Izdvojeno

Tost: Schumacher mora barem tri godine negdje drugdje voziti prije razmišljanja o Ferrariju

Piše: Marko Litvić

Prije 10 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mladom Micku Schumacheru ovo je druga sezona u Formuli 1. Uz glavni zadatak vožnje za Haas, ima ulogu rezervnoga vozača Ferrarija koju dijeli sa Antoniom Giovinazzijem.

Prošlu sezonu je proveo uglavnom na samome začelju poretka, par krugova zaostatka za vodećima i samo sa svojim momčadskim kolegom kao društvom. Ove sezone se za njegovu ekipu sve čini puno bolje i Haas je zapravo u borbi za bodove sa svojim bolidom VF-22.

Schumacher još nije osvojio ni boda, ali je bio blizu u nekoliko situacija. Iako je još jako rano, mnogi su potaknuti isključivo nostalgijom pa kažu da je njegova sudbina jednoga dana službeno voziti za momčad s kojom je njegov otac dominirao prije 20 godina.

Jedan od ljudi koji ne sumnjaju u njegov talent, ali misle kako se Schumacher mora polako razvijati je Franz Tost, trenutni direktor momčadi AlphaTauri i u prošlosti mentor Schumacherova oca Michaela i strica Ralfa.

“Mora voziti negdje drugdje barem još tri sezone, Formula 1 je puno kompliciranija nego što je bila prije. Vozač mora barem tri godine učiti prije nego što može voziti za momčad na vrhu. George Russell i Charles Leclerc su isto trebali neko vrijeme.”

“Mick prvo mora stalno pobjeđivati svoga momčadskog kolegu Kevina Magnussena i pokušati dovesti Haas do nekakvoga uspjeha. Trenutno je to njegov zadatak, ništa drugo.”

Franz Tost

Marc Surer, bivši švicarski vozač Formule 1, vjeruje da Mick mora jako puno učiti, što je u ovom modernom vremenu lakše nego ikad:

“Mick je dokazao koliko je sposoban za učenje preko svojih uspjeha u Formuli 3 i Formuli 2. Oba prvenstva je osvojio u svojoj drugoj sezoni u natjecanju.”

“U današnjoj Formuli 1, učenje je jedna od najvažnijih stvari. Danas sve možete vidjeti iz podataka telemetrije, od kretanja kotača za vrijeme skretanja do koliko je vaš momčadski kolega imao pritisnutu papučicu gasa na tom dijelu staze. Mick bi sad trebao dobro proučiti sve to.”

Marc Surer

Komentiraj

15 komentara

  1. Uh, kako na ovoj slici podsjeća na starog. 😲
    BTW, slažem se sa Tostom.
    Polako.
    Neka se prvo pozabavi sa Kevinom, zatim “savlada i preraste” Haas.



    18

    0
  2. “George Russell i Charles Leclerc su isto trebali neko vrijeme.”

    George i Charles su generacijski talenti i bilo je neupitno da će jednog dana biti glavne sile Mercedesa i Ferrarija, a Mick po trenutnim vožnjama jedva da može sanjati mjesto u Alfi

    Ok je dečko, no teški vozački mediokritet



    13

    8
  3. Moze postati prvak ako se nađe u pravom autu u pravom trenutku i da mu netko od kolega nije Leclerc, Max, Norris, Russell…
    Vidi se da nije generacijski talent, prosjek ili mrvicu bolji.



    13

    1
  4. Za njega se vidi da mu je potrebno prilagodbe na novosti, koliko je poznato i u nižim kategorijama u prvoj sezoni je bio loš. Ovdje zasada nije nešto pokazao, a ako ga u ovoj sezoni Magnusen napraši, ništa iz toga….vrh vozača grize već u 1. sezoni, ako u drugoj nisu pošteno pobijedio momčadskog kolegu, to je znak prosječnosti



    4

    3
  5. Daleko je on jos od Ferrarija. Tj barem od razine koju Ferrari zasluzuje da njihovi vozaci imaju.
    Iako ne sumnjam da je i Ferrariju najveca zelja da se ponovo spoje to prezime i crvena boja , tako da nece biti potrebno da “mali” bude na najvisoj razini.



    3

    1
  6. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Neki vozači odmah pokažu puni potencijal. A nekome treba vremena. Nije isključeno da se neko ko nije odmah izgledao kao top vozač izgradi u nepobjedivu zvijer… Samo polako, ima još vremena za Micka. Ako do kraja sezone pokaže da je bolji od Magnussena, to je već bolje od tih nekih generacijskih talenata koji su se dokazivali protiv invalida ili sinova milijardera…



    5

    2
  7. priznajem da sam ugodno iznenađen brojem darovitih skauta koji su objektivno (pr)ocjenili potencijal micka i na osnovu svog znanja i stručnog opažanja zaključili da od micka nema ništa . jednostavno , nije generacijski talent za razliku od npr russella koji je već u prvoj sezoni to pokaza . OK u Q je završava na dnu , u trkama koje je završava zaostaja najmanje krug osim u 2 trke kad je završija u istom krugu sa vodećim . e ali je u njemačkoj te 2019. pokaza da je generacijski talent osvajanjem 11. mista . naravno , pri tome treba zanemarit da su odustali gasly , hulkenberg , perez , leclerc , bottas , norris , ricciardo , a kimi i goivinazzi dobili kazne od 30 s pa ih je GR “preteka” . za razliku od GR mick je u svojoj prvoj sezoni dobrom haasu ( puno boljem od williamsa iz 2019. GR zar ne ? ) nije napravija ništa . u Q na dnu , u trkama zaostaja najmanje krug osim u jednoj ili dvi trke , a najbolji plasman iz 2020. je bilo 12. misto u mađarskoj ali nije mick to osvojia “junačkom” vožnjom ka GR u njemačkoj nego zbog odustajanja norrisa , pereza , strolla , leclerca , bottasa . u tako dobrom haasu koji je već 2019. bija tako dobar da za 2020. nisu trebali radit nikakva poboljšanja rezultati MS su bili sramotni . time je pokaza da nije talent generacijski jer npr u puno lošijim bolidima sauberu , TR , McL ( svi lošiji od haasa iz 2020. ) max , leclerc , norris i russell naravno su pokazali da su generacijski talenti . kako su čudni “skauti” portala u svom vrednovanju mladih vozača … npr max je u prvoj sezoni osvojia 49 bodova , norris također , leclerc 39 čime su odmah pokazali klasu ali npr stroll koji je u rookie sezoni osvojia 40 je po “skautima” to osvoja na guzove i bija i osta papak . GR , generacijski talent je tek u 3. sezoni osvojia svoje prve bodove za williams u svojoj 49. trci , a MS u svoje dosadašnje 24 trke još ni boda čime dokazuje šta ? a da je momčića prestat gledat , uspoređivat sa njegovim velikim ocem ? jer i da ove sezone bude bolji od KM imam utisak da bi mnogi “skauti” to proglasili srićom , a ne talentom jer ko može volit sina vozača koji ni danas mnogi ne vole ? max je bodove osvaja već u svojoj 2. trci , norris također . leclerc u 4. , a da je tim bija pametniji i mick bi svoje prve bodove osvojia u 2. trci ove sezone jer svi znamo ( samo šta mnogi to “zaboravljaju” ) da je lanjski haas bija govno od bolida i zbog toga je ovo orva “prava” sezona micka . ako ga KM pobjedi svi će “zaboravit” činjenicu da je Km do sada odvozija 6 sezona , 122 trke , a mick 2 sezone i 24 trke . ali zar je iskustvo važno kad imaš prezime schumacher ? btw , zanima me kako bi “skauti” vrednovali generacijaski talent alonsa 2001. u minardiu ( da je postoja ovakav portal ) kad je završija gotovo na dnu poretka pobjeđen i od “anonimnog” kolege marquesa ? ;)



    6

    0
    • Prvo, “skauti” i ostali pojedinci ovog portala su itekako irelevantni u bilo kojoj raspravi jer su “fanovi” vođeni niskim strastima tako da nema koristi objašnjavati situaciju jer svejedno pišu i raspravljaju bez argumenata.

      Drugo, nabrojani vozači – Rus, Max, Lec su bolji vozači od Micka i imali su poštenije vozačke kolege i općeniti bolje predstave od njega, prosta stvar zapravo, Mick sad ima Magnussena koji je povratnik (svejedno miljama ispred Mazepinovih sposobnosti) i po nekom defaultu bi trebao imati uvjerljivije nastupe od njega ukoliko želi raditi ono što rade Max, Lec, Rus, Norris, a to je boriti se u top tier ekipama i čekati priliku za naslov.



      3

      3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni