje on toliko za CL-om. Sve je to bilo jako blizu dok ga nisu pogodili problemi s volanom i onda greska.
    To nije razlog da ga se odmah otpise. Ali o necem se mora pisati :)



    16

    2
  3. jedan loš vikend koji je rezultat crvene zastave, volana pa na kraju i Sainzove greške (koju je sam priznao) gdje je u prvom krugu pokušao nadoknaditi sve i evo već teorija zavjere. Duga je sezona, imaju dobar bolid što je najbitnije, prva pobjeda mu je iza ugla. Mislim da bi se Sainz pa i njegovi fanovi trebali više fokusirati na sebe samog, a manje brigu brinuti o LEC-u. Stvarnost je takva da je LEC na drugom levelu trenutno, ne samo u odnosu na Sainza, nego još malo pa u odnosu na cijeli grid.



    12

    3
  4. Ne znam sto uporno branite Sainza, dobar je ali nije kalibar Leclerca. Na stranu sitne tehnicke poteskoce i njegove greske, race pace mu nije na razini Leclercovog. Ako ste gledali utrke, ocito je tko je brzi, previse Sainz zaostaje. Cak je i osvojio malo vise bodova zbog odustajanja Red Bulla. Meni koji sam odgledao sve utrke od prvog do zadnjeg kruga ove godine, opci dojam uopce nije upitan. Leclerc vozac broj 1, Sainz 2 i neka se naslov vrati u Maranello.



    24

    2
    • Ferrari
      nelinjo Prikaži

      Realista! 👍 😀



      6

      1
    • zato sto su se ljudi previse zakacili na proslu sezonu di je sainz “pobijedio” lec…

      po mojem misljenju je lec, kako kazu, na drugom levelu od vecine grida od kad je dosao u F1, sad samo ima bolid za prvo mjesto



      11

      5
    • Michael Schumacher
      27Ferrari28 Donator Prikaži

      Svejedno mi je tko će nam donijeti naslov, ali mislim da se Sainz ove goine muči sa dva problema, prvi je bolid koji još uvijek n može pročitati do te mjere da može komforno voziti i drugo je breme prve pobjede koje visi iznad njegove glave.



      8

      0
      • Ne znam ja, bilo je ovdje i komentara da je bolid napravljen po feedbacku Sainza (jer je iskusniji), i prosle sezone da se tako razvijao. Sad se odjednom Sainz ne moze priviknut na bolid koji je vecinom napravljen po njegovom inputu… Neka se odluce, jel je on razvijao bolid ili nije.. Mislim, brdo gluposti..



        9

        2
        • Nije baš isto prošlogodišnji bolid i ovo danas….



          4

          2
        • Michael Schumacher
          27Ferrari28 Donator Prikaži

          Ovogodišnji bolid sigurno nije imao puno sa feedbackom Sainza ili Leclerca.
          Ali prošlogodišnji bolid tu mi se čini recimo da sam pročitao članke oko toga da su ga u jednom trenutku slagali prema inputu od Sainza ( i da je Charles bio ljut zbog toga, nemrem sad naći te članke), a pod slagali ne mislim dizajnirali nego pripremali (možda i nek dijelove) za utrke.



          2

          0
    • Carlos Sainz 55
      2CV6 Prikaži

      Ne osvaja prvenstvo najbrži, nego onaj ko osvoji najviše bodova.
      Obzirom da si odgledao sve utrke od prvog do zadnjeg kruga ove godine – što je ravno cudu jer to niko nije uspio, moramo vjerovati u tvoju prosudbu “ko je koji kalibar”.
      Ohladi malo i sacekaj !
      Vidio si kako je završila prošla godina, mada nemam ništa protiv da ove pobijedi Leclerc.



      1

      0
  5. Ferrari
    Spoilt Prikaži

    Iduća 2 tjedna su ključna 😁



    9

    0
  6. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Duga je sezona. Doći će i Sainz do pobjede, uopće se nemojte sekirati.🙂



    1

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni