Otmar Szafnauer, dugogodišnji šef ekipe iz Silverstonea, koja je doživjela nekoliko inkarnacija od kojih je zadnja Aston Martin, nakon dolaska Martina Whitmarsha na hijerarhijski veću poziciju od njegove, procijenio je kako gubi utjecaj u ekipi, što je, uz nesuglasice s vlasnikom momčadi Lawrenceom Strollom, dovelo do raskida suradnje.
Odluka o prelasku u Alpine, barem prema dojmovima s prve tri utrke, čini se i više nego ispravna, a Szafnauera je istovremeno stavila u poziciju s koje može legitimno komparirati suradnju s višestrukim svjetskim prvacima i velikanima sporta – Sebastianom Vettelom i Fernandom Alonsom.
“Jako su slični. Različiti u osobnosti, ali slični u zahtjevima koje imaju kako bi mogli biti brži.”
“Sebastian daje nešto detaljniji feedback, a Fernando je fokusiraniji na segmente koji će mu odmah dati bolje performanse, tzv. “velike stvari”. Sebastian s druge strane krene od “velikih stvari” pa onda ulazi u detalje.”
“Postoje razlike, ali njihova želja za pobjedom i poboljšanjem izvedbe je jednaka.”
Alonsova izjava s početka sezone da želi nastaviti u Formuli 1 i nakon 2022. uz zadržavanje njegovog momčadskog kolege Estebana Ocona, ne ostavlja mjesta mladoj nadi Alpinea i F2 prvaku Oscaru Piastriju. Szafnauer će svakako biti među donositeljima odluke o tome kojem će se trenutnom vozaču Alpinea zahvaliti kako bi Piastri započeo F1 karijeru, ali je zasad, čini se, zadovoljan s vozačkom postavom.
“Ovo je prvi put da radim s njim [Alonsom]. Dopada mi se što je ultra kompetitivan i što sve oko sebe potiče da budu bolji i brži. Jako mi se sviđa što je i dalje gladan uspjeha, i što je iznimno talentiran. Vrlo brzo može izvući kvalitetan krug iz bolida, vjerojatno brže od bilo koga s kim sam radio.”
“To je sposobnost koju mnogi nemaju. Također je jako dobar nedjeljom, u utrci. Imamo jako dobru kombinaciju s njim i s Estebanom, koji je mlađi.”
Otmar Szafnauer
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrlo su slični, osim što Vettel nema sklonosti raspaljivati teorije zavjere da momčad favorizira suvozača, ne koristi špijunske informacije iz drugih momčadi i ne sudjeluje u namještanju utrke
16
25
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U kontekstu članka/izjave, to samo znači da je nešto manje kompetitivan
10
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koju utrku je namjestio? Kakva je to teorija kad je uzivo rečeno da se svi bore protiv njega? Koliko god ti želio da to bude istina jednostavno nije niti će ikada biti. Alonso je kralj i ti tu nećeš i ne možeš ništa promijeniti.
12
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Singapur 2008.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima neki konkretan dokaz ili nešto slično da je FA sve organizirao ili barem dio cijele priče?
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2007 je nepobitno dokazano da je sudjelovao u korištenju podataka za koje je znao da su nelegalno nabavljeni. 2008. u Singapuru je sudjelovao u namještanju utrke, sasvim sigurno jer je bio glavni korisnik cijele operacije. Dakle apsolutno nema šanse da nije znao zašto ima tako malo goriva u bolidu.
Da nije bio 2x wdc apsolutno je sigurno da 2010. više ne bi vozio F1. Ali teflonko je uz pomoć Briatoreove medijske kampanje uspio izgurati Kimija iz Ferrarija. To je bio fail epskih proporcija…. Te 2009 je trebalo otpustiti Domenicallija i/ ili LCdMa, a ne čekati još 5 godina. Stari Enzo se u grobu vrtio kao ventilator kad su genijalci iz Ferrarija 2010. plaćali Kimijevu plaću da vozi rally.
12
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Detaljno.
5
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2007 su podaci došli do njega to je jasno – znači nije ništa sam pribavljao – slažem se da je glupo odradio taj dio. Za Singapur nema ama baš niti jedne jedine stvari oli ti dokaza da je bio upleten u namještaljku-ova osobna nagađanja sačuvaj za nekoga iz osnovne škole. Kimi ili Alonso? Mislim da je tu sve jasno…
8
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@tapa-tapa
Dakle ti misliš da je dvostruki svjetski prvak toliko glup, neupućen i neinformiran o performansama svojeg stroja duboko u sezoni da se ne bi zapitao zašto imam tako malo goriva? Kakva je to čudna strategija za utrku.
A glede Kimija. taj frajer je 2012 i 2013 s krampom od Lotusa radio sitna čuda, mogao ih je raditi u Ferrariju da su tamo znali s njim…. Ali s njim je znao Todt i Dennis, a ostali nisu pojma imali kako od njega dobiti najbolje.
