Za tri tjedna po prvi put ćemo gledati VN Miamija. Staza je dugačka 5,4 kilometara i vozi se u smjeru suprotno od kazaljki na satu. Očekivano vrijeme kruga je oko 1 minute i 35 sekundi, a prosječna brzina bi trebala biti oko 217 kilometara na sat. Staza je slično kao u Sočiju smještena tako da se vozi oko stadiona, u ovome slučaju riječ je o Hard Rock stadionu na kojemu domaće utakmice igra NFL momčad Miami Dolphins. Očekuje se kako bi staza trebala imati tri glavna mjesta za pretjecanje, ono najvažnije na prilazu prema zavoju broj 17 koji se nalazi na kraju 1,2 kilometar duge ravnine po kojoj bi bolidi trebali dostizati brzinu od otprilike 320 kilometara na sat.
Za izgradnju staze zadužena je britanska tvrtka Apex Circuit Design. Njihov inženjer Charles Metcalfe je objasnio kakvi su ciljevi i što sve žele postići stazom u Miamiju.
“Najvažnija stvar u dizajnerskoj filozofiji naše tvrtke je uzbudljivo utrkivanje. Nama kao tvrtki je u interesu napraviti izazov za sve momčadi Formule 1, te njihove bolide, trkaće inženjere i naravno njihove vozače. “
“Najviše smo fokusirani na redoslijed zavoja i dinamički raspon zavoja – od jako brzih do jako sporih, te kako bismo to izveli jako puno se služimo simulatorima i namjerno slažemo redoslijed zavoja u krugu kako bi drugi dio staze pasao drugačijim postavkama na bolidu.”
“Od četvrtog do osmog zavoja je dio staze s vrlo jakim bočnim silama gdje će bolidi puno teže pretjecati i uz to je performansa bolida na izlasku iz osmog zavoja ključna za konačno vrijeme na kraju kruga. Nakon toga slijede jako brzi zavoji devet i deset, gdje možemo očekivati puno borbi kotač uz kotač.”
“U trećem sektoru su jako spori zavoji 14, 15 i 16, odmah ispod nadvožnjaka, to je namjerno napravljeno kao jako teška sekvenca zavoja. Također smo napravili ‘generatore grešaka’ u obliku naglih promjena nagiba i prijanjanja u zavojima što bi moglo uzrokovati promjene pozicija zbog prednosti momčadi koje su odabrale postavke koje pogoduju trakciji pri manjim brzinama umjesto prijanjanju pri većim brzinama. “
“Nastojimo izazvati trkaće inženjere i njihove postakve bolida što je više moguće. Ovo je ulična staza s nekim jako izazovnim zavojima zbog kojih biste očekivali kako je visoka potisna sila rješenje, ali s druge strane su dugački pravci i sekvence brzih zavoja koje više pogoduju postavkama za manji otpor . Sigurno će biti kompromisa između razina potisne sile i bit će zanimljivo za vidjeti kakve će biti razlike u najvećim brzinama između momčadi. Želimo vidjeti taj veliki spoj kako bi utrkivanje bilo što zanimljivije.”
Osim same staze, Apex se želio pobrinuti kako bi i navijačima koji su došli iskustvo bilo što bolje. Valja spomenuti kako su karte za tribine bile u potpunosti rasprodane u roku nekoliko sati od trenutka kad su puštene u prodaju prošloga rujna.
“Od samoga početka planiranja imali smo koncepte onoga što želimo iz trkačke perspektive i htjeli smo naći nekakvu sredinu jer je ipak riječ o popularnom događaju. Htjeli smo postići neka su i momčadi i navijači zadovoljni. To je veliki balans koji se mora postići i zbog toga smo imali puno koraka unaprijed i unatrag kako bismo našli taj savršeni pristup i rješenje.”
Charles Metcalfe
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Kenzo.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad več opisujete stazu bilo bi poželjno da se stavi nekakva slika te staze.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemamo sliku.
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi portali imaju, ali vi eto nemate.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/M9keSR9XSRE
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cak i ne izgleda lose. Vidjet cemo uskoro je li dobra ili ne. Prema snimci ocekuje se vrlo eksluzivan dogadjaj sa svim ovim “kucama” i terasama.
Nadam se da ce svi biti zadovoljni.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve staze su dizajnirane za uzbudljivo utrkivanje, ali nešto se pita i vozače i bolide :-)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svim navijacima,urednicima i njihovim obiteljima sretan Uskrs,mir i dobro.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sretan Uskrs svima!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom da je za izgradnju stazu zadužena ova britanska firma – koliko sam uspio pronaći – čini se da Tilke nema nikakve veze s dizajnom.
Zna li netko informaciju ima li Tilke ikakve veze s ovom stazom? Odnosno, ako nema koja je zadnja staza koja je pridružena F1 kalendaru, a da Tilke nije sudjelovao u njenom izgledu (ovdje ne računam Mugello s obzirom da je utrka na Ferrarijevoj stazi bila samo jednom).
3
1