Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Carlos Sainz predlaže rotirajući kalendar utrka

Haris Džananović

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Carlos Sainz predlaže rotirajući kalendar utrka

Haris Džananović

Vozač Scuderije Ferrari i trenutno trećeplasirani u poretku vozača, Carlos Sainz, dao je svoje mišljenje o gorućoj temi novih utrka u kalendaru i eventualnom izbacivanju nekih povijesnih staza. Naime, predložio je da se utrke rotiraju na godišnjem nivou – nešto što je već viđena praksa s Velikom nagradom Njemačke kada su se kao domaćini izmjenjivale staze Hockenheim i Nurburgring.

Sport proživljava rast popularnosti u posljednjih godinu dana, što je vjerojatno posljedica velike gledanosti Netflixove serije “Drive to Survive” te pojačane prisutnosti Formule 1 na društvenim mrežama. Posebno je primjetan porast gledanosti u Sjedinjenim Američkim Državama, koje predstavljaju jedno od ključnih ciljanih tržišta, a korak naprijed je napravljen organizacijom utrke u Miamiju ove sezone i potvrđivanjem utrke u Las Vegasu u sezoni 2023.

Prema važećem Concorde ugovoru, koji traje do 2025. godine, maksimalan broj utrka u jednoj sezoni je 24 – što znači da je neminovan prekid suradnje s nekim aktualnim utrkama ako je u planu uvođenje novih.

Sainz je pokazao razumijevanje prema postulatu koji kaže “da je posao samo posao”, ali je i upozorio da uklanjanje nekih povijesnih utrka u Europi može dovesti do gubitka identiteta sporta i eventualno do konačnog gašenja kolijevki utrkivanja na Starom kontinentu:

“Mislim da je vrlo važno postaviti čvrst limit na broj utrka u jednoj sezoni, zbog vozača i momčadi u smislu logistike, ali i zbog toga što će neke važne staze platiti cijenu prekomjernog planiranja. Očigledno, veliki sam ljubitelj lokacija poput Miamija i Las Vegasa, ali istovremeno ne želim da gubimo europske klasike.”

Pored toga, pozvao je na racionalno razmišljanje i osluškivanje javnog mnijenja:

“Nadam se da ćemo u budućnosti pronaći kompromis za staze koje ne mogu priuštiti mjesto u kalendaru svake sezone, po sistemu rotacije svake dvije ili tri godine. U svakom slučaju, nikako ne bih volio da prestanemo s utrkivanjem u Europi. Mislim da su to sjajna mjesta za utrkivanje, s bogatom povijesti, naslijeđem i velikom tradicijom. To se osjeti i na stazama, a i među lokalnom publikom. Moramo ih zadržati na kalendaru u bilo kojem obliku.”

Zadnji donatori:
Vordas
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10061 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Haris Džananović
Pulsmedia autor
20 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Ferrari nelinjo Prikaži

    …Jedino ispravno misljenje. Mislim da se sa ovim što Carlos kaže, slaže 99% vozača i navijača F1. S tim da bi neke klasike trebalo ostaviti trajno u kalendaru, bez ikakvih rotacija.



    14

    0
  2. Mika Hakkinen CowboyT90 Donator Prikaži

    Već sam bio pisao da neke povijesne staze trebaju ostati bez obzira na sve.
    Idealno u ovom sustav rotacija bi bilo po meni recimo 24 utrke (kad se ta brojka spominje), od toga imamo recimo 12 staza koje su nedodirljive, a drugih 12 staza se rotira. I na taj način imamo sve pokriveno. Možda Miami ili Vegas za koju godinu postane kultna staza, nikad ne reci nikad.



    1

    0