Ja kao navijač Ferrarija Alonsov kukavičluk 2010 u Abu Dhabju ne mogu zaboraviti nikad. 2012. objektivno nije imao šanse, RB je bio bolji, tu mu baš ništa ne zamjeram.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ wapi
Kramp od Lotusa???
Vidi se koliko si upućen u sport. Ako je s krampom došao do pobijede onda bi kasnije s boljim Ferrarijem garant osvojio naslov, a ne bio 100 bodova u zaostatku za Vettelom.
Dobro ti idu teorije zavjere. Što kažeš na Zemlju? Ravna?
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Jel ti misliš da bi jedan dvostruki svjetski prvak ciljano išao na ovaj scenarij? Ja ne. Pretpostavljam da je bila neka strategija u kojoj su riskirali ali da je bila Alonsova ideja ili da je sudjelovao u tome je čisto sr. Ja kao navijač FA to ne mogu zamisliti a ti kao njegov ne navijač pretpostavljam mozes. Međutim pitam se zašto silujete tu tezu bez i jednog iole suvislog dokaza. A što se tiče 2010 i AD-ako FA nije mogao izvuc nije nitko-barem ako mene pitas😁
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zd1400rt
Ja tebe ne vrijeđam, pa nemoj niti ti mene.
Imaš svoje mišljenje različito od mojega, argumentiraj ga ili nemoj, stisni minus, lupi glavom u zid, radi što god hoćeš, ali da prafraziram jedan film, “nisam puno vredan, al’ se vređati ne dam!”.
@tapa-tapa
Slažem se s tobom. Meni je taj AD 2010. preemotivan da budem racionalan :) A Singapur, korupcija nikad nema dokaza ako netko od aktera ne propjeva. Razumijem da bi bilo glupo da je u tome sudjelovao, ali meni je teško vjerovati da nije jer nije mu 2. utrka u životu…. Ali navijački pogledi – sve 5.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva čuda sa Lotusom? Uvjeran sam da bi i Alonso i Vettel odradili bolji posao od Kimija. Uostalom i Wolff je izjavio da bi Kubica bio prvak u Lotusu.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wolff je izjavio? Onda mora da je tako. :)
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uuuuuu….Kramp od Lotusa….. 2012 . Zestoko… Alonso bi sa tim Lotusom prije uzeo naslov nego sa Ferrarijem….
2013 u drugoj polovici sezone su svi bili krampovi u odnosu na RB…
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lotus je 2012 možda bio najbolji bolid. Grosjean koji se zakucavao u prvim krugovima ali bolje se kvalifikovao od Kimija, i Kimi koji pokazaće se kasnije nije bio na nivou top vozača. Da je tu bio jedan top vozač, to bi bio bolid sa kojim bi se najlakše došlo do titule… Bolid solidan u kvalifikacijama (u rukama boljeg vozača bi vjerovatno češće bio i na samom vrhu), a u utrci vrhunski. Daleko najbolji prema gumama.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam da li bi ijedan vozac napravio bolji posao u Abu Dhabiju 2010. 1 na 1 bitke Alonso, Kimi su po meni jedni od najboljih i najcistijih.
A Lotus je 2012 i 2013 bio jako dobar bolid. Race pace odlican, ali cesto zapeli iza sporijih bolida koje nisu uspjeli preteci zbog manje maksimalne brzine. Kimi u 2013 prije promjene guma je licio na starog Kimija iz dana u Mclarenu. Jako dobro je razumio te gume. A i Alonso je nedavno rekao da bih s tim Lotusom se moglo konkurirati za naslov da je bilo vise novaca u tom timu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Obojca su ferari kante cijedili kolko god je islo.. grande
31
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedan je, drugi bas i ne.
11
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci i Vettel je toliko toksican za ekipu?
8
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovakav komentar mi smrdi na klasicni britanski mozak.
Toksican, nemotivirajući, zloban, politicar, baba roga, egoist il sta vec ne. Frajer isti ko i svaki ostali sampion, a od njega napravili Hitlera..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije neko mjerilo ali DTS sezona u kojoj Vettel broji zadnje dane u Ferrariju je superkrinđ svaki put kad bi on ušao u kadar. Doslovce vidiš nelagodu na svima čim se pojavi ili nedaj bože otvori usta.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bude panika u 7 mjesecu sa Piastrijem, Ocon ima ugovor do kraja 24, Alonso hoće voziti do kraja ovih tehničkih pravila, znači do kraja 25, jedina šansa mu je za drugu sezonu da ode Latifi, 2024 ako uđe Andretti to bi se valjda moglo dogovoriti, ali 2 godine ne može sjediti na klupi.
3
0