Izdvojeno

Vettel: Bilo bi strašno da izgubimo neke povijesne staze

Piše: Ante Vetma

Prije 10 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel kaže da bi za Formulu 1 bilo “strašno” izgubiti tradicionalne utrke koje su obilježile povijest ovog sporta.

Formula 1 ove godine ide u Miami, a od iduće godine ćemo Velike nagrade gledati i u Las Vegasu i u Kataru. Sve se češće spominje odbacivanje staza poput Belgije ili Monaka. Iako je Imola zaključila novi ugovor do kraja 2025. godine, Njemačke više nema u kalendaru, a Francuska, kao i Belgija, svoj ugovor završava nakon ove sezone.

“Mislim da je uvijek uzbudljivo otići na nova mjesta, pod uvjetom da se radi o dobrim lokacijama, pravim mjestima koja vrijedi posjetiti.”

“Bili smo manje prisutni u Americi, a onda je Austin došao u kalendar. To je bila uzbudljiva utrka koja se pokazala uspješnom. Možda je još jedan sjajan primjer Singapur. Nismo nikad prije bili tamo, a sad razmišljamo – lijepo se tamo vratiti. Tamo je bila prva noćna utrka i mislim da ima određenu posebnost. Prema tome, lijepo je istražiti nove lokacije.”

“Naravno, nadate se da će sve staze biti dobar dodatak kalendaru. No, ne želite izgubiti staze na koje odlazite već dugi niz godina. Bilo bi strašno izgubiti Melbourne. Bilo bi strašno izgubiti neke staze, kralježnicu ovog sporta koja je u Europi.”

Vettel je predložio da bi jedno od rješenja moglo biti rotiranje zbog velikog interesa.

“Formula 1 je biznis, a na novim mjestima postoji financijski interes. Ali, što se nas tiče – ovo je sport, to je naša strast. Mi to ne gledamo kao biznis. Mislim da to više gledamo sa sportskog aspekta. Neka mjesta nešto znače zato jer imaju bogatu povijest i tradiciju.”

“Mislim da mora postojati balans između istraživanja novog tržišta i zadržavanja na tradicionalnim stazama na kojima postoji povijest i na kojima postoje velike navijačke skupine.”

“Nezamislivo je da izgubimo Italiju, recimo. Više je razloga za to, iako objektivno – vjerojatno oni najmanje plaćaju za održavanje utrke. Ali da, mislim da to moramo čuvati.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Svake godine sve manje i manje povijesnih staza.U buducnosti ih nece ni biti vise.



    4

    1
  2. Neka Ferrari uloži veto na Monzu, Spa, Suzuku, Silverstone, Montreal, Interlagos i Monaco (yebi ga, nekako ne može bez kneževine), pa može i Austin i Mexico,.
    Popisu bi dodao i Hockenheim, Istanbul i Sepang, ali nisu trenutno u kalendaru……
    Ostalo neka se šalta na 2 godine.



    2

    0
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Ako izgube SPA izgubit će i zanimanje Američke i svjetske javnosi za F1.
    Spa je bila uvijek uvodna utrka u drugi dio sezone i konačni obračun.
    Zaboravljaju da su Ameri fascinirani F1 jer dolazi iz Europe.
    Ameri su općenito fascinirani Europom jer nemaju svoju staru povijest i Europa im je pradomovina.
    Mislim da griješe što trče isključivo za parama dopuštajući sebi utrke u državama pod autoritativnim režimina
    u kojima negdje nema gotovo da nema ni publike (Azerbaijan) . Cijela utrka je samo za bildanje statusa božanstva lokalnom voždu.



    9

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni