Izdvojeno

Pirelli čestitao Albonu na neviđenom uspjehu; Isola: Ja i dalje ne razumijem kako je to bilo moguće!

Piše: Marko Litvić

Prije 10 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Alex Albon osvojio je prvi bod za Williams prošloga vikenda na VN Australije. Podsjećamo kako je startao posljednji nakon sudara s Lanceom Strollom na prethodnoj utrci u Saudijskoj Arabiji. Postizanje bilo čega s posljednje startne pozicije zahtijevalo je rizičnu i nesvakidašnju strategiju, za koju je šef momčadi Jost Capito rekao kako je “smišljena u trenutku”.

Albon je startao na najtvrđim C2 gumama i vozio sve do predzadnjeg, 57. kruga., unatoč tome što su na stazi nekoliko puta bili sigurnosni automobili, bilo da je riječ o virtualnom ili normalnom. Vozači oko njega su koristili prilike i svi odlazili na nove tvrde ili srednje gume, ali on je ostajao na stazi. Tako se popeo do za momčad visoke sedme pozicije, s koje je pao na desetu nakon zaustavljanja u boksu u predzadnjem krugu. U tom trenutku je bilo iščekivanja i ispitivanja hoće li uspjeti obraniti poziciju od vozača Alfe Romeo – Guanyua Zhoua, što je odradio prilično uspješno, završivši 2,3 sekunde ispred Kineza.

Postignuće mladog Britanca s Tajlandskim državljanstvom impresioniralo je i upravu Pirellija, te je tako Mario Isola, voditelj Pirellijevoga odsjeka za Formulu 1 osobno imao riječi pohvale na Albonov račun.

“Prvi put u 12 godina sam vidio kako jedan bolid vozi od početka do kraja utrke na istome setu guma. Nevjerojatan pristup.”

Zadnji put kad se slična situacija dogodila bilo je na VN Rusije 2014., kad je Nico Rosberg odlučio obaviti zaustavljanje već na kraju prvoga kruga nakon što su mu gume bile jako oštećene nakon borbe s Lewisom Hamiltonom. Rosberg je ostao na tim gumama ostao do kraja utrke i završio je na drugoj poziciji, 13 sekundi iza Hamiltona, te na neki način izveo “obrnutog Albona”.

Kad je upitan hoćemo li uskoro opet moći vidjeti sličnu situaciju, Isola je odgovorio kako se puno faktora mora poklopiti i kako su u Williamsu iskoristili apsolutno svaku priliku koja im se ponudila na utrci prošle nedjelje.

“Sve ovisi o tome koliko je opterećenje na gumi, s time je i sigurnosni automobil pomogao. Williams je iskoristio gume do kraja uz jako dobru brzinu na stazi. Jako zanimljiva i važna informacija.”

“Ove godine je nešto teže očuvati temperaturu guma s obzirom na manju temperaturu grijača guma i novim smjesama guma. Također, to čini prvih par krugova nakon sigurnosnoga automobila jako zahtjevnima jer morate jako dobro zagrijati gume. Ovo je stvarno nevjerojatno, ja i dalje ne mogu shvatiti kako je to bilo moguće!”

Mario Isola

Komentiraj

5 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Mislim da je bolje rečeno kako je Albin izveo obrnutog Rosberga



    17

    0
  2. dok sam gledao prijenos sam mislio da će izvesti neku vragoliju u sivoj zoni pravila tipa da odu u boks u zadnjem krugu pa prođu ciljnu crtu u pitlaneu… ali nije bilo potrebe, uzeli bod ko kuća čisto i fer



    4

    1
  3. Treba ukinuti pravilo da moras u boks jednom.Totalno bezveze pravilo mogao je Albon uzeti puno bodova.



    3

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni