Izdvojeno

ACM: Nije istina da će VN Monaka nestati iz kalendara

Piše: Lovro Andraka

Prije 11 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Predsjednik Automobile Club de Monaca (ACM) Michel Boeri odbacio je tvrdnje o mogućem nestajanju Velike nagrade Monaka nakon ove godine i rekao da je novi ugovor stvar formalnosti.

U kalendaru trenutno imamo 23 utrke – VN Rusije je otkazana, no traži se zamjena, a to bi prema najnovijim glasinama mogla biti druga utrka u Singapuru. Dogodine stižu Katar i Las Vegas, budućnost VN Kine koja ima ugovor do 2025. još uvijek nije poznata, a postoje i priče o mogućem povratku u Južnoafričku Republiku na stazu Kyalami u narednim godinama.

Kalendar bi sa svim tim dodacima premašio granicu od 24 utrke, a pod prijetnjom ispadanja mogli bi se naći neki klasici poput Monaka kojem ugovor istječe ove godine. Boeri tvrdi da do toga neće doći:

“Ljudi pričaju o navodnim poteškoćama u održavanju utrke nakon ove godine, da su financijski zahtjevi Liberty Medije previsoki za Monako i da će naša utrka nestati.”

“To nije istina. I dalje smo u pregovorima i sada ih moramo konkretizirati potpisom ugovora. Ne znam hoće li ugovor trajati tri ili pet godina, ali to su samo detalji.”

Najprestižnija utrka Formule 1 bila je dio kalendara u prvoj sezoni 1950. godine, a zatim se nakon pauze održavala svake godine od 1955. – niz je prekinut 2020. zbog izbijanja pandemije koronavirusa, a na prošlogodišnjoj povratničkoj utrci na ulicama kneževine slavio je Max Verstappen.

Komentiraj

4 komentara

  1. Klasici poput Monaca, Spa, Monze, Silverstonea bi trebali biti nedodirljivi.



    17

    1
  2. Nedavno sam pročitao da nove (arapske) staze plaćaju FIA-i 50-60 m EUR po sezoni (ne mogu sad naći link pa je moguće da sam fulao koju kunu gore ili dolje), a stare plaćaju cca 50% od toga. Bit će “veselo” kod pregovaranja o produljenjima ugovora…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni