Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

FIA stala u obranu Aston Martinova safety cara

Ivan Barin-Turica

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA stala u obranu Aston Martinova safety cara

Ivan Barin-Turica

Sukladno očekivanjima, krovna organizacija Formule 1, FIA, izdala je priopćenje u kojem staje u obranu Aston Martina kao sigurnosnog automobila. Podsjetimo, nekolicina vozača je, nakon vikenda u Australiji, kritizirala Aston Martinov safety car, te smatra kako je tijekom svog boravka na stazi, bio prespor.

“U jeku nedavnih komentara vezanih za tempo sigurnosnog automobila Formule 1 na utrci u Australiji, FIA još jednom želi istaknuti da primarna funkcija sigurnosnog automobila nije brzina, već sigurnost vozača i sudaca.”

Prošlosezonski prvak Max Verstappen prošlotjedni je safety car usporedio s kornjačom, dok je George Russell izjavio kako je Mercedesova inačica sigurnosnog automobila pet sekundi po krugu brža od Aston Martinove.

Mercedes je od 1996. do prošle godine imao svojevrsni monopol na sigurnosne automobile, a tada mu je FIA odlučila udružiti Aston Martin te kroz sezonu izmjenjivati dva različita safety cara.

“Postupanje sigurnosnog automobila uzima u obzir nekolicinu stavki, ovisno o incidentu. To uključuje grupiranje vozača u kolonu i vrijeme potrebno za čišćenje staze, te se shodno tome prilagođava njegova brzina. Nju određuje kontrola utrke i ona nema veze s kapacitetima automobila, koji su, bez sumnje, vozila vrhunskih performansi, opremljena za suočavanje s promjenjivim uvjetima na stazi. Također, vožena su od strane jako iskusnog vozača i suvozača.”

Podsjetimo, još od 2000. godine, uz pokoju utrku iznimke, za volanom safety cara sjedi danas 50-godišnji Bernd Mayländer, čovjek koji iza sebe ima desetak natjecateljskih sezona u raznim automobilističkim kategorijama.

FIA za kraj dodaje kako su uvjeti iza safety cara jednaki za svih:

“Utjecaj brzine sigurnosnog automobila jednak je na sve vozače, a oni su odgovorni prilagoditi se uvjetima i sigurno voziti kroz svo vrijeme njegova boravka na stazi.”

Zadnji donatori:
jenson
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10063 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ivan Barin-Turica
Pulsmedia autor
49 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Renault Renault_F1_team Donator Prikaži

    Budimo realni, nama navijačima je u interesu da je SC što sporiji, tako da se što manje krugova baci u vjetar dok se očisti staza.



    33

    0
  2. Vauu napokon dobra izjava fie za promjenu.Svako ima iste uvjete tako da ne seruckaju bezveze Max i Russel.



    10

    0
  3. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    Kad ce ferkan bit safety?



    6

    0