Sukladno očekivanjima, krovna organizacija Formule 1, FIA, izdala je priopćenje u kojem staje u obranu Aston Martina kao sigurnosnog automobila. Podsjetimo, nekolicina vozača je, nakon vikenda u Australiji, kritizirala Aston Martinov safety car, te smatra kako je tijekom svog boravka na stazi, bio prespor.
“U jeku nedavnih komentara vezanih za tempo sigurnosnog automobila Formule 1 na utrci u Australiji, FIA još jednom želi istaknuti da primarna funkcija sigurnosnog automobila nije brzina, već sigurnost vozača i sudaca.”
Prošlosezonski prvak Max Verstappen prošlotjedni je safety car usporedio s kornjačom, dok je George Russell izjavio kako je Mercedesova inačica sigurnosnog automobila pet sekundi po krugu brža od Aston Martinove.
Mercedes je od 1996. do prošle godine imao svojevrsni monopol na sigurnosne automobile, a tada mu je FIA odlučila udružiti Aston Martin te kroz sezonu izmjenjivati dva različita safety cara.
“Postupanje sigurnosnog automobila uzima u obzir nekolicinu stavki, ovisno o incidentu. To uključuje grupiranje vozača u kolonu i vrijeme potrebno za čišćenje staze, te se shodno tome prilagođava njegova brzina. Nju određuje kontrola utrke i ona nema veze s kapacitetima automobila, koji su, bez sumnje, vozila vrhunskih performansi, opremljena za suočavanje s promjenjivim uvjetima na stazi. Također, vožena su od strane jako iskusnog vozača i suvozača.”
Podsjetimo, još od 2000. godine, uz pokoju utrku iznimke, za volanom safety cara sjedi danas 50-godišnji Bernd Mayländer, čovjek koji iza sebe ima desetak natjecateljskih sezona u raznim automobilističkim kategorijama.
FIA za kraj dodaje kako su uvjeti iza safety cara jednaki za svih:
“Utjecaj brzine sigurnosnog automobila jednak je na sve vozače, a oni su odgovorni prilagoditi se uvjetima i sigurno voziti kroz svo vrijeme njegova boravka na stazi.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budimo realni, nama navijačima je u interesu da je SC što sporiji, tako da se što manje krugova baci u vjetar dok se očisti staza.
33
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
osin RBR navijacima, više krugova da mogor proprdi
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Clap Clap
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu ni moji motori puno bolji po tom pitanju 😁
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vauu napokon dobra izjava fie za promjenu.Svako ima iste uvjete tako da ne seruckaju bezveze Max i Russel.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad ce ferkan bit safety?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada mu plate.
4
